Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

Recommended Posts

Odesláno (upraveno)

Zdravím, nemá někdo zkušenost ??? Při jízdě mě náhle přestalo jít servo a byl hned cítit zápach spálené gumy. Pálil se mi řemen . Po vypnutí klimatizace jsem dojel jen tak tak domů asi 1 km. Pak jsem na radu mechaniku přeříznul řemen a hledal který to z agregátů má asi zadřené ložisko. Vše se točí lehce až na hlavní řemenici. Nemá žádnou vůli ale při otáčení to jde ztuha a  je cítit chroupání, jako kdyby bylo vysypané ložisko...ale tam přece žádné není ne ?? 

Upraveno uživatelem robert
Odesláno (upraveno)

poznac si remenicu popisovacom 

skrz tuou gumou  a potom potoc s nou ak sa ryska rozdeli je ko ta guma 

z tvojho popisu nieje jasne co si vlastne skusal

ak budes tocit hlavnou remenicou tak tocis vlastne  klukou piestami a rozvodami sucastne  takze ak to skusas rukami z lahka to nepojde co je normalne 

pokial je remenica pevna z jedneho kusa tam chyba nebude 

Upraveno uživatelem krtek 2
Odesláno

ještě je možné, že by se ta guma uplně vydrolila a tím pádem by se někde něco mohlo odírat třeba o kryt rozvodů, ten bok bude určitě z hliníku a já tam viděl trochu prášku okolo 

Odesláno

Už jen při nastartování motoru to tam strašně a celkem hlasitě rachtá fakt uplně stejně jako je zvuk zadřeného ložiska...které tam není :-)

Odesláno

Ajjjj rozvody mají 50 tis. Tak snad ne.....zas ale na druhou stranu..nechápu jak se mohl zastavovat řemen při jízdě . Ta řemenice se přece nemůže zastavovat. Ale ostatní se točí lehce...servo, klimakompresor i altik

Odesláno (upraveno)

zastavovat sa nemusi 

staci ze dojde k preklzu napr zapnes klimu to zatazi fajne remen otocis volantom to zatazi servocerpadlo ten remen ak je slabo napnuti zacne preklzavat a piskat 

remen sa vekom natahuje a kladka ho automaticky dosponuvava ale ak sa remen natiahne na urcitu medzu kladka uz ho nenapne  

Upraveno uživatelem krtek 2
Odesláno