Richard296 Posted October 11, 2005 Share Posted October 11, 2005 Mám dotaz na někoho kdo se vyzná v autě Peugeot 406 1,8 LPG. V kabině je slyšet mírné vrčení nějakého dílu. Tento zvuk se objevuje vždy po přepnutí klíčů do pohotovostní polohy a přetrvává i za jízdy, ozývá se nepřetržitě. Vadný díl se nachází v horní části bloku ventilátoru před spolujezdcem. Myslel jsem, že to dělá ventilátor, ale zvuk se ozývá i při vypnuté ventilaci . Průběhu regulace výkonu ventilátoru nemá vliv na tento zvuk - ozývá se trvale ve stejné hlasitosti. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Swallow Posted October 11, 2005 Share Posted October 11, 2005 Co tohle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
voštík Posted October 11, 2005 Share Posted October 11, 2005 nene, timto vrceni nebude. Me to v Tecku taky vrci a mam podezreni, ze je to snimac teploty v kabine. Ten snimac ridi onu klapku, ktera tak rad cvaka. Pricinu toho vrceni neznam a ani to neresim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard296 Posted October 11, 2005 Author Share Posted October 11, 2005 Díky za informaci na www stránky, ale toto asi není ten důvod. Klapka je funkční no a sem tam cvakne - asi to skočení přes zuby. No aspoň se podívám i na tuto závadu. Vrčení spíš připomíná běh nějakého motoru s kompresorkem. Auto není vybaveno snímači teploty ani automatickou klimatizací. Jsem vlastníkem teprve dva měsíce. Díky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
voštík Posted October 11, 2005 Share Posted October 11, 2005 i kdyz neni vybaveno automatickou klimou, tak ten snimac teploty mit muze. Viz 405ka, kde je tzv maualni klima (nebo poloautomaticka) kde se nenastavuje teplota na displayi, ale koleckem, stejne jako klasicky topeni. A ten system ventilace porad macha klapkou misici vnejsi a vnitrni vzduch a udrzuje jej tim na \"potrebne\" teplote. Nefunguje to uplne presne, ale aspon neco. Jediny co to neumi, je chlazeni, ale kdyz mas pepika Klímu, tak i to se da zmaknout :-) Ten zvuk je presne jak popisujes. BTW: neni nekdena palubce, nejspis pred spolujezdcem nebo na stredovym tunelu, takova mala mrizka třá 1x1 - 2x2cm? Pokud ano, tak tam je ten snimac Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rimmer Posted October 11, 2005 Share Posted October 11, 2005 tak tak...snimac teploty..ma maly motorek s jeste mensi vrtulkou, ktera privadi vzduch k tomu cidlu...motorek se vychechla a pak vrci..nekdy jen kdyz je chladno, jak se ohreje prestane, nebo kdyz nastartujes, tak prestane protoze se mu zmeni otacky, diky zvyseni palubniho napeti alternatorem apod...vytahnout a kapku oleje..snad pomuze, taky jsem to resil podobne, zatim pomohlo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted October 11, 2005 Share Posted October 11, 2005 No jo, ale 406 má to čidlo ve stropě - akorát nevím, jestli všechny typy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milhaus65 Posted October 11, 2005 Share Posted October 11, 2005 U prvních benzinových 406 tek uměly v chladném počasí cvakat (z pohledu řidiče) z pravé strany před splujezdcem vstřikovače. Jejich lupkaní se přenáší po pravém nosníku. Další varianta je elektroventil nádobky aktivního uhlí, který je taky na té sraně pod blatníkem. Tady pomohlo demontovat a vypodložit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard296 Posted October 12, 2005 Author Share Posted October 12, 2005 Díky za nápady. Zatím se ztotožňuji s variantou teplotního čidla, ale nevím? Doufám, že se o víkendu dostanu k tomu, abych to rozebral a zjistil příčinu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.