m.felix Odesláno 5. listopad 2010 Sdílet Odesláno 5. listopad 2010 Chtěl bych poradit nebo popostrčit s problémem. Mám 1.4 1997 Break a z ničehož nic se začal spínat ventilátor tak cca do 20s, když vypnu zapalování . Teplotu mám v rozsahu 75 - 80 (dle budíku na přístrojovce.Chladící kapalina je v rozsahu Min Max a auto topí po 2 minutách jízdy. V létě bylo vše ok. Hledal jsem tu na foru a nic jsem nenašel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miroja Odesláno 7. listopad 2010 Sdílet Odesláno 7. listopad 2010 Ak mas klimu, skusil by som pozriet najskor BITRON a tiez skontrolovat aj konektort termistora pre BITRON. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
m.felix Odesláno 7. listopad 2010 Autor Sdílet Odesláno 7. listopad 2010 No klimatizaci mám, nefunkční již od koupě auta. Když to nechám na diagnostiku, mohlo by to tu závadu odhalit? Nechtěl bych zbytečně vyhazovat peníze. V knížce je totiž napsáno, že se to má nechat na servis ( ). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
306-Kubik-S16 Odesláno 7. listopad 2010 Sdílet Odesláno 7. listopad 2010 v knizce se toho pise:Djak rika miroja podivej na Bitron u me byla zavada prave v Bitronu vymenil jsem ho a mam klid :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
m.felix Odesláno 7. listopad 2010 Autor Sdílet Odesláno 7. listopad 2010 jakou má ten konektor barvu? a nikde popis Bitron nemůžu najít. [upravil dne 7/11/10 19:02 m.felix] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
306-Kubik-S16 Odesláno 7. listopad 2010 Sdílet Odesláno 7. listopad 2010 hele ja mel jednotku Bitronu pod levym podbehem jak jsou srouby co drzi naraznik a abych se k nemu dostal sundal jsem predni naraznik :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
m.felix Odesláno 7. listopad 2010 Autor Sdílet Odesláno 7. listopad 2010 tak jsem tu na foru nakonec našel i jak to má vypadat : a jak to vlastně celý funguje: http://www.peugeotlogic.com/workshop/wshtml/electric/ac306/coolfan2/fanop1.htm . Doufám jen, že ji bude stačit vytáhnout a pročistit. Díky za popošťouchnutí a pak dá vědět, jak jsem dopadl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miroja Odesláno 8. listopad 2010 Sdílet Odesláno 8. listopad 2010 No klimatizaci mám, nefunkční již od koupě auta. Když to nechám na diagnostiku, mohlo by to tu závadu odhalit? Nechtěl bych zbytečně vyhazovat peníze. V knížce je totiž napsáno, že se to má nechat na servis ( ). Diagnostika ti nic v tomto smere nezisti. Ak sa ti nebude darit, daj vediet. Mal som problem s klimou (niekdey sla, niekdey nie) tak som si to musel \"trosku nastudiovat\" ako to funguje. Mozno by som ti vedel poradit. Aj ked ja nemam BITRON (mne sahary riadi BSI) cosi uz o tom viem. Par ilustracnych foto: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miroja Odesláno 8. listopad 2010 Sdílet Odesláno 8. listopad 2010 Este detail BITRON-u. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
m.felix Odesláno 9. listopad 2010 Autor Sdílet Odesláno 9. listopad 2010 tak jako by si plecháč ze mě dělal srandu a v pondělí a v úterý funguje vše bez problémů. Nechám to tedy na víkend - přikládám se k teorii špatného kontaktu. No bude to věc se k němu dostat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miroja Odesláno 9. listopad 2010 Sdílet Odesláno 9. listopad 2010 Ja BITRON nemam, ale ked zhodis prvu cast laveho podblatnika (medzi naraznikom a kolesom) nemal by to byt uz potom velky problem BITRON vystopovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
m.felix Odesláno 19. listopad 2010 Autor Sdílet Odesláno 19. listopad 2010 Zdravím, tak jsem to dnes rozebral a pročistil ten BITRON. Snad to bude v pořádku. Uvidíme, budeme muset udělat zátěžovou zkoušku. Nafotil sem to pro ostatní, kde ten BITRON je, aby to ostatní měli snazší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
m.felix Odesláno 19. leden 2011 Autor Sdílet Odesláno 19. leden 2011 No jen poznatky: závada se opět projevila, tentokrát častěji, tak jsem nechal vyměnit čidlo (tímto díky uživateli godzila.01 za dobrou cenu čidla) - hnědé na termostatu ( to, co snímá teplotu motoru) a vypadá to, že je po problému. Dnes jsem popojížděl v koloně a vše v pohodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mot3020 Odesláno 29. listopad 2015 Sdílet Odesláno 29. listopad 2015 Ahoj, potřeboval bych od vás prosím poradit. Mám tady Peugeot 306, rok 1997, 1.4, 55 kw, bez klimatizace a pořád tam jede sahara, někdo se v tom už přede mnou vrtal a dodělal tam vypínač, kterým to ručně vypnul, pokud ho nechám zapnutý tak sahara jede pořád i po vytažení klíčku ze zapalování, měl jsem odpojený konektor od sahary a jsou tam 2 piny ze strany sahary, ze strany svazku co jde dál do auta je těch pinů více, ale předpokládám, že ty ostatní jsou pouze příprava pro auta s klimou, to se mě netýká a na těch dvou drátech pro saharu jsem naměřil napětí baterie cca 12V i po vytažení klíčku. Můj dotaz na vás je zda někdo nemáte schéma pro saharu a její ovládání a jelikož nemám klimu tak v podběhu bitrona nenajdu, že ano? Co tedy ovládá saharu, má nějakou řídící jednotku nebo je to u auta bez klimatizace úplně jednoduchý obvod, kdy sahara vypne až po schládnutí motoru a rozepnutí termo spínače na chladiči? Díky moc za rady... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 29. listopad 2015 Sdílet Odesláno 29. listopad 2015 melo by to spinat cidlo na chladici (na kostru)muj odhad je ze je ten spinac obejity a misto nej tam ej prave ten rucni vypinac Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mot3020 Odesláno 29. listopad 2015 Sdílet Odesláno 29. listopad 2015 potřebuji vědět jestli tam má být těch 12V i po vytažení klíčku a jestli někdo má schéma, ten vypínač dám pryč, na ten se není třeba zaměřovat... jinak ten spinac je pri studenem motoru vypnutý a po zahřátí ještě nevím jestli sepne, protože musím vyměnit jednu prasklou hadici vody, teprve pak to můžu ohřát a proměřit jestli se sepne to čidlo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mot3020 Odesláno 30. listopad 2015 Sdílet Odesláno 30. listopad 2015 nikdo nemá schéma na 306, (okruh ventilátoru chladiče a termo spínač)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 30. listopad 2015 Sdílet Odesláno 30. listopad 2015 ulozto a knizka Jak na to neni ?? jinac par kluku tady umi dle VINka vyjet presne schema Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 30. listopad 2015 Sdílet Odesláno 30. listopad 2015 (upraveno) Tých možností u 306 je dosť,takže VIN by asi bol namieste. V SZ máš tie najjednoduchšie schémy s jedným ventilátorom. Upraveno 30. listopad 2015 uživatelem ferinko2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mot3020 Odesláno 1. prosinec 2015 Sdílet Odesláno 1. prosinec 2015 super děkuji, VIN: VF37AKFX231372122 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.