Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

P307 oprava klapky klimatizace


akup

Recommended Posts

Oprava přenosu serva klapky pásmování vzduchu P307SW_05 (je to strana spolujezdce).

Asi před 2 lety tento přenos iž opraven namáčknutím stahovacího kroužku prům 12mm (roztržený plastový šestihran - díra). Nyní po horkách závada pásmování vzduchu je tu znova. Vnitřní šestihran je již zcela stržený. Nešťastné plasty po 10 letech !! Oprava provedena vložením duralového kroužku - redukce. Snad to chvilku zase vydrží. Umístění rozměry v obrázcích. Máte -li zájem napíšu víc.

post-23187-0-65545200-1437799935_thumb.j

post-23187-0-11194400-1437799972_thumb.j

post-23187-0-75965400-1437800017_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Super návod ale tato součástka se dá sehnat do 1000,- od Valea u badisáka. Již jsem toto taky řešil a oprava je opravdu pouze dočasná, lepší je ten redukční ventil vyměnit celý a je klid.

 

EDIT :Juj, má chyba, opět jsem na to v rychlosti čuměl na mobilu, samozřejmě je návod správně a dobře popsán, omlouvám se.

Upraveno uživatelem Tony Stark
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

     Moc nerozumím vaší odpovědi s redukčním ventilem. Jedná se zde o P307SW vinu VF33H9HZC84324382 vyroben tuším koncem r.2005. Bedna klimatizace je osazena 4 servy (pokud se nepletu a všechny našel). 3 jsou na straně spolujezdce. Horní je sání vzduchu venkovní- vnitřní (na fotu je vidět klapka mezi servy). Střední servo je s šestihranem zapadající do vnitřního šestihranu kulisy klapek - rozdělení - pásmování vzduchu - viz příspěvek výše. A spodní s zubovým převodem je nastavení teploty vzduchu a to vzlášť pro levou či pravou stranu. Zde je možné použít opravnou sadu se strženým ozubeným převodem !  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

.. to je v pořádku nic se nestalo. samotného mne stále překvapují rozdílnosti na stejném typu auta. Já byl přesvědčen, že (dle nějakého obrázku z Peugeot Club či jinde z netu), že bedna klimy má serva párově tzn. 2 vlevo a 2 v pravo. Při bližším ohledání a té hrozné práci zbytečně rozebírat palubku více než bylo nutné (a zase vše dávat dohromady). 

   Snad jen postřeh či domněnka: Měnit nastavení klimatizace ať už pásmování či teplotu vždy s minimálním nastavením ventilátoru! (málo foukat) Možná budou přenosy klapek tak méně při změně polohy namáhány. A také šetřit a módem Automat.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 6 let později...
  • O 5 měsíců později...

Ano je facelift .Takže ta opravna sada je i na to spodní servo?( teplá studená) já myslel že ta opravná sada je jenom na klapky kam to bude foukat - v této opravné sadě nevidím to ozubené kolo co jde s topeni

10128-228x228.jpg

Upraveno uživatelem jirka307
Upřesnění
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...