Jump to content

Výměna cívky ve spojce kompresoru klimy P 407


kutil1
 Share

Recommended Posts

Přes diagnostiku jsem udělal test akčních členů a elektromagnetická spojka kompresoru necvakne.

Měřil jsem ohmmetrem vstup do cívky na pinech žlutého konektoru a naměřena nezměněná \"1\", tedy měly by být myslím 4 Ohmy. Vypadá to, že je přerušená.

- Jde konkrétně u P 407 SW demontovat řemenice se spojkou, pokud je kompresor na voze a napojen na rozvod?

- Pokud by se demontovala cívka a opravená, resp. nová montovala třeba na demontovaném kompresoru z vozu - je na to třeba spec. nářadí a nějaký spec fígl - vymezení vůle, atd?

- Poradíte, kdo by případně cívku převinul?

- Je tady někde na webu postup demontáže a montáže?

Link to comment
Share on other sites

Náhodou dnes som to mal rozobraté.

Myslím,že postup je skoro rovnaký.

Vytočiť maticu na spojke-na pridržanie lamely som použil kľúč s flexo brúsky.Dvomi skrutkovačmi opatrne stiahnuť spojku z hriadele.Segerkami uvoľniť ložisko remenive a stiahnuť.Segerkami uvoľniť el.magnet a vybrať.

U mňa to šlo celkom v pohode po zhodení kolesa,neviem aký prístup je u teba,ale určite by som nedemontoval kompresor.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...