Sign in to follow this  
Followers 0
pavel104

klepání (rachocení) v motoru

31 posts in this topic

Ahoj borci

Ctěl jsem se zeptat jestli někdo z vás neřešil stejný problém, jako mám já. Při jízdě mě něco rachotí v motoru a připomíná to zvuk jakoby klepaly ventily, jenže je to daleko hlučnější. Dělá to pouze do 3000ot/min. Jak to překročí tuto hranici, tak to naráz přestane a motor je uplně tichý. Jak přeřadím, nebo jak prostě otáčky spadnou pod 3000 okamžitě to začne mlátit. Dělá to úplně pravidelně a jde to víc slyšet od spolujezdce. Byl jsem s tím i v peugeotu ale tam nevěděli čím by to mohlo být a řekli že pokud to nedělá žádný jiný problém, tak to prý nemám řešit. Jenže víte jak to je. Mám strach aby se tam něco nerozsypalo. Jak narůstají otáčky, tak se zvyšuje i intenzita toho bušení v motoru. Je zajímavé že přesně jak ručička na otáčkoměru přejde přes 3000, tak to utne a má to krásný zvuk. Budu vděčný za každou radu nebo jen tip čím by to mohlo být. Zatím díky všem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vstřikovače na 1000% asi ti ukapávají....já je měnil....a přestalo to

Share this post


Link to post
Share on other sites

Někdy stačí je jenom nechat vyčistit ultrazvukem ale jestli máš v řiti elektroniku v nich tak se připrav na pěknou pálku,mě to stálo 21000 kč

Share this post


Link to post
Share on other sites

Našel jsem to vlákno kde jsem to řešil..... :roker:roker:roker

[upravil dne 28-2-08 Přema]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: Přema

Někdy stačí je jenom nechat vyčistit ultrazvukem ale jestli máš v řiti elektroniku v nich tak se připrav na pěknou pálku,mě to stálo 21000 kč

4 vstriky za 21000??? kurna kam na to chodis, to je dobra cena, me rekli 15k za jeden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jako dobrá nebo špatná a tobě řekly 15000 za jeden???? Mě u 2 měnili jen špičky a u 2 celé nové ale vyměnným způsobem a dělaly mě to v Boschu kousek ode mě u Opavy....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takže nejlepší bude zajet někam kde se specializují jen na vstřikovací systémy že jo? Jen mě zarazila ta cena jak píše Přema. Nepočítal jsem s tím že ani ne po 3 měsících co jsem auto koupil do něho budu tak investovat. Teď mam vlastně tři možnosti. 1/ Buď to nechat tak jak to je 2/ Nechat to spravit( do toho se mi moc nechce. Kvůli té ceně) 3/ Zbavit se auta, jenže to se mi taky nechce protože je to kočár. Takže jaký na to máte názor? která možnost je ta správná?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud jsi s autem jinak spokojenej, tak doporučuju spravit (i když cena není zrovna příjemná) - jinak riskuješ propálení pístu a následnou opravu mnohem náročnější.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zajed do Bosche kde se specializuji na vstriky a treba bude stacit to vycistit, nebo vymenit jen spicky...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak já s tím teda zkusím zajet do nějakého dobrého servisu a pak dám vědět jak jsem dopadnul. Nevíte náhodou někdo kde bych ten \"dobrý\" servis našel? Pokud možno v okolí Zlína

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj!

Já teda naštěstí zatím neřešil přímo tento problém, ale co se týče vstřihovacího systému jednoznačně doporučuji Diesel servis Bosch, je jich několik, ale nevím jak se vstřikama.

Já u nich řešil prosakující čerpadlo. Verdikt Peugeotu 23tis, výměnným způsobem v Boschi v lepším případě 18tis (to kdyby mi vrátili\"zálohu\" 4tis, jinak 22) a v Diesel servis Bosch ve Starém Hradišti u Pardubic to bylo 580 kč za těsnění a 3tis za práci nebot musí dolu rozvoďák...

