Jump to content

Něco s řízením...


Marcel505
 Share

Recommended Posts

Měl bych takový dotaz. U mé červené 505ky se vyskytl takový problém. Při vyšší rychlosti (80 a výš) se jakoby trhá řízení. Já třeba zatáčím - nic - nic a najednou to škubne v tom směru, kam zatáčím. V menších rychlostech jsem to až tak nepocítil. Je mi jasné, že s 505kama zkušenosti nemáte, ale prosím vás, co by to mohlo být. Lépe řečeno, zda se přikláníte k možnosti kulových čepů (což by bylo lepší) nebo k nějaké poruše posilovače řízení... :myslim

Čekám jen váš názor, protože věřím, že se s tím už někdo setkal ale u jiného vozu.

Díky moc. :super

Link to comment
Share on other sites

setkal jsem se s tím u citroena BX a bylo to servo.

dá se to popsat i takto?

zatáčíš a tudíž určitou silou točíš volantem, v jistém momentu jakoby servo začalo pomáhat větší silou, tudíš ty musíš točit volantem menší silou, ale protože je to skokově, tak nestihneš zmenšit sílu a tím volantem cukneš.

snad jsem to popsal trochu srozumitelně

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: zoby

setkal jsem se s tím u citroena BX a bylo to servo.

dá se to popsat i takto?

zatáčíš a tudíž určitou silou točíš volantem, v jistém momentu jakoby servo začalo pomáhat větší silou, tudíš ty musíš točit volantem menší silou, ale protože je to skokově, tak nestihneš zmenšit sílu a tím volantem cukneš.

snad jsem to popsal trochu srozumitelně

Teda, jestli je to servo, tak to mám fakt radost.

Jasně, zatáčím, točím volantem, pak jak píšeš, servo začne brát ale z prudka. Jakoby \"najednou\". Většinou jsem volantem necuknul, nebylo to tak hrozné. Ale vyděsil jsem se při představě, že jsem mohl ve 140ti letět do svodidel. Snad tak nedopadnu. Divné je, že u menších rychlostí mi to tak nepřipadlo.

No a jak pak BX dopadl? Opravilo se to nebo jak se postupovalo?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Zoby: A to stačí vyměnit tu pumpu? Nemůže to bejt v tom pístu co je u převodky? A nevíš, jak je to pak s kapalinou? Ovzdušní se to samo nebo je tam někde nějaký ovzdušňovací šroubek?

Já totiž předpokládám, že tohle je skoro stejný u toho BX...

Link to comment
Share on other sites

myslim, ze to bude spis v tom samotnym posilovaci.. ted nevim presne jak se to jmenuje, ale je to ta vec, do ktere vedou hadice od pumpy a prochazi tim tyc od volantu. Neni to zas tak hrozna oprava, ale mista tam asi taky bude malo.

Jinak odvzusneni je trivka, nalejes ATF a pak jen parkrat pri pustenym motoru zatocis nadoraz doleva - doprava a tot vsjo...

Mozna je to ale u 500 páté vsecko uplne jinak nez u 205/405...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...