Sign in to follow this  
Followers 0
omegaalfa

napínací kladka klínového řemene u 2,0 HDI 90 PS

9 posts in this topic

Nevíte nekdo k cemu slouzí diry na napínací kladce ( to kolečko který tlací zezhora na klínový řemen - kdyz se otevře kapota tak je to videt) - na pevny casti která je na motoru je jedna dira a na kldce jsou takovy tri obloučky s drazkami a 2 diry ? N co tam ty diry jsou ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

taky jsem o tom přemýšlel na co jsou tam,asi na zafixování při výměně kladky,ale fakt nevím.Taky jsem si myslel,že ta nap. kladka,jak neustále kmitá,způsobuje to neustálé klepání z motoru(při zavřeném motoru je to slyšet ze strany,kde je řemen,při otev.kapotě to slyšet ani není,jenom motor \"klapy-klap\":D)byla vyměněna,ale dělá to dál:grr.Taky mě napadlo,nemůže to klepání způsobovat to,že olej mám asi 3mm nad měrku max.,je to asi blbost,co?:myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

co se týce toho vetsiho mnozstvi oleje, tak to mozna (ale nejsem si jisty) vliv mit muze - manzelka ma opel corsa 1,4i do ktereho se furt doliva olej - a kdyz je ho tam min nebo vic tak ma motor uplne jiny zvuk nez kdyz je to v tom doporucenem pasmu - jinak vice oleje motoru moc neprospiva alespon to vsude pisou:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestli ti to dělá klapy-klap, tak se zkus mrknout na volnoběžku alternátoru. Ta má totiž zamezovat vibrování řemene. Je to normálně v řemenici altíku, když zkusíš otočit na jednu stranu, tak normálně točíš rotorem, a když zatočíš na druhou stranu, tak by se měla točit jen ta řemenice.

Taky mám tu volnoběžku vadnou a přemýším, kde ji sehnat, nejlíp z nějakého staršího alternátoru. Za novou se mi 2t. nechce dávat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

na tu volnoběžku alternátoru už jsem se ptal a v servise mě řekli,že tam není,bylo mi to taky doporučeno od kámoše

307 2.0HDi 110 FAP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: zaza

na tu volnoběžku alternátoru už jsem se ptal a v servise mě řekli,že tam není,bylo mi to taky doporučeno od kámoše

307 2.0HDi 110 FAP

Není tam, jako že ani nebyla od nového, nebo už někdo mohl ten alternátor vyměnit?

Ta řemenice s volnoběžkou by měla vypadat takto

Share this post


Link to post
Share on other sites

řekli mi ,že to tím být nemůže,že tam není,ani kapotu neotevírali takže je tam asi vůbec nedávali

307 2.0HDi 110FAP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja som mal ten istý problém s kmitaním (klepaním) klinového remeňa. Mám najazdené okolo 128000 km. Poradili aby som vymenil hlavnú remenicu (na motor), lebo má v sebe kompenzátor kmitov a ten kompenzátor je vybitý. Tak som ju vymenil a pomohlo to. Remenica v servise okolo 8000 Sk a v predajni náhradných dielov 4000,- Sk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.