bronas007 Odesláno 16. červen 2019 Sdílet Odesláno 16. červen 2019 Zdravím klubaci obracím se na vás s velikou prozbickou poradíte mi jak nejlépe vymenit turbo u 2.0 79kw přístup k němu je hrozny koupil jsem nové turbo a potřebuji ho vymenit akorát nevím co vše vyndat abych měl k němu krasny přístup a vymenil ho všem moc děkuji za vase rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martys Odesláno 11. listopad 2019 Sdílet Odesláno 11. listopad 2019 Ahoj, nevyznám sa a pozerám, že tu nemáš žiadnu odpoveď, ale podľa mňa najlepšia voľba je „podvesiť“ motor. Tak máš bezproblémový prístup k všetkému. Pre zaujímavosť - chceš vymeniť kvôli úprave, alebo odchádza/odišlo? Inak prajem veľa šťastných kilometrov, 307-čka je šikovné autíčko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 11. listopad 2019 Sdílet Odesláno 11. listopad 2019 (upraveno) menil som na 406-ke nedavno motor prakticky totozny ,pristup len odspodu ,musis demontovat skrutku reakcnej vzpery a demontovat prvy diel vyfuku a odklopit spodok motora dopredu aby ti vzniklo miesto kade turbo vytiahnes von a potom zalozis dnu potom demontuj vyfukove zvody ,doporucujem ti dat dole aj sacie potrubie vsetky hadice aj intercoler a vsetko to vycistit postupnost je taka ze najprv msis dat dole vyfukove zvody a az potom sacie potrubie opacne sa to neda vycistit airbox -zalozit novu vlozku , vymenit olej a olejovy filter vycistit EGR ventil , v pancierovej mazaciej hadice turba je plastove sitko doporucujem ti kupit nove z pezotu a vymenit ,to stare sa pravdepodobne rozpadne ak na starom turbe mas posekanu kompresorovu lopatku tak to co pisem vyssie musis bezpodmienecne urobit ,to znamena komplet to vsetko zhodit dole a vycistit aby tam neostal ziaden ulomok z lopatky na prirubu turba (turbo -vyfukove zvody) dat nove plechove tesnenie dolezite : pred montazou turba striekackou streknut olej do tej hadice mazacej alebo priamo do kanalika turba a zaroven tocit lopatkou aby bolo turbo podmazane a neposkodilo sa pri prvom nastartovani treba sa s tym pohrat lebo ten olej tam zase nesteka tak rychlo ako by bolo potreba davat pozor na cistotu pri praci aby si tam nezaniesol nejaky bordel alebo nedajboze nejak matku skrutku a podobne inak to nove turbo znici prvy start po zmontovani - odpojit konektor drv ventilu alebo vytiahnut poistku cerpadla v nadrzi aby motor nenastartoval , a prarkrat pretocit motorom aby to natlacilo olej do toho turba potom uz mozes naostro nastartovat a nechat to aspon 5 minut bezat na volnobehu a skontroljes ci ti niekde neunika olej ,ak vsetko ok potom mozes ist na prvu jazdu to odtestovatt dodatok - pocitaj ze je to kopa prace aj s tym cistenim takze potrebujes minimalne 2 dni ked to budes robis sam sacie potrubie sa cisti dost spatne ,kup si nejaku chemiu v rozprasovaci arvu alebo nieco podobne jedna bude malo ,kup dve Upraveno 11. listopad 2019 uživatelem krtek 2 1sttenny, 307rg a martys ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.