Mirastr Odesláno 9. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 9. prosinec 2016 Druhé čerpadlo 4000 vč zánovního DRV, nový DRV 2600, filtrbox 1033,- , vstřik 1000,- , pajšl do VT čerpadla (elementy,ventilky,těsnění)2960,- , diag 1560,- pak olej720,- přev. olej 2x177,- rozvody řemen pumpa kladky 1860,- matka podávačky 100,- nová podávačka 1050,- ta ještě př. pružiny s tlumičema a spodní čepy do těhlic no jezdil 95000km a nic pomě nechtěl krom kotouču a desek a olej s filtry co 15000km jo a vzadu dvakrát kosti.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 9. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2016 (upraveno) fajne si sa rozsupnul , a to cerpadlo si si repasoval? ked chapem dobre Upraveno 9. prosinec 2016 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirastr Odesláno 9. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 9. prosinec 2016 (upraveno) Jo to původní co jsem vyndal jsem pak na podruhé "repaslé" dal zase zpět.( Repas je hned, ale ta montáž resp. demontáž vopruz....) jinak končím. Jdu totiž na pivko....slovensky na kofolu Zapomněl jsem říct vážně díky! Upraveno 9. prosinec 2016 uživatelem Mirastr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 9. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2016 (upraveno) a kde si zohnal diely do cerpadla? ok cav nemas zac rad som pomohol Upraveno 9. prosinec 2016 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirastr Odesláno 9. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 9. prosinec 2016 (upraveno) amd-autodily.cz Taky to byl opruz prvně jsem v googlu zadal CP1 Bosch a skočil na obrázky(dost dobrej postup když něco hledáš ale nevíš jak se to jmenuje). V obrázcích jsem to našel v Polsku a pak podle Bosch kódů už to našlo i v českých obchodech, ale když nevíš kód jakoby to nikdo neprodával..krabky mám v garáži zítra je)ty kódy) sem dám i s fotkama čus. Upraveno 9. prosinec 2016 uživatelem Mirastr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 9. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2016 oki, maj sa neprezen to s kofolou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirastr Odesláno 10. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 10. prosinec 2016 (upraveno) jsem po kofole.... takže: viz foto Zadáš-li bosch kódy tak se ti u nás v čechách objeví několik prodejců bez kódů jakoby to neprodávali. V polsku to najdeš i s čísly čerpadel pro která je to vhodné( u mně to končí číslem 010). Jinak kluzná lož. Jsem tam (v Polsku) našel taky, ale v Čechách nějak ne to samý hřídel(osu, kliku), ale přišlo mi to jako nové a osu jsem vyleštil diamantovou pastou do zrcadla.. ještě zkusím najít tu polku(stránku) měli tam i keramickou kuličku do vstřiku co jsem honil po garáži cca za 4 zlotý............ http://www.dieselcars.pl/zestawy-naprawcze,34,23.html víc se mi nějak nepovedlo, ale určitě je to slušný začátek najít co kdo potřebuje Upraveno 10. prosinec 2016 uživatelem Mirastr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirastr Odesláno 10. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 10. prosinec 2016 (upraveno) Jen pro kompletaci někde jsem tu četl od inventáře clubu, že DRV nereguluje a že to je pouze snímač( s poznámkou neuč orla lítat...) Tady je důkaz, že je to vrabec po vylíhnutí ...všimni si název souboru (nezobrazuje se takže :solenoidrailu) Upraveno 10. prosinec 2016 uživatelem Mirastr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirastr Odesláno 10. prosinec 2016 Autor Sdílet Odesláno 10. prosinec 2016 Sice mám nějakou tu kofolu, ale nechápu, že mezi "Caps Lockem" a "Orlama" zrovna já narazím na krtka, kterej mi věcně poradía ještě ví o čem mluví ....... asi KARMA Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 10. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2016 (upraveno) Drv je solenoid ako pises on sa vlastne pretlaca s naftou na spiatocke v cerpadle cez tu gulicku na obrazku cim viac tlaci na naftu v kanaliku tym viac tlaku udrzi v cerpadle (v celom vysokotlaku) ovlada ho Rj motora PWM regulaciou( impulzy) cim sirsie impulzy tym viac DRV tlaci ,na diagnostike to vidis v percentach ako cyklycky pomer regulace tlaku cim viac percent tym viac tlaci na tu naftu Upraveno 10. prosinec 2016 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 10. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2016 To je zajímavý počin, s tím VT čerpadlem. Na kolik ty díly orientačně vyšly? Jinak to s tím orlem mi nedalo, musel jsem si to vyhledat, kdo to byl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirastr Odesláno 27. březen 2017 Autor Sdílet Odesláno 27. březen 2017 cca 3000 kč. Chtěl jsem to tu nějak rozepsat ale nějak neni na nic čas. Najel jsem něco přes 3000 km(no není to mnoho), ale vše OK. asi týden zpět jsem teprve dával alu držák filtrboxu(filtrbox jsem měl přidrátován abych mohl k DRV) Tak jsem juknul na DRV a mikrosítko úplně čisté!! Takže snad OK. Čus. Jo a toho Orla jsi našel? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.