charwy98 Odesláno 9. únor 2018 Sdílet Odesláno 9. únor 2018 Ahoj, dnes se mi stala na 406 RHZ nepříjemná věc. Auto mi nechce nastartovat a na budíkách mi svítí kontrolka klíče. Takže zřejmě vada na immo. Teď samotný dotaz. Může mi prosím někdo zaslat schéma elektrického zapojení imobilizéru? Chci ho odpojit a nevím, jaký kabel se dává k podávacímu čerpadlu. Bylo mi řečeno, že "Imobilizer povoluje napeti k podavacimu cerpadlu takze kdyz podavaci cerpadlo napojis na napeti po sepnuti klicku tak nastartujes". Jak toto provézt v praxi? Nebo má někdo nějakou radu, jak tento problém odstranit? Děkuji za odpovědi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 9. únor 2018 Sdílet Odesláno 9. únor 2018 (upraveno) to neni stary turbodizel to doma nespravis (myslim odpojit ho) na to potrebujes specialistu aby ho vyradil v rj motora skusal si nahradny klucik? Upraveno 9. únor 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
charwy98 Odesláno 9. únor 2018 Autor Sdílet Odesláno 9. únor 2018 Bohužel, jiný k tomu nemám. :/ A co jsem tak pátral po fórech, tak jsem se kromě jiného dočetl, že se immo dá obejít podle výše zmíněného postupu, anebo ho odpojit a přes diag ho vymazat. Znám člověka, který má stejné auto se stejným motorem a jezdí bez immo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 9. únor 2018 Sdílet Odesláno 9. únor 2018 (upraveno) imo je v rj motora a odstranuje sa to v tej rj motora neviem presne ako ale sa rozoberie vymeni nejaky cip a preprogramuje alebo tak nejako tu kablikami a diag neporiesis nic podla mna bud musis hladat problem prelamane kabliky ,spatna citacia cievka a podobne alebo tu rj motora poslat niekomu co ti ten immo nadobro odstrani Upraveno 9. únor 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 9. únor 2018 Sdílet Odesláno 9. únor 2018 (upraveno) tiez sa stava ze zblbne BSi skrinka (zvlast ak spravis nejaky skrat v aute) a treba ju bud inicializovat a ked nepomoze znovu nahrat cez nu to komunikuje s rj motora Upraveno 9. únor 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zvíře Odesláno 15. červen 2018 Sdílet Odesláno 15. červen 2018 V 9. 2. 2018 at 16:22, charwy98 napsal: Bohužel, jiný k tomu nemám. :/ A co jsem tak pátral po fórech, tak jsem se kromě jiného dočetl, že se immo dá obejít podle výše zmíněného postupu, anebo ho odpojit a přes diag ho vymazat. Znám člověka, který má stejné auto se stejným motorem a jezdí bez immo. Ahoj, jak jsi to prosímtě vyřešil? Mám ted stejný problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 15. červen 2018 Sdílet Odesláno 15. červen 2018 Problém může být v kroužku kolem vložky klíče startování,tzv.transporder do něj jde napětí a ten vyčte z klíčku kód imobilizérů a povolí startování,taky se mě posral,bohužel bez něj nenastartujes.. dáš nový a bude jezdit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lihous Odesláno 1. červenec 2018 Sdílet Odesláno 1. červenec 2018 Vcera jsem resil podobnou vec kdy jsem bez problemu najel 400km a pak nahle nic jen klic imobilizeru na palubce - diag. prechodna zavada Tak nasledovalo rozebrani plastu na volantove tyci - a byl uvolneny onen krouzek pro jistotu se domackli vsechny konektory na modulu pacek pod volantem s velkym respektem k airbagu Vse se sesadilo a snad bude klid .... Plast drzi na dvou sroubech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.