Nevim teda jestli uměj vstřiky, ale zkusil bych nejdřív DIesel servisy Bosch...pak teprv výměnnej způsob v Boschi a pak dál....

Zdar!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zajimalo by mě jestli ten zvuk s toho motoru vychází i když stojíš na místě a motor poze točíš nebo to dělá jen při jízdě.Mě to totiž taky nějak rachotí ale pouze při jízdě a při ot.2000-3000,na volnoběh jde vklidu i když ho vytáčím.Tak nevím

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pro hurdyho

Pokud stojím na místě, tak to neklepe. Můžu to vytáčet jakkoli. Dělá to jak popisuješ ty - pouze za jízdy a do 3000ot/min. Byl jsem se ptát v bosch servisu, zkoušeli jsme to projíždět a mechanik říkal že se mu nezdá že by to dělal motor. Podle něho to dělají prej klouby??????? Tak nevím, příští týden jim tam mám dovézt auto, aby zjistili co tomu doopravdy je.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: pavel104

Pro hurdyho

Pokud stojím na místě, tak to neklepe. Můžu to vytáčet jakkoli. Dělá to jak popisuješ ty - pouze za jízdy a do 3000ot/min. Byl jsem se ptát v bosch servisu, zkoušeli jsme to projíždět a mechanik říkal že se mu nezdá že by to dělal motor. Podle něho to dělají prej klouby??????? Tak nevím, příští týden jim tam mám dovézt auto, aby zjistili co tomu doopravdy je.

četl jsi co jsem psal nahoře????? klouby jo??? je to na 1000% vstřikovače

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já jsem to četl. A taky jsem mu to říkal v tom servise. Jenže on tvrdíl že v motoru to není. Tak jsem sám zvědavý na co přijdou až jim tam dovezu auto. Mě to taky připadá jako blbost, že to dělají klouby.

[upravil dne 9.3.2008 pavel104]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: pavel104

Já jsem to četl. A taky jsem mu to říkal v tom servise. Jenže on tvrdíl že v motoru to není. Tak jsem sám zvědavý na co přijdou až jim tam dovezu auto

Taky jsem prolezl kde co a byli to vstřikovače a dělá to více lidem a mě to dělalo uplně přesně co tobě,tak jsi nemyslím že by to mohlo být něčím jiným,at ty ten servis vyčístí vstřiky ultrazvukem trvej na tom a uvidíš..... jako že by klouby cvrkaly do 3 tisíc a potom ne???? ty snad nemají s otáčkama nic společného ale s rychlostí nebo ne??????? ten mechanik je pěkný debil když tohle řekne

[upravil dne 9-3-08 Přema]

Share this post


Link to post
Share on other sites

No vidíš to a takoví dělají ve specializovaných servisech. Jak tam potom můžeš řešit nějakou závadu, když podle toho co řekl mě, o tom autě neví nic. Jo a ještě dodám že jak jsem otevřel kapotu, tak jsem mu musel ukázat kde se přidává plyn. On to nevěděl.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: pavel104

No vidíš to a takoví dělají ve specializovaných servisech. Jak tam potom můžeš řešit nějakou závadu, když podle toho co řekl mě, o tom autě neví nic. Jo a ještě dodám že jak jsem otevřel kapotu, tak jsem mu musel ukázat kde se přidává plyn. On to nevěděl.

tak do takového servisu bych jsi auto určitě nedal,neblbni a dej to jinam.....ty jim věříš??????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já jsem tam auto nikdy neměl. Jen je mě divné že když je to bosch servis, tak že ti jejich mechanici nevědí takové základní věci. Na ceduli tam mají napsané že každý jejich zaměstnanec je špičkový odborník a že všichni jsou pravidelně proškolováni na všechny nové věci. Já tam asi ještě zavolám a zeptám se konkrétně na vstřiky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.