Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

Recommended Posts

Odesláno

Zdravim,

v sobotu mi pocas jazdy zdochol motor a odvtedy nejde nastartovat. Nebolo pocut ziadnu ranu, len zrazu zdochlo. Teraz ked chcem nastartovat, tak toci, ale nechyti, cerpadlo pocut bzucat. Je to 106, 1.1 benzin 44kW r.v. 2002. Vcera sa skontrolovali mechanicke veci - poistky, privod paliva do motora, spinace, vsetko ok. Dnes bolo na diagnostike a vyhodilo tam tri chyby: 1. vstreky - tie vyhadzuje uz cca 2 roky a 2. cidlo kluky hriadela, 3. nejaky ventilator, len to neviem aky, taky rychly bol mechanik pri zmazavani chyb. Vsetky sa dali zmazat a mechanik mi tvrdil, ze kedze to ide zmazat, nie je to tym. To cidlo vraj mohlo vyhodit kvoli vcerajsej kontrole - odpajaniu. Taktiez mi tvrdi, ze imobilizer to nema. Cim by to mohlo byt? Som v tychto veciach laik a zda sa mi, ze mechanik nema sajnu. V poslednom case sa na nom menili jedine brzdove kotuce a olej, v novembri prevodovka, ale to uz by asi nemalo mat dosah. Vie mi niekto poradit. Dakujem

[upravil dne 10/3/14 15:12 od book]

Odesláno

Ano, pocut ho.

Zaujimalo by ma, ci je to vobec pravda, co mi tvrdil ten mechanik - ze pokial ide chybu zmazat na diagnostike, nie je to vlastne chyba, teda pricina problemu. Nejako sa mi to nezda, len ja diagnostike nerozumiem.

Odesláno

To ti neporadím ... Mně to kdysi nechtělo startovat a bylo to vodou v rozdělovači , a teď mi dycky z ničehož niž chcíplo a nešlo nastartovat , ale čerpadlo nehučelo a bylo to relátko pro palivové čerpadlo..

• O 1 rok později...
Odesláno

Zdravím jsem tu nový a chtěl bych poradit nedávno mi došel benzín u mé 106 a když jsem dolil asi tak 5 litru tak to docela dlouho trvalo než chyt nul nevíte čím by to mohlo být protože když ráno nastartuji tak má tendenci chcípnout.Díky za rady

Guest servisman
Odesláno

Sorry, ale co tak napsat co máš za motor či pak  rok výroby??

Pak se nediv,  že nikdo neodpoví

Odesláno