Jump to content

Vrčení v kabině a pes to není


Richard296
 Share

Recommended Posts

Mám dotaz na někoho kdo se vyzná v autě Peugeot 406 1,8 LPG. V kabině je slyšet mírné vrčení nějakého dílu. Tento zvuk se objevuje vždy po přepnutí klíčů do pohotovostní polohy a přetrvává i za jízdy, ozývá se nepřetržitě. Vadný díl se nachází v horní části bloku ventilátoru před spolujezdcem. Myslel jsem, že to dělá ventilátor, ale zvuk se ozývá i při vypnuté ventilaci . Průběhu regulace výkonu ventilátoru nemá vliv na tento zvuk - ozývá se trvale ve stejné hlasitosti.

Link to comment
Share on other sites

Díky za informaci na www stránky, ale toto asi není ten důvod. Klapka je funkční no a sem tam cvakne - asi to skočení přes zuby. No aspoň se podívám i na tuto závadu. Vrčení spíš připomíná běh nějakého motoru s kompresorkem. Auto není vybaveno snímači teploty ani automatickou klimatizací. Jsem vlastníkem teprve dva měsíce. Díky

Link to comment
Share on other sites

i kdyz neni vybaveno automatickou klimou, tak ten snimac teploty mit muze. Viz 405ka, kde je tzv maualni klima (nebo poloautomaticka) kde se nenastavuje teplota na displayi, ale koleckem, stejne jako klasicky topeni. A ten system ventilace porad macha klapkou misici vnejsi a vnitrni vzduch a udrzuje jej tim na \"potrebne\" teplote. Nefunguje to uplne presne, ale aspon neco. Jediny co to neumi, je chlazeni, ale kdyz mas pepika Klímu, tak i to se da zmaknout :-)

Ten zvuk je presne jak popisujes.

BTW: neni nekdena palubce, nejspis pred spolujezdcem nebo na stredovym tunelu, takova mala mrizka třá 1x1 - 2x2cm? Pokud ano, tak tam je ten snimac

Link to comment
Share on other sites

tak tak...snimac teploty..ma maly motorek s jeste mensi vrtulkou, ktera privadi vzduch k tomu cidlu...motorek se vychechla a pak vrci..nekdy jen kdyz je chladno, jak se ohreje prestane, nebo kdyz nastartujes, tak prestane protoze se mu zmeni otacky, diky zvyseni palubniho napeti alternatorem apod...vytahnout a kapku oleje..snad pomuze, taky jsem to resil podobne, zatim pomohlo

Link to comment
Share on other sites

U prvních benzinových 406 tek uměly v chladném počasí cvakat (z pohledu řidiče) z pravé strany před splujezdcem vstřikovače. Jejich lupkaní se přenáší po pravém nosníku. Další varianta je elektroventil nádobky aktivního uhlí, který je taky na té sraně pod blatníkem. Tady pomohlo demontovat a vypodložit.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...