Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Palivové čerpadlo - P106


tatra4ever

Recommended Posts

Zdravím vás.

Chci se podělit o zkušenost s palivovým čerpadlem a zároveň požádat o radu. Mám Peugeot 106 a nechce startovat, viz popis problému z minule v odkazu:

Napojil jsem na čerpadlo manometr a chvíli s tím teď jezdím. Když je motor vypnutý, tak tlak klesne tak na 0,4 - 0,5 bar. Pokud dám klíček do první polohy (čerpadlo saje), tak se natlakuje cca na 0,75 - 0,9 bar (někdy ovšem nutný 2 - 3 tlakování, resp. nechce naskočit). Pokud motor naskočí, tlak se navýší cca na 1,0 bar a ten už je potom konstatní, resp. nepadá a auto táhne celou dobu. Oficiálně by mělo tohle čerpadlo dávat 1,0 bar (typ čerpadla VDO 96 320 628 80). Když jsem měl čerpadlo venku, tak v něm nepatrný nečistoty byly, ale jelikož je ta plastová nádoba svařená, tak jsem ho nevyčistil. Nepředpokládám ale, že by to bylo těmahle drobnýma nečistotama. Jakmile auto chytne, tak už ho nic nezastaví a táhne v jakýkoliv situaci.

Řekl bych, že čerpadlo je zřejmě ok (nebo někdo jinou zkušenost ?) a že závada bude opravdu v anténě imobilizéru (což je i cenově příjemnější výměna než celý čerpadlo).

VIDEO S CHODEM A ZVUKEM ČERPADLA:

VID_20170418_143440 - kopie.wmv

IMG_20170326_124429.jpg

Upraveno uživatelem tatra4ever
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyby to byl ale regulátor tlaku, tak by to blblo i za jízdy, nebo se pletu? A to jede jak drak, jakmile naskočí.

V minulosti když jsem byl v ofic. servisu tak to na diagnostice žádnou závadu nezobrazilo, nicméně ten mechanik to tipnul na anténu imobilizéru. Rád bych kdyby to bylo ono, pač anténa cca 700 Kč a čerpadlo 3500 Kč, tak jedu prozatím vylučovací metodou s testem čerpadla, aby nebyla třeba i ta anténa jen díra na peníze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nestartuje za tepla, ani za studena (ihned start je ok, ale třeba tak po 2-5 minutách už občas problém). Pravidelně se to zhoršuje s podzimem a sychravým počasím. Někdy naskočí napoprvé, někdy třeba na 5x (před výměnou snímače otáček na setrváku klidně 10x a více). Benzín značkový i obyč, nádrž skoro prázdná i plná, nemá vliv.

Vyměněno:

palivový filtr

vzduchový filtr (pouze vyčištěn)

svíčky

kabely

snímač otáček na setrváku - kontrola minulý týden a stále drží na magnetu, takže se zdá být ok - po jeho výměně to bylo chvíli takřka bezproblémů

Upraveno uživatelem tatra4ever
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Napadla mě ještě jedna věc, nevím jestli to ale není blbost. Může dojít k tzv. uchcání motoru? Včera jsem startoval a po prvním otočení klíčku (1. sání čerpadla) se mi tlak vůbec nezměnil, ale zůstal cca na 0,5 barech. Natlakoval jsem tedy ještě jednou (tlak cca 0,85 baru) a motor chytil hned. Jindy, dokud jsem zde neměl tlakoměr, mohl být problém podobný (malý tlak, ale benzín ve spalovacím prostoru a při opětovných startech už byla v prostoru velmi bohatá směs, nicméně nebyla s olejem, aby zasrala svíčky). Díky za každý info :D.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...