Ajap Odesláno 6. červenec 2015 Sdílet Odesláno 6. červenec 2015 Ahoj, Kdo máte VTi, stalo se vám někdy, že vám v horku nechtěl motor naskočit? V posledních 2 dnech se mně to stalo 3x. Vždy start vlažného motoru po několika hodinách v tomhle horku (32-36°C). Ve všech třech případech motor jen točil naprázdno, při druhém startování pak okamžitě chytil naprosto bez problémů. Nijak jsem ho netrápil, stalo se mně to už někdy dříve, takže jsem věděl, která bije. Kdybych ho točil cca 5-10s, tak chytne, ale myslím, že by pak stejně chcípnul. Takhle stačí jen protočit a zjistit, že nechytne na první druhé otočení, vypnout a pak už normálně nastartovat a jet... Auto mám ještě pár měsíců v záruce, nicméně horko má být možná ještě zítra a tak rychle to do servisu samozřejmě nestihnu a pak už se závada neprojeví. Nějak moc mě to netrápí, kromě těchhle specifických podmínek startuje na drc (a při druhém startu už taky), tak jen jestli to náhodou někdo neřešil. Momentálně je v nádrži Agip, kde tankuju většinou, minulá nádrž byla na no-name, ale osvědčené benzínce a navíc s aditivem na čištění benzínové soustavy - to "speciální" pro VTi přímo od PSA. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Sale Odesláno 7. červenec 2015 Sdílet Odesláno 7. červenec 2015 Poslechni jestli ti při tom prvním startu zabzučí palivové čerpadlo, někdy se z toho horka zblázní imo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 7. červenec 2015 Autor Sdílet Odesláno 7. červenec 2015 Dneska ráno to startovalo malinko později, než normálně, s neklidným chodem první 2-3 vteřinÿ. Čerpadlo před startem bzučelo. Ale vzpomněl jsem si, kdy už jsem tohle zažil (sklerotik ) - když jsem pár let zpět tankoval na Shellu jejich tehdy nový Fuel Save. Symptomy byly stejné, jen teď jsou malinko výraznější. Agip má zase nějaký "Super Tech", který má taky snižovat spotřebu. Agip u nás stejně končí, tak přejdu na Benzinu nebo OMV a uvidím, jestli to bude ok. Nebo zajedu k Makru, tam tankuju už 10 let a nikdy žádný problém Tankovat budu asi o víkendu, tak dám pak vědět, jak to dopadlo. Ale pokud má někdo nápad, čím by to mohlo být jiným, tak sem s tím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Sale Odesláno 7. červenec 2015 Sdílet Odesláno 7. červenec 2015 Asi bych to nijak neřešil, horko dělá všelijaké problémy, může tam vznikat odpařováním benzínu přetlak, na kvalitu benzínu bych to neviděl. Taky mi to na jednom autě dělalo, když to stálo dlouho na slunci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mara00 Odesláno 7. červenec 2015 Sdílet Odesláno 7. červenec 2015 se mi to stalo take jednou na dovce v italii kdyz auto pres tyden stalo v tech teplech ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matii Odesláno 11. červenec 2015 Sdílet Odesláno 11. červenec 2015 Občas, když stojí auto dlouho na slunci při vyšších teplotách se mi to stane. Řekl bych jako laik, že se prostě nějak odpaří benzín z cest a auto si ho musí nasát znova z nádrže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 13. červenec 2015 Autor Sdílet Odesláno 13. červenec 2015 Tak jsem natankoval u Benziny, uvidím. Akorát už není horko, tak spíš asi neuvidím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 9. srpen 2015 Autor Sdílet Odesláno 9. srpen 2015 Tak s novou vlnou veder se problém opakuje. Není to, že by auto někdy na poprvé nenaskočilo, při současných teplotách (35°C) je to jistota. Tankováno na Benzině, Agipu, u Makra + VIF. A protože má být tohle příšerné vedro i příští týden, tak toho využiju a hodím to do servisu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 15. srpen 2015 Autor Sdílet Odesláno 15. srpen 2015 Tak auto po servisu, samozřejmě závada se neprojevila... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 15. srpen 2015 Sdílet Odesláno 15. srpen 2015 Je to něco úplně jiného, ale skorotchán měl ten samý problém s Fiatem Brava. Jak bylo teplo nebo auto na slunci, tak nenastartoval. Startér točil a ani prd. Ale jak bylo auto studený nebo ráno, tak napoprvé. Nakonec to bylo palivový čerpadlo. Když to ráno chytlo, tak jsme to zavezli do servisu a tam to v průběhu dne zkoušeli s přibývající teplotou. Odpoledne už nechytlo. Od tý doby chytá v pořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.