Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Cukání


ReaPerek

Recommended Posts

AHoj mam menší problem od včera se auto chova divne. Od včera kdykoliv pridam plyn tak auto začne strasne cukat když udržuju rychlost tak se auto jede normalne. Přijizde do kopce to cuka nejvic dá se řict když hodne seslapnu plyn tak auto ma tah ale cuka to jako kdyby se to trosku přidusilo. Snad je to trosku srozumitelny a doufam že mi nekdo poradi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli se nemýlim tak ten filtr už jsem tu jednou řešil a prý u mého modelu není. Tankuji u Nás u jednoho pana má kvalitní benzin jezdim k nemu na benzínu asi rok možna dva ale střidam to s LUKOIL kde tankuji tedy časteji.

[upravil dne 9/3/14 18:41 od ReaPerek]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Me to prave taky přijde jak kdyby se mi tam dostal nejakej bordel nebo neco. Začlo to když jsem mel pomalu rezervu tak jsem jel natankovat ale stale to delalo a dela. Přijde mi jak kdyby bylo neco ucpanyho ale mohu se mýlit

[upravil dne 9/3/14 18:46 od ReaPerek]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A kde najdu palivový filtr? Protože bohužel opravdu nevim kde ho najdu. Jedna se o peugeot 206 rv.2003 1.4i. Tady jsem našel co píše jeden kolega na foru \"Najdeš ho přímo na nádrži, ale některé modely ho prý už nemají.\"

[upravil dne 9/3/14 18:50 od ReaPerek]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

MOTOR VSTREKOVANIE TU3JP

UZÁVER HRDLA PALIVOVEJ NÁDRŽE PALIVOVÁ ZÁTKA FARBY KAROSÉRIE

DETEKTOR VODY VO FILTRI NAFTY BEZ DETEKTORA VODY NAFTOVÉHO FILTRA

BLOK VALCOV (MATERIÁL) HLINÍKOVÝ BLOK VALCOV

PALIVO BEZOLOVNATÝ BENZÍN

EMISNÝ PREDPIS (MOTOR) SYSTÉM PROTI ZNEČISTENIU (MOTOR) EEC 2000

HRUBÝ FILTER SÚSTAVA BEZ PREDFILTRA

MOTOR (TYP) TU

KATALYZÁTOR 3-DIELNY KATAL S RÓDIOVÝM A PLATINOVÝM FILTROM

CHLADENIE OLEJA BEZ VÝMENNÍKA VODY A OLEJA

OPTIMALIZÁCIA SPOTREBY PALIVA VOZIDLA BEZ OPTIMALIZÁCIE SPOTREBY PALIVA

CHLADENIE MOTORA CHLADIČ EP:18 - 16 DM2

OHREV OKRUHU ODVODU PLYNOV Z KĽUKOVEJ SKRINE BEZ OHRIEVANIA PLYNOVÉHO OKRUHU KRYTU

ZASTAVENIE PRÍVODU PALIