palec17 Odesláno 18. listopad 2016 Sdílet Odesláno 18. listopad 2016 (upraveno) zdravím tak som vymenil svoju 406 za 407 dúfajúc že s autom nebudú problémy aspo¨nejakú chvílku. No pár vecí sa našlo hneď ani nie po mesiaci používania. 1. Vypisovalo mi že mám málo aditíva pre FAP .Aditívum som kúpil, chcel som ho doplnit podla návodu čo som tu našiel len mi nešla odpojit plniaca hadička od nádržky. Tak som len zresetoval počítadlo cez diagnostiku Ale v tej bledej plastovej nádržke bolo kvapaliny tak do polovice. Otázka znie musí byt ta nadrzka uplne plna ked som zresetoval to počitadlo??? 2. Motor mi pri nižších otáčkach akoby škube /cuká/ Keď ale dupnem na plynový pedál tak akceleruje uplne v pohode. 3. Dva krát mi vypísalo chybu: depoallution system fulty . Vzdy po dvoch naštartovaniach chyba zmyzla. Ak by niekto mal niekto tip čo moze sposobovat to šklbanie pri nízkych otáčkach dajte prosím vediet. je to 407 2.0 HDI 100kW motor RHR ešte prikladám výpis diagnostiky: Upraveno 31. prosinec 2016 uživatelem palec17 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 18. listopad 2016 Sdílet Odesláno 18. listopad 2016 Res jenom tu prvni chybu......a potom i tu posledni coz je fapoff Odesláno z mého SM-G928F pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 18. listopad 2016 Sdílet Odesláno 18. listopad 2016 palec17: odpoj konektor z EGR ventilu a zkus to projet. Pokud nebude cukat jak píšeš, tak je problém v EGR ventilu. Ten se musí vyměnit. Dále záleží na verzi SW řídící jednotky motoru. Pokud bude dále cukat, tak je potřeba přehrát SW ŘJ motoru na vyšší verzi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
palec17 Odesláno 20. listopad 2016 Autor Sdílet Odesláno 20. listopad 2016 V 11/18/2016 at 23:12, HonzaZ napsal: palec17: odpoj konektor z EGR ventilu a zkus to projet. Pokud nebude cukat jak píšeš, tak je problém v EGR ventilu. Ten se musí vyměnit. Dále záleží na verzi SW řídící jednotky motoru. Pokud bude dále cukat, tak je potřeba přehrát SW ŘJ motoru na vyšší verzi. wau diky moc za radu EGR som odpojil a auto islo krásne bez trhania. Takže teraz treba kúpit nový EGR ventil vymenit a čítal som tu čosi ze potom treba ERG cez diagnostiku aktivovat alebo niečo take. Mám diagnostiku PP2000 zvládnem to EGR aktivovat aj cez nu???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 20. listopad 2016 Sdílet Odesláno 20. listopad 2016 Nemáš zač. EGR by měl fungovat po instalaci. Jde ale o to jakou verzi SW řídící jednotky motoru máš. Možná bude potřeba přehrát na vyšší verzi. Pokud to bude cukat dále a ještě více, tak je potřeba ji přehrát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
palec17 Odesláno 21. listopad 2016 Autor Sdílet Odesláno 21. listopad 2016 ešte ma napadla jedna vec čo sa stane ked ten konektor necham teraz dlhsiu dobu odpojeny? poškodim motor? lebo fakt islo auto pekne ked som ho odpojil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 21. listopad 2016 Sdílet Odesláno 21. listopad 2016 Po nějaké chvíli vyhodí chybu EGR. Tento postup jsem uvedl pouze pro vyzkoušení, ne na trvalé ježdění. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
palec17 Odesláno 31. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 31. prosinec 2016 Tak po mesiaci som sa konečne dokopal vymeniť EGRko. Ako prácička to bola fakt naprd.... Priznám sa ten mesiac som jazdil s odpojeným konektorom na EGR ventile a auto išlo krásne. Teraz je tam nový EGR ventil a určite to nie je dobré, netrhá síce tak intenzívne ako predtým ale sem tam škubne. Takže čo dalej? - netreba ešte niečo upraviť cez diagnostiku keď je tam nové EGRko ?????? - ked by som chcel prehrať SW riadiacej jednotky na novší , zvládnem to sám cez moju čísnku diagnostiku. Ak áno kde sa dá zohnať ten software?? Ako keby mám istotu že sa autu nič nestane asi by som jazdil dalej s tým odpojeným EGR. plus prikladám výpis chýb po výmene EGR. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 31. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2016 Když vyměníš EGR , tak se musí přes diag načíst . Soft bych přes čínskou diagnostiku nenahrával , nechal bych to přehrát v servisu , zase taková darda to není . MINI ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
palec17 Odesláno 31. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 31. prosinec 2016 Prosím ťa a vieš mi napísať postup ako ten EGR načítať cez diagnostiku ? nechcem robit pokusy aby som čosi nedovrzal... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 31. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2016 V diagnostice v poč. motoru - oprava - náhradní díly - výměna egr ventilu a pokračovat podle příkazů diagnostiky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
palec17 Odesláno 31. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 31. prosinec 2016 super veľmi pekne ti dakujem, zajtra dám info či sa mi to podarilo .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 31. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2016 Není zač , ať se to podaří Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
palec17 Odesláno 1. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 1. leden 2017 dnes rano som vyskusal registrovat ten egr ventil a pp2000 napisal ze sa nepodarilo spojit s pocitcom ked som klikol na vymenu egr. Mam kabel typ B moze to byt tym???? alebo hladat chybu inde. Pripadne nevie mi niekto poslat link na nejaku overenu verziu pp2000 alebo diagbox??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 1. leden 2017 Sdílet Odesláno 1. leden 2017 Nevím , co umí nebo neumí čínská diag , v práci používáme ofiko diagbox a tam problémy s načtením nejsou . Skus sehnat někoho , kdo má ten kabel vyzkoušenej a umí s ním dělat , jinak si taky můžeš přidělat problém . Nebo to spojit s návštěvou servisu a rovnou nechat přehrát soft a udělat to načtení ..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
palec17 Odesláno 1. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 1. leden 2017 skusil som to este raz a podarilo sa egr mi uspesne zapisalo. No horsie je ze auto stace cuka pri jemnom pridavani plynu Neviem ci mam jazdit s takymto cukanim kym si nedam nahrat ten novy soft do rJ co moze byt kludne aj mesiac alebo zase odpojim konektor na egr ventile a aspon pojde auto normalne len s chybou na palubke. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 1. leden 2017 Sdílet Odesláno 1. leden 2017 U motorů RHR se krom výměny EGR ventilu přehrával soft právě z důvodu cukání motoru při ustálených otáčkách kolem 1800 - 2500 ot , takže bych ho nechal přehrát , když už jsi obětoval peníze a úsilí na jeho výměnu . libor111 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 1. leden 2017 Sdílet Odesláno 1. leden 2017 Jelikož máš auto vyrobeno 18.4.2004, tak bude určitě potřeba přehrát SW řídící jednotky motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
palec17 Odesláno 1. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 1. leden 2017 chlapi a orientacne kolko vide cca to nahranie softu v peugeote??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 1. leden 2017 Sdílet Odesláno 1. leden 2017 Budeš muset asi nějaké servisy obvolat , protože každý si to účtuje jinak . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.