jaku07 Odesláno 11. květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 11. květen 2012 a těsnění pod hlavou bylo udajně měněno před 4 měsícema tvrdila paní co jsem od ní auto kupoval Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peter23p Odesláno 11. květen 2012 Sdílet Odesláno 11. květen 2012 peter23P ty bys měnil těsnění pod hlavou aniž bys věděl, že to tam nabeton teče?? jinak chlapi--to fakt nemůžete najít místo úniku oleje, když je pod motorem kaluž? no bylo to tak na 90% že to teče tamtudy tak se to nechalo udělat, i servisák tvrdil že je to typická bolest těchhle motorů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaku07 Odesláno 12. květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 12. květen 2012 kdybych věděl jak sem dát fotky tak je dam mám to nafocený Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jojtik Odesláno 12. květen 2012 Sdílet Odesláno 12. květen 2012 jaku07 : Ked ti to tecie z oboch stan, tak to bude najskor naozaj tesnenie pod hlavou. Zbytocne spekulejes. Ked nedokazes zhodit kryty na rozvodoch, utriet to a sam zistit odkial to tecie, tak chod do servisu a daj si to urobit. Na druhej strane by ti mohlo presakovat tesnenia na kluke a vymena by ta nevysla o nic lacnejsie. Fotka zateceneho bloku nam vsetkym povie prd. Ked to budes davat robit (na parkovisku to asi nespravis), tak si daj hlavne zrovnat a natlakovat hlavu, pretoze mne tesnenie \"machri\" vymenili za najhrubssie a to po 6000km prdlo znovu. Ta oprava ta proste bude nieco stat, pokial chces mat pokoj, daj si to urobit poriadne. [upravil dne 13.5.2012 01:08 od jojtik] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaku07 Odesláno 20. květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 20. květen 2012 těsnění pod hlavou to není je to gufero ale rvát do toho nebudu je to auto jen do práce něco mám objednaný a když to vyjde tak písnu jak jsem to vyřešil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peter23p Odesláno 20. květen 2012 Sdílet Odesláno 20. květen 2012 tipuju že si objednal nějakou zázračnou vodičku do oleje na utěsnění motoru. Ta ale na gufero nepomůže ta je tak na malej ůnik z vany. Jediné co by mohlo pomoci tak přejít na hustší olej, sníží se tím i spotřeba oleje. Já sem kdysi na jednom autě řešil neznámej ůnik, nalil sem tam hustší olej a přípravek od LIQUI MOLY a pomohlo to tak na 50%. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaku07 Odesláno 20. květen 2012 Autor Sdílet Odesláno 20. květen 2012 u mě je divný že olej teče ala vubec neubejvá hladina je furt stejná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaku07 Odesláno 2. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 2. červen 2012 tak jste měly pravdu zázračná lahvička nepomohla co tam mam dát za ten hustší olej nějaký označení toho oleje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaku07 Odesláno 2. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 2. červen 2012 a zjistil jsem že ten unik není tak velkej u baráku mám malý kapky a v práci je starej asfalt tak ty kapky se rozlejou a pak to vypadá že to teče jak svina pruměr 20 čísel kolo a furt nevim jak schodit kryt rozvodu abych zjistil která řemenice tečezkoušel jsem sundat řemenici na klínak ale nevím jak jí zaaretovat abych jí povolil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peter23p Odesláno 2. červen 2012 Sdílet Odesláno 2. červen 2012 záleží jakej tam máš, já měl 5W tak jsem přešel na 10W. Pokud máš 10W tak pak jedině 15W. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaku07 Odesláno 2. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 2. červen 2012 je tam 10w tak rovou dam 15w Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 3. červen 2012 Sdílet Odesláno 3. červen 2012 řešit únik oleje jiným olejem, tomu fakt věříte?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peter23p Odesláno 3. červen 2012 Sdílet Odesláno 3. červen 2012 no je to sice babská rada ale opravdu to funguje, já osobně myslím že u každého motoru který už má něco za sebou je lepší přejít na hustší olej protože klesne jeho spotřeba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 3. červen 2012 Sdílet Odesláno 3. červen 2012 Do motoru patří nějakej olej. Do těhdle benzínů obvykle 10W40 pokud tam někdo dává 5W40 a žere to olej tak při přechodu na 10W se mírně sníží spotřeba. Nimcéně přejít z 10W na 15W už není pro ten motor zrovna slavný. Spíš bych zapřemýšlel jeslti ten motor netočíš zastudena a vůbec jeslti ho moc nevytáčíš. Možná by ses divil o kolik se rozumnou jízdou dá snížit spotřeba oleje. 15W bych nedával, nech tam 10W a můžeš si malinko prodloužit interval mezi výměnami. BTW teď koukám, že ti to olej nebere, ale někde kape, takže tam nějaký řešení v podobě jiného oleje a pod. stejně nepomůže - musíš řešit netěsnost. Pokud v motoru neubývá koukni na převodovku... [upravil dne 3/6/12 23:13 od koblih69] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaku07 Odesláno 3. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 3. červen 2012 na převodovku jsem koukal včera ta je dobrá z tý nic nekape Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 4. červen 2012 Sdílet Odesláno 4. červen 2012 ano, olej mu to nežere, ale někde teče a není schopen zjistit kde...,nejjednodušší oprava je ten olej z motoru vypustit a pak musí přestat téct:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
autocross Odesláno 3. únor 2017 Sdílet Odesláno 3. únor 2017 Přátelé, jak sundám vložené rozvodové kolo na klice? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.