Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

běžíci ventilátor


m.felix

Recommended Posts

Chtěl bych poradit nebo popostrčit s problémem. Mám 1.4 1997 Break a z ničehož nic se začal spínat ventilátor tak cca do 20s, když vypnu zapalování . Teplotu mám v rozsahu 75 - 80 (dle budíku na přístrojovce.Chladící kapalina je v rozsahu Min Max a auto topí po 2 minutách jízdy. V létě bylo vše ok. Hledal jsem tu na foru a nic jsem nenašel :bojim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No klimatizaci mám, nefunkční již od koupě auta. Když to nechám na diagnostiku, mohlo by to tu závadu odhalit? Nechtěl bych zbytečně vyhazovat peníze. V knížce je totiž napsáno, že se to má nechat na servis (:( ).

Diagnostika ti nic v tomto smere nezisti.

Ak sa ti nebude darit, daj vediet. Mal som problem s klimou (niekdey sla, niekdey nie) tak som si to musel \"trosku nastudiovat\" ako to funguje. Mozno by som ti vedel poradit. Aj ked ja nemam BITRON (mne sahary riadi BSI) cosi uz o tom viem.

Par ilustracnych foto:

post-27863-14109613436102_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
  • O 2 měsíce později...

No jen poznatky:

závada se opět projevila, tentokrát častěji, tak jsem nechal vyměnit čidlo (tímto díky uživateli godzila.01 za dobrou cenu čidla) - hnědé na termostatu ( to, co snímá teplotu motoru) a vypadá to, že je po problému. Dnes jsem popojížděl v koloně a vše v pohodě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 roky později...

Ahoj, potřeboval bych od vás prosím poradit. Mám tady Peugeot 306, rok 1997, 1.4, 55 kw, bez klimatizace a pořád tam jede sahara, někdo se v tom už  přede mnou vrtal a dodělal tam vypínač, kterým to ručně vypnul, pokud ho nechám zapnutý tak sahara jede pořád i po vytažení klíčku ze zapalování, měl jsem odpojený konektor od sahary a jsou tam 2 piny ze strany sahary, ze strany svazku co jde dál do auta je těch pinů více, ale předpokládám, že ty ostatní jsou pouze příprava pro auta s klimou, to se mě netýká a na těch dvou drátech pro saharu jsem naměřil napětí baterie cca 12V i po vytažení klíčku. Můj dotaz na vás je zda někdo nemáte schéma pro saharu a její ovládání a jelikož nemám klimu tak v podběhu bitrona nenajdu, že ano? Co tedy ovládá saharu, má nějakou řídící jednotku nebo je to u auta bez klimatizace úplně jednoduchý obvod, kdy sahara vypne až po schládnutí motoru a rozepnutí termo spínače na chladiči? Díky moc za rady... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

potřebuji vědět jestli tam má být těch 12V i po vytažení klíčku a jestli někdo má schéma, ten vypínač dám pryč, na ten se není třeba zaměřovat... jinak ten spinac je pri studenem motoru vypnutý a po zahřátí ještě nevím jestli sepne, protože musím vyměnit jednu prasklou hadici vody, teprve pak to můžu ohřát a proměřit jestli se sepne to čidlo... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...