kutil1 Odesláno 16. srpen 2014 Sdílet Odesláno 16. srpen 2014 Přes diagnostiku jsem udělal test akčních členů a elektromagnetická spojka kompresoru necvakne. Měřil jsem ohmmetrem vstup do cívky na pinech žlutého konektoru a naměřena nezměněná \"1\", tedy měly by být myslím 4 Ohmy. Vypadá to, že je přerušená. - Jde konkrétně u P 407 SW demontovat řemenice se spojkou, pokud je kompresor na voze a napojen na rozvod? - Pokud by se demontovala cívka a opravená, resp. nová montovala třeba na demontovaném kompresoru z vozu - je na to třeba spec. nářadí a nějaký spec fígl - vymezení vůle, atd? - Poradíte, kdo by případně cívku převinul? - Je tady někde na webu postup demontáže a montáže? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 16. srpen 2014 Sdílet Odesláno 16. srpen 2014 Náhodou dnes som to mal rozobraté. Myslím,že postup je skoro rovnaký. Vytočiť maticu na spojke-na pridržanie lamely som použil kľúč s flexo brúsky.Dvomi skrutkovačmi opatrne stiahnuť spojku z hriadele.Segerkami uvoľniť ložisko remenive a stiahnuť.Segerkami uvoľniť el.magnet a vybrať. U mňa to šlo celkom v pohode po zhodení kolesa,neviem aký prístup je u teba,ale určite by som nedemontoval kompresor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladosr Odesláno 17. srpen 2014 Sdílet Odesláno 17. srpen 2014 ved som ti posielal nakres /v minulom topicu /...ak si kus zrucny robi sa to v pohode na aute.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.