tatra4ever Odesláno 19. duben 2017 Sdílet Odesláno 19. duben 2017 (upraveno) Zdravím vás. Chci se podělit o zkušenost s palivovým čerpadlem a zároveň požádat o radu. Mám Peugeot 106 a nechce startovat, viz popis problému z minule v odkazu: Napojil jsem na čerpadlo manometr a chvíli s tím teď jezdím. Když je motor vypnutý, tak tlak klesne tak na 0,4 - 0,5 bar. Pokud dám klíček do první polohy (čerpadlo saje), tak se natlakuje cca na 0,75 - 0,9 bar (někdy ovšem nutný 2 - 3 tlakování, resp. nechce naskočit). Pokud motor naskočí, tlak se navýší cca na 1,0 bar a ten už je potom konstatní, resp. nepadá a auto táhne celou dobu. Oficiálně by mělo tohle čerpadlo dávat 1,0 bar (typ čerpadla VDO 96 320 628 80). Když jsem měl čerpadlo venku, tak v něm nepatrný nečistoty byly, ale jelikož je ta plastová nádoba svařená, tak jsem ho nevyčistil. Nepředpokládám ale, že by to bylo těmahle drobnýma nečistotama. Jakmile auto chytne, tak už ho nic nezastaví a táhne v jakýkoliv situaci. Řekl bych, že čerpadlo je zřejmě ok (nebo někdo jinou zkušenost ?) a že závada bude opravdu v anténě imobilizéru (což je i cenově příjemnější výměna než celý čerpadlo). VIDEO S CHODEM A ZVUKEM ČERPADLA: VID_20170418_143440 - kopie.wmv Upraveno 19. duben 2017 uživatelem tatra4ever Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 19. duben 2017 Sdílet Odesláno 19. duben 2017 a co regulator tlaku? bud na palivovej rampe alebo v jednobode(nieco ako stary karburator) ,netusim co mas za system Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tatra4ever Odesláno 19. duben 2017 Autor Sdílet Odesláno 19. duben 2017 Je to 1-bod stříkačka, resp. motor 1,0 37 kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 19. duben 2017 Sdílet Odesláno 19. duben 2017 (upraveno) no niekde v nom bude pravdepodobne regulator tlaku tak ho pozri ci tam niesu necistoty niekde byt musi bud na cerpadle alebo v karbecu Upraveno 19. duben 2017 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tatra4ever Odesláno 19. duben 2017 Autor Sdílet Odesláno 19. duben 2017 Kdyby to byl ale regulátor tlaku, tak by to blblo i za jízdy, nebo se pletu? A to jede jak drak, jakmile naskočí. V minulosti když jsem byl v ofic. servisu tak to na diagnostice žádnou závadu nezobrazilo, nicméně ten mechanik to tipnul na anténu imobilizéru. Rád bych kdyby to bylo ono, pač anténa cca 700 Kč a čerpadlo 3500 Kč, tak jedu prozatím vylučovací metodou s testem čerpadla, aby nebyla třeba i ta anténa jen díra na peníze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 19. duben 2017 Sdílet Odesláno 19. duben 2017 kedy nestartuje za studena ,za tepla? alebo aj aj? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tatra4ever Odesláno 19. duben 2017 Autor Sdílet Odesláno 19. duben 2017 (upraveno) Nestartuje za tepla, ani za studena (ihned start je ok, ale třeba tak po 2-5 minutách už občas problém). Pravidelně se to zhoršuje s podzimem a sychravým počasím. Někdy naskočí napoprvé, někdy třeba na 5x (před výměnou snímače otáček na setrváku klidně 10x a více). Benzín značkový i obyč, nádrž skoro prázdná i plná, nemá vliv. Vyměněno: palivový filtr vzduchový filtr (pouze vyčištěn) svíčky kabely snímač otáček na setrváku - kontrola minulý týden a stále drží na magnetu, takže se zdá být ok - po jeho výměně to bylo chvíli takřka bezproblémů Upraveno 19. duben 2017 uživatelem tatra4ever Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 19. duben 2017 Sdílet Odesláno 19. duben 2017 a co to posledni - palivove cerpadlo ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tatra4ever Odesláno 20. duben 2017 Autor Sdílet Odesláno 20. duben 2017 Říkal jsem si právě, zda někdo z vás z příloženého videa nepoznáte (ze svý zkušenosti s čerpadlem), zda čerpadlo pracuje, jak má? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tatra4ever Odesláno 22. duben 2017 Autor Sdílet Odesláno 22. duben 2017 Napadla mě ještě jedna věc, nevím jestli to ale není blbost. Může dojít k tzv. uchcání motoru? Včera jsem startoval a po prvním otočení klíčku (1. sání čerpadla) se mi tlak vůbec nezměnil, ale zůstal cca na 0,5 barech. Natlakoval jsem tedy ještě jednou (tlak cca 0,85 baru) a motor chytil hned. Jindy, dokud jsem zde neměl tlakoměr, mohl být problém podobný (malý tlak, ale benzín ve spalovacím prostoru a při opětovných startech už byla v prostoru velmi bohatá směs, nicméně nebyla s olejem, aby zasrala svíčky). Díky za každý info . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 22. duben 2017 Sdílet Odesláno 22. duben 2017 vyndej listu nebo jednobod nebo co mas a skus to vytazene z motoru a zjistis jestli uchcava Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tatra4ever Odesláno 22. duben 2017 Autor Sdílet Odesláno 22. duben 2017 Promiň, ale úplně nerozumím tomu jak to myslíš . Díky za trpělivost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 22. duben 2017 Sdílet Odesláno 22. duben 2017 uz vim ze jednobod - pises ze asi ma bohatou smes ve valci - uchcava pres vstrik - sundej ho ze sani a skus ten klicek stejne jak predtim - 1) otoceni 0,5 druhe 0,8 jestli to ze vstriku kape jinac tu mam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.