Jump to content

Univerzální Lambda Sonda


Charlie 1
 Share

Recommended Posts

Tak mi asi umřela po 180 000Km přední lambda sonda:

vyskakuje svítí dia:

 

P0134 - O2 obvod snímače Žádná aktivita Zjištěno, snímač 1, řada 1

P0130 - O2 obvod snímače Porucha Bank 1, snímač 1

 

lambda lítá od 0,3-0,5 takže asi umřela,nabehne chvíli reguluje kratkodobé korekce+10%- -10% ,pak začne škubat korekce jsou na -25% a pak  normálně jede korekce je pak už na konstantní hodnotě -0,8%.

 

Takže koupit lambdu,s jakou značkou máte dobré zkušenosti a co naopak nebrat??

Asi bych koupil univerzální mate s nimi někdo zkušenosti?

Jak jde lambda vyndat,pujde to nebo je tam zapečena?

 

díky
 

Link to comment
Share on other sites

No já jsem v létě měnil tu zadní lambdu, pokoušel jsem se o to v domácích podmínkách s autem na heveru, prostříkl jsem to během několika dnů různými zázračnými vodičkami a olejíčky a povolit se mi to nepodařilo. Ale použil jsem pouze přiměřenou sílu, bál jsem se zabrat jako prase, abych něco nepo... takže jsem to nechal servismanům a ti řikali, že to šlo dobře ;-) Dával jsem "pouze" univerzální Bosch od badišáka. Ale u těchto motorů s Euro3 není ta zadní lambda moc důležitá, nic nereguluje, pouze kontroluje funkci té první lambdy + katalizátoru.

 

Ale i kdybych měl měnit přední, jako že to možná udělám preventivně (auto má najeto 182tis a lambda nevypadá, že by byla měněná), dám asi zase univerzální Bosch. Myslím, že kvalitativně je stejná, jako dražší originály, jediná nevýhoda je, že nemá origo konektor. Ale v balení jsou "přípravečky a těsnítka" na propojení s originálním kabelem a je k tomu podrobný návod, jak kdy a co, takže v tom nevidím žádný problém. Cena 1300kč je v pohodě.

Link to comment
Share on other sites

Lambdu povolíš nejlíp hned za tepla, po jízdě. Používám francouzák, nebo jiný pevný stavitelný klíč. Stranovým tu matici strhneš. Tu novou lambdu mázní mědí. Ale bacha, jen závit, čidlo je na sajrajty háklivé.

Univerzální BOSH je OK.

Link to comment
Share on other sites

Lambdu povolíš nejlíp hned za tepla, po jízdě. Používám francouzák, nebo jiný pevný stavitelný klíč. Stranovým tu matici strhneš. Tu novou lambdu mázní mědí. Ale bacha, jen závit, čidlo je na sajrajty háklivé.

Univerzální BOSH je OK.

Konkrétně ta uni bosch už na závitu měděnou pastu měla z výroby.

Link to comment
Share on other sites

já jsem řešil švarovi problém přední lambdy tak že jsem prohodil zadní lambdu za přední a auto začlo jezdit normálně.

Oprava byla provizorní protože nebyli prachy.....povolil jsem je velkým hasákem :-)

Link to comment
Share on other sites

já jsem řešil švarovi problém přední lambdy tak že jsem prohodil zadní lambdu za přední a auto začlo jezdit normálně.

Oprava byla provizorní protože nebyli prachy.....povolil jsem je velkým hasákem :-)

Link to comment
Share on other sites

já jsem řešil švarovi problém přední lambdy tak že jsem prohodil zadní lambdu za přední a auto začlo jezdit normálně.

Oprava byla provizorní protože nebyli prachy.....povolil jsem je velkým hasákem :-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...