Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Recommended Posts

Odesláno (upraveno)

Zdravím pánové.

Jsem mezi Váma nováček a toto je moje přibližovadlo. Je to sice ,,jen,, 1.6hdi ale já jsem spokojen s výkonem,spotřebou.. 

Před vánoci jsem si dodělal subwooffer k origo rádiu,takže mám ještě lepší zážitky z jízdy...

post-52812-0-38998700-1451737007_thumb.j

post-52812-0-68274700-1451737059_thumb.j

post-52812-0-59626200-1451737063_thumb.j

post-52812-0-25341600-1451737068_thumb.j

post-52812-0-17714700-1451737073_thumb.j

Upraveno uživatelem Andreas80
Odesláno

tak to ma byt, tak je to spravne-- pokud jsi spokojen s motorem a spotřebou :super

a nepiš ,,jen 1.6'', třeba už za pět let se bude výrábět jen 0.8 HDi biturbo a my budeme mít vysokoobjemové motory :D

• O 1 měsíc později...
Guest Chozeluizskuner
Odesláno

Máš to pěkný. Je zajímavé že jak někomu ta chrom páska zbyde, hned jí patlá všude možně. A že zbyde každýmu :) každýmu se ale líbí něco jinýho. Jako například ta CZka na kufru... Ale zuby jsi mu udělal hezký ;)

Odesláno

Máš to pěkný. Je zajímavé že jak někomu ta chrom páska zbyde, hned jí patlá všude možně. A že zbyde každýmu :) každýmu se ale líbí něco jinýho. Jako například ta CZka na kufru... Ale zuby jsi mu udělal hezký ;)

Ta czka uz tam byla kdyz sem to koupil. Jde to blbe dolu tak na ni kašlu zatim... Jinak ta páska my zbyla a nepatlam ji jinam.. me se to taky nelibi. a uz vubec jak nekdo polepuje priblbly nalepky...

Odesláno

Barva moc pekna, vybava (zatim) nic extra a motor soudit nemohu .. ale tak pokud jsi spokojeny, to je hlavni :super A hodne se toho necha dodelat. Jen doporucuji (i kdyz chyba muze byt i na me strane) fotky pred vlozenim zde upravit velikost, nevim, kolik jsi sem daval, nicmene mam 15,6" notebook a musim kazdou fotku v prohlizeci odzoomovat asi o 35%, abych ji videl celou na obrazovce :)

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník