Marcel505 Odesláno 6. leden 2006 Sdílet Odesláno 6. leden 2006 Měl bych takový dotaz. U mé červené 505ky se vyskytl takový problém. Při vyšší rychlosti (80 a výš) se jakoby trhá řízení. Já třeba zatáčím - nic - nic a najednou to škubne v tom směru, kam zatáčím. V menších rychlostech jsem to až tak nepocítil. Je mi jasné, že s 505kama zkušenosti nemáte, ale prosím vás, co by to mohlo být. Lépe řečeno, zda se přikláníte k možnosti kulových čepů (což by bylo lepší) nebo k nějaké poruše posilovače řízení... Čekám jen váš názor, protože věřím, že se s tím už někdo setkal ale u jiného vozu. Díky moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zoby Odesláno 6. leden 2006 Sdílet Odesláno 6. leden 2006 setkal jsem se s tím u citroena BX a bylo to servo. dá se to popsat i takto? zatáčíš a tudíž určitou silou točíš volantem, v jistém momentu jakoby servo začalo pomáhat větší silou, tudíš ty musíš točit volantem menší silou, ale protože je to skokově, tak nestihneš zmenšit sílu a tím volantem cukneš. snad jsem to popsal trochu srozumitelně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vix Odesláno 6. leden 2006 Sdílet Odesláno 6. leden 2006 Já teda nemám posilovač - ale u toho mýho werglu tohle dělá asi horní uložení tlumičů.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 6. leden 2006 Autor Sdílet Odesláno 6. leden 2006 Původně zaslal: zoby setkal jsem se s tím u citroena BX a bylo to servo. dá se to popsat i takto? zatáčíš a tudíž určitou silou točíš volantem, v jistém momentu jakoby servo začalo pomáhat větší silou, tudíš ty musíš točit volantem menší silou, ale protože je to skokově, tak nestihneš zmenšit sílu a tím volantem cukneš. snad jsem to popsal trochu srozumitelně Teda, jestli je to servo, tak to mám fakt radost. Jasně, zatáčím, točím volantem, pak jak píšeš, servo začne brát ale z prudka. Jakoby \"najednou\". Většinou jsem volantem necuknul, nebylo to tak hrozné. Ale vyděsil jsem se při představě, že jsem mohl ve 140ti letět do svodidel. Snad tak nedopadnu. Divné je, že u menších rychlostí mi to tak nepřipadlo. No a jak pak BX dopadl? Opravilo se to nebo jak se postupovalo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 16. únor 2006 Autor Sdílet Odesláno 16. únor 2006 Zoby: A to stačí vyměnit tu pumpu? Nemůže to bejt v tom pístu co je u převodky? A nevíš, jak je to pak s kapalinou? Ovzdušní se to samo nebo je tam někde nějaký ovzdušňovací šroubek? Já totiž předpokládám, že tohle je skoro stejný u toho BX... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 17. únor 2006 Sdílet Odesláno 17. únor 2006 myslim, ze to bude spis v tom samotnym posilovaci.. ted nevim presne jak se to jmenuje, ale je to ta vec, do ktere vedou hadice od pumpy a prochazi tim tyc od volantu. Neni to zas tak hrozna oprava, ale mista tam asi taky bude malo. Jinak odvzusneni je trivka, nalejes ATF a pak jen parkrat pri pustenym motoru zatocis nadoraz doleva - doprava a tot vsjo... Mozna je to ale u 500 páté vsecko uplne jinak nez u 205/405... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.