robert Odesláno 24. září 2018 Odesláno 24. září 2018 (upraveno) Zdravím, nemá někdo zkušenost ??? Při jízdě mě náhle přestalo jít servo a byl hned cítit zápach spálené gumy. Pálil se mi řemen . Po vypnutí klimatizace jsem dojel jen tak tak domů asi 1 km. Pak jsem na radu mechaniku přeříznul řemen a hledal který to z agregátů má asi zadřené ložisko. Vše se točí lehce až na hlavní řemenici. Nemá žádnou vůli ale při otáčení to jde ztuha a je cítit chroupání, jako kdyby bylo vysypané ložisko...ale tam přece žádné není ne ?? Upraveno 24. září 2018 uživatelem robert Citovat
Hafity Odesláno 24. září 2018 Odesláno 24. září 2018 Hlavní řemenicí myslíš řemenici na klice? Ta je napevno! Leda by prokluzovala ta guma, co je v ní.... Citovat
robert Odesláno 24. září 2018 Autor Odesláno 24. září 2018 jj přesně tu myslím , vím že je napevno právě proto nechápu ten zvuk co vydává při točení , ale tu gumu jsem tam nezahlédl Citovat
krtek 2 Odesláno 24. září 2018 Odesláno 24. září 2018 (upraveno) poznac si remenicu popisovacom skrz tuou gumou a potom potoc s nou ak sa ryska rozdeli je ko ta guma z tvojho popisu nieje jasne co si vlastne skusal ak budes tocit hlavnou remenicou tak tocis vlastne klukou piestami a rozvodami sucastne takze ak to skusas rukami z lahka to nepojde co je normalne pokial je remenica pevna z jedneho kusa tam chyba nebude Upraveno 24. září 2018 uživatelem krtek 2 Citovat
robert Odesláno 24. září 2018 Autor Odesláno 24. září 2018 ještě je možné, že by se ta guma uplně vydrolila a tím pádem by se někde něco mohlo odírat třeba o kryt rozvodů, ten bok bude určitě z hliníku a já tam viděl trochu prášku okolo Citovat
robert Odesláno 24. září 2018 Autor Odesláno 24. září 2018 Už jen při nastartování motoru to tam strašně a celkem hlasitě rachtá fakt uplně stejně jako je zvuk zadřeného ložiska...které tam není :-) Citovat