Sign in to follow this  
Followers 0
mirou

STOP kontrolka

7 posts in this topic

po naštartovaní mi asi 5x zabliká červená kontrolka STOP. Potom to prestane. Okrem toho som si všimol, že na displeji palub. PC sa vypíše \"High engine temperature\" (vysoká tepl. motora), ale teplomer mi ukazoval len 70 stupnov. Teplomer funguje normalne, ked jazdim, tak stale 90 stupnov. Vie mi niekto poradit, kde je chyba? Mam 2.0 HDI 80kW r.v. 2000.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Původně zaslal: mirou

po naštartovaní mi asi 5x zabliká červená kontrolka STOP. Potom to prestane. Okrem toho som si všimol, že na displeji palub. PC sa vypíše \"High engine temperature\" (vysoká tepl. motora), ale teplomer mi ukazoval len 70 stupnov. Teplomer funguje normalne, ked jazdim, tak stale 90 stupnov. Vie mi niekto poradit, kde je chyba? Mam 2.0 HDI 80kW r.v. 2000.

Mohl by být zavzdušněný chladící system. Zkus odzvzdušnit a zkontroluj hladinu chladící kapaliny

Share this post


Link to post
Share on other sites

chladiacu kvapalinu som skontroloval, je jej tam dost. Pozrel by som aj ten konektor na cidle, ale neviem, kde sa nachadza ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tepelné čidlo (či termostat) ... zkouknout, popř. proměřit - máš-li kde, anebo jenom kontakty s tím spojené ... a kdyby ne, nechal bych si to někde nabodnout na diagnostiku - tam by to následně měli zjistit ...:papa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím,

pravděpodobně se bude jednat o nefunkční první rychlost ventilátoru chlazení. Chyba by mohla být v napájení (pojistce) motorku ventilátoru nebo v předřadném odporu první rychlosti (což je pravděpodobnější).

Zda-li se jedná o tuto závadu poznáš, když před nastarováním vypneš klimatizaci (kompresor). Správně by se ti kontrolka neměla rozsvítit. Potom po nastartování zapni kompresor a v případě že se ti hláška znova objeví, je problém objeven.

Objednací číslo odporu je 1267E3 (černý) nebo 1267A9 (šedý). Obvykle dojde ke spálení teplotní pojistky na odporu. Který odpor je pro první rychlost jsem si nikdy nezapamatoval. :myslim

Share this post


Link to post
Share on other sites

vodu som skontroloval. ako sa odvzdusnuje na HDI 80 kW?

nevie niekto, kde sa nachadza to cislo teploty motora? nieje to cidlo teplomera chlad. kvapaliny, pretoze ten ukazuje spravne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.