atilius Odesláno 10. červen 2019 Sdílet Odesláno 10. červen 2019 Ahoj, potřeboval bych poradit....padla mi do oka 5008 2014 a novější. Většina z nich je vybavená 1.6 HDI. Hledal jsem nějaké zkušenosti, recenze....většina se mi zdála vcelku pozitivní, až jsem našel tuhle: 6. Peugeot 5008 1.6 HDI Samo o sobě není francouzské MPV špatné, ale musí mít dobrý motor a naprosto transparentní servisní historii. Vlastně jedinou rozumnou volbou je naftový dvoulitr, který je ale poměrně vzácný. Hodně importů má totiž ještě zlobivou šestnáctiventilou šestnáctistovku HDI, kombinovanou s robotizovanou převodovkou. Malý šestnáctiventilový diesel proslul především opakujícími se problémy s regenerací DPF a velice rychlou degradací olejové náplně. Výsledkem jsou tak vylágrované vnitřnosti a zničená turba často ještě přes najetím mety 100 000 km. Těmhle motorům pomůže jen pečlivé dodržování výměn oleje už po 10 000 km. Ale problémů s DPF se nezbavíte nikdy. Přidejte si k tomu již zmíněnou robotizovanou převodovku a máte před sebou auto, před kterým je dobré vzít nohy na ramena. I kdyby vám ho nutili zadarmo. https://autobible.euro.cz/10-ojetin-ktere-potvrzuji-spatnou-povest-francouzskych-aut/ A teď teda nevím. Je to vážně tak špatný motor? Je to tak riskantní ke koupi? Díky moc, Martin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 10. červen 2019 Sdílet Odesláno 10. červen 2019 No, tak zrovna do 5008 tech 16ti ventilovych slo jako safranu. Tak mozna z kraje vyroby. Tj. rok 2010. Rok 2011 uz snad vsude davali jen 8mi ventil. A auto s robotickou prevodovkou bych si ja teda nekoupil. Prave proto, ze vyzaduje daleko castejsi peci at uz se tyce vymeny spojky nebo udrzby samotne prevodovky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atilius Odesláno 10. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 10. červen 2019 Jo, o tu robotickou převodovku nestojím. Jde mi o 1.6 HDI 88kW/120hp v kombinaci s manuální převodovkou. Podle čeho poznám, jestli je tam 16v nebo 8v? Díky, Martin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 10. červen 2019 Sdílet Odesláno 10. červen 2019 16V maj kod 9HV, 9HX, 9HY, 9HZ 8V maj kod 9HR, 9HL, 9HP, BHW, BHX,BHY, BHZ, BHT, BHU radim.1008 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atilius Odesláno 10. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 10. červen 2019 No, a 9HD? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 10. červen 2019 Sdílet Odesláno 10. červen 2019 (upraveno) 9HD je taky 8V je to mikrohybridni e-Hdi motor, se Start-Stop, startuje se pomoci alternatoru Upraveno 10. červen 2019 uživatelem Ferry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atilius Odesláno 10. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 10. červen 2019 (upraveno) Takže to je mild hybrid? Aha. A jsou s tím problémy? A ještě mě napadá - má tenhle motor DPF nebo ne? Díky moc, já se v tomhle zas tak nevyznám a úplně nevím, kde to všechno najít. Upraveno 10. červen 2019 uživatelem atilius Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelu96 Odesláno 10. červen 2019 Sdílet Odesláno 10. červen 2019 Ano motor má FAP filtr pevných částic. Mám toto auto už víc jak tři roky a jsem s motorem a hlavně s robotizovanou převodovkou velmi spokojen... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 10. červen 2019 Sdílet Odesláno 10. červen 2019 Mám dva roky 1.6HDi 82kW což je osmiventil v manuálu. Poznáš to i podle krytu motoru. 16ti ventily mají plastový dekl a osmi ventily takový filcový. Mám zatím najetých nějakých 17tis.km se spotřebou asi 6,2l/100km. Výkonově dostačující. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďa Odesláno 10. červen 2019 Sdílet Odesláno 10. červen 2019 Zase debilní kecy novinářů, kteří jsou zaplaceni VW group a neví co vytknout. Měl jsem 1.6 HDI 16V v 407, kterou jsem vlastnil 7 let. Co se týká motoru, tak za tu dobu jsem dělal přetěsníní vstřikovačů, doplnění eyloys a vyměna alternátoru. Teď mám skoro 3 roky 5008 1.6HDI 8V a zatím nic. Doufám, že to tak i zůstane. Jinak zde na fóru najdeš plno recenzí na 1.6 HDI. pavelu96 a radim.1008 ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atilius Odesláno 11. červen 2019 Autor Sdílet Odesláno 11. červen 2019 Díky všem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.