Petr X Odesláno 7. leden 2006 Sdílet Odesláno 7. leden 2006 Nazdarek lidicky, chtel bych se zeptat, jaky mate NAZOR nebo zkusenosti se ctyrkontaktnima svickama. Popripade jaky pouzivate a jestli pouzivate nejake specialni pro LPG. Ja mam ctyrkontaktni a po vymene asi pred 8tis. Km mi pripadalo, ze se to auto lip sbira ... nevim. Za chvili budu opet menit a premyslim, ktere koupit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maty Odesláno 7. leden 2006 Sdílet Odesláno 7. leden 2006 Původně zaslal: Petr X Nazdarek lidicky, chtel bych se zeptat, jaky mate NAZOR nebo zkusenosti se ctyrkontaktnima svickama. Popripade jaky pouzivate a jestli pouzivate nejake specialni pro LPG. Ja mam ctyrkontaktni a po vymene asi pred 8tis. Km mi pripadalo, ze se to auto lip sbira ... nevim. Za chvili budu opet menit a premyslim, ktere koupit. já měl mazdu 626 na LPG a jezdil sem na normální svíčky Champion ale muslel sem je častejc měnit. Tam kde mi montovali LPG mi doporucil plynový svíčky BRISK ale s nima sem moc spokojenej nebyl. Pak sem tam dal přímo Mazdou doporučovaný NGK a bylo to v pohodě. Každý auto chce něco jinýho. Kámoš si ve fáčku zase chválí plynový Brisky mrkni se na: je to 4 odstavec od shora, píšou tam jen o Championkách v autě na LPG http://www.autostangl.cz/cs/assembly_advice.jsp?page=20 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pinďa Odesláno 7. leden 2006 Sdílet Odesláno 7. leden 2006 Jezdím na svíčky Bosch FR 7 D+ , jedna za 44 Kč a měním je po 10.000,- km. Svíčky na LPG mají mít postříbřené kontakty. A to nejdůležitější co tam máš za sestavu na plyn. Mám P406 1.8 16V s digitálním vstřikováním plynu (Holandské) AG-LPG. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 7. leden 2006 Sdílet Odesláno 7. leden 2006 Tak, tak. Stačí obyčejné a raději častěji měnit. Klidně i dřív, než po 10k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 8. leden 2006 Sdílet Odesláno 8. leden 2006 Původně zaslal: Peta Tak, tak. Stačí obyčejné a raději častěji měnit. Klidně i dřív, než po 10k menit svicky po 10 000km ? , chlapi to je jednou za pul roku , v servisnim rozpisu je vymena po 60 000 km ,co blbnete ? jinak doporuceny svicky jsou Champion RC10YCC s mezerou 0.9mm ( v anglicke literature ) ale me v peugeotu namontovali taky Bosch, presne oznaceni nemam po ruce, ale uz jsem ho tu na strankach nekolikrat psal [upravil dne 8/1/06 Ferry] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pinďa Odesláno 8. leden 2006 Sdílet Odesláno 8. leden 2006 Původně zaslal: Ferry Původně zaslal: Peta Tak, tak. Stačí obyčejné a raději častěji měnit. Klidně i dřív, než po 10k menit svicky po 10 000km ? , chlapi to je jednou za pul roku , v servisnim rozpisu je vymena po 60 000 km ,co blbnete ? jinak doporuceny svicky jsou Champion RC10YCC s mezerou 0.9mm ( v anglicke literature ) ale me v peugeotu namontovali taky Bosch, presne oznaceni nemam po ruce, ale uz jsem ho tu na strankach nekolikrat psal [upravil dne 8/1/06 Ferry] Jezdím na svíčky Bosch FR 7 D+ ( Ještě ale musím upozornit, že kontakty se nastavují na 0,6 až 0,7 mm ) , jedna za 44 Kč a měním je po 10.000,- km. Toto je ale důležité: Svíčky na LPG mají mít postříbřené kontakty. To jsou informace co jsem dostal od firmy, která mi dělá servis a revize LPG. [upravil dne 11/1/06 Pinďa] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 8. leden 2006 Sdílet Odesláno 8. leden 2006 Původně zaslal: komisar já LPG nemám ale v sedanu jsem měl BOSCH SUPER R 5 385 FR 8 LDC to bylo napsano na svíčce pak jsem koupil nove pod označením PEUGEOT 5960.15.481 made in Germany jojo , ty samy jsem tam mel taky a asi ty samy mi tam zase dali, nechal jsem je menit primo v peugeotu nekdy pred rokem, nebo dvema ? nevim musel bych se podivat do sesitu, rozhodne je nehodlam menit po 10 000km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr X Odesláno 9. leden 2006 Autor Sdílet Odesláno 9. leden 2006 Ja menim svicky taky vzdycky po 10.000Km. Takze taky kazdy pul rok. Ty postribreny Brisky me taky moc nenatchly - uz tenkrat ve facku. Tak nevim. Asi se budu rozhodovat mezi tema Bosch a Champion. Champion uz jsem tam mel a ted naposledy jsem tam dal Brisk se 4ma kontaktama a zdalo se mi, ze se to lip sbira z nizkejch otacek. Proto mam dilema, co tam ted dat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maty Odesláno 9. leden 2006 Sdílet Odesláno 9. leden 2006 ja bych zkusil ty BOSCHky.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.