Jump to content

s 16


bubakkaja
 Share

Recommended Posts

A jak to chceš zjistit. Jestli se chceš orientovat co máš na tachometru, tak věř, že když ti to ukáže 230 km/h, tak jedeš ve skutečnosti právě těch 218 km/h. Tachometry ukazují zhruba o 5% víc než je rychlost skutečná. Jinak naprosto souhlasím s Minimaxou a drž se hesla, které má na diskuzi Vvitty, který má shodou okolností stejné auto jako AKCZ. Aby jsi to nemusel hledat, tak ti to rovnou napíšu. Nejezděte rychleji, než létá Váš anděl strážný. :papa:super

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Autoškolič Dodo

Původně zaslal: kšanda

no myslim že to byl právě svět motorů. ale už to bude minimálně rok

Možná i dýl. Měl jsem spoustu takových časopisů a už nevím ve kterým to bylo. :myslim:roll

bylo to opravdu v SM, ale už to tam nějakej ten rok nedávaj...docela škoda, by mě i zajímalo, jestli je v tom nějakej pokrok u těch novejch aut

já to zkoušel na těch městských radarech:

u Audiny jsem měl tacho 60 - skutečných 53

u 306 tacho 60 - skutečných 58

ale taky záleží na kolech, jestli mají přesný obvod jako sériové pneu

:papa

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: bubakkaja

mam jenom dotaz kolik jste s tema autama jeli nejvic .ja sice nemam pezota ale xsaru vts s 120kw ale nejede mi to vic nez 230 resp.uz jsem to nemel kde vyzkouset

GTI-6 by myslim mela jit tesne pod 240. pri vybirani auta jsem mel jednu v uzsim vyberu a majitel tvrdil, ze zkousel co da a rucicku mel temer nadoraz.

taky jsem si srovnaval rychlost na budiku s digitalnima radarama (2 ruzne) a odchylka uplne minimalni, tak 2-3%.

Link to comment
Share on other sites

Pro zjištění přesnosti tachometru ve vyšší rychlosti jsou dobrý dálniční ukazatele vzdálenosti. Takový ty žlutý cedulky na středových svodidlech. Pokud máte spolujezdce s hodinkama, co mají i vteřiny, dá se to lehce vypošítat. Udržovat třeba 3 km stejnou rychlost a vypočítat podle jednoduchého vzorce: Vzdálenost v km podělíme počtem vteřin co jsme tuto vzdálenost jeli a vynásobíme 3600 což je počet vteřin v hodině. Nejsem matemetik, ale mělo by to takhle fungovat. :myslim :myslim :myslim

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: bubakkaja

a jeste jsem v servise psal ze mi to trochu klepe a nekdo mi poradil ze by to mohly byt hydraulicke zdvihatka klepe studeny i teply ale jede to porad dobre nemohl by to byt pistni cep

Můžou to dělat vstřikovače. Aspoň mě \"klepou\" na 406 když jedu na benzín. Jakmile přepnu na plyn, tak je tichoučko.

Link to comment
Share on other sites

tacha velice casto premerujou o 5-20%... 5% je uz velice solidni vysledek. na mych letnich 17\" jsem po nemecku jel 200 (podle GPS) a na tachu bylo 209km... vic jsem jet nechtel, protoze byl provoz a mam se rad :D

pri 240 na tachu klidne muzes mit realnou tech 218, to je nejakych 10% a to nic neni...

co se tyka presnosti, zalezi na konstrukci. obvykly zpusob mereni bohuzel snima otacky kola a je zavisly na prumeru pneu. Takze musite mit pneu podle specifikace vyrobce, nebo prekalibrovat tacho. Ale ani to nepomuze absolutne, protoze se \"prumer\" kola v prubehu jizdy meni...

druha moznost je merit rychlost elektronicky, treba akcelerometrem... delaji se kolem 2% a jsou momentalne treba v drazsich GPS...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...