Bigbadjohn Odesláno 23. srpen 2014 Sdílet Odesláno 23. srpen 2014 Tak příčina problému už je zřejmá z názvu vlákna, ale přijít na to nebylo až tak jednoduché, protože to jak se závada projevovala bylo zavádějící, no posuďte sami V den odjezdu na dovolenou co Chorvatska mi přestal jít hlavní ventilátor. Prostě nastartuju a jdou jen ty pomocné co ženou vzduch dozadu a hlavní mlčí. Nereagovalo to na žádné zásahy (automat, ruční nastavení, maximální ofuk okna ....) a asi po minutě se ventilátor rozeběhl. Po vypnutí motoru a opětovném nastartování se situace opakovala, po minutě až dvou ventilátor začíná fungovat. Vzhledem k tomu, že bylo devět večer tak jsem už nechtěl otravovat kolegu s diagnostikou a tak jsem jen zkontroloval konektory u pojistek v motorovém prostoru, zahýbal jsem pojistkou co je k ventilátoru a vše se zdálo být OK. Po nastartování ventilátor fungoval, zkusil jsem to ještě dvakrát a dobrý. Ve 23:45 jsme vyrazili do Chorvatska a ventilátor opět nešel. Asi po dvou minutách naskočil a běžel až do doby než jsme zastavili na vystřídání řidičů v Rakousku. Pak opět nešel, zase za pár minut naskočil a dobrý. To se opakovalo při každém vypnutí motoru. Pomocné ventilátory pro zadní pasažéry fungovaly normálně a při ručním nastavení ventilátoru se objevovaly a mizely \"listy\" ventilátoru na displeji. Po příjezdu do Chorvatska auto asi 5 dní stálo, po nastartování fungovalo vše normálně. Po cestě dlouhé 30 km už zase větrák nešel. Po odpojení akumulátoru a jeho opětovném zapojení zase vše funguje bez problémů. Další den větrák opět nejde, situace se zhoršuje, naskakuje až po delší době (asi 5 minut), jezdíme každý den na výlety a tak je to docela otravné, začínají vysazovat i pomocné ventilátory, přestává fungovat otočný ovladač ručního nastavení rychlosti ventilátoru (nemění se počet listů na displeji a nakonec přestal fungovat i tempomat. Panikařím, protože druhý den máme odjíždět domů. Rozebírám ovládání ventilátorů a nic jsem nenašel, kontroluju zda pojistka ventilátoru má dobrý kontakt, zkouším všechny konektory v pojistkové skříňce i u ventilátoru a nacházím příčinu nefunkčnosti tempomatu. Byl to špatně přiletovaný drátek u jednoho konektoru, což by doma nebyl problém, ale pájku jsem si na dovolenou nevzal a majitel kempu, kde jsme byli ubytovaní ji taky neměl. No nakonec to spravila \"čokoláda\". Odpojuju další konektory, vyndávám větrák a když jsem z něj vyndal motorek tak jsem si po chvíli bádání všiml, že jeden uhlík se nechce hýbat. Po jeho rozhýbání a složení všeho zpátky už fungoval větrák tak jak má a celé ovládání klimatizace taky. Nenapadlo mě, že zasekávající se uhlík se bude projevovat i nefunkčností celého ovládání. Tak kdyby se to někomu stalo, nehledejte problém v ovládání, ale začněte od větráku. Už jsem měl podobný problém před třemi lety, ale to jsem na příčinu nepřišel a opravář co mi to opravil tvrdil, že to bylo celé načnuté od dezinfekce klimatizace, že bylo cosi zoxidovaného na větráku a i plasty že vypadaly jako poleptané. Ovšem když jsem to měl teď rozebrané tak po nějaké oxidaci na větráku nebo poleptání plastů není ani památky, takže se mi to zdá celé podezřelé a nevím jestli to neříkal jen proto, že jsem mu říkal, že mi to přestalo jít po dezinfekci klimy. Za opravu si tenkrát řekl 4000. No za blbost se platí. [upravil dne 23/8/14 20:53 od Bigbadjohn] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macoyogy74 Odesláno 24. srpen 2014 Sdílet Odesláno 24. srpen 2014 No a presne s tymto istym som sa stretol aj ja. Po dezinfekcii klimatizacie mi zacal blbnut hlavny ventilator kurenia. Raz isiel potom zasa nesiel. Mal svoj vlastny rezim a bezal ako sa mu kedy chcelo. Dlho som si nevedel rady az som sa nakoniec odhodlal k rozobratiu a na moje velke pocudovanie to tam bolo vsetko celkom slusne zaoxidovane a samotny motor a uhliky bolo zasvine takym sajrajtom ze ani necudo ze sa mu nechcelo behat. po vicisteny a premazani som to poskladal a odvtedy vsetko OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarmyl Odesláno 26. srpen 2014 Sdílet Odesláno 26. srpen 2014 jj mě taky po desinfekci , pak to vyschlo a od tý doby dobrý. Akorát když vypnu rádio, tak docela vrže. Taky nešlo ovládat a mizely listy z displeje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 26. srpen 2014 Sdílet Odesláno 26. srpen 2014 http://www.peugeot-club.com/index.php?/topic/93867-xmb/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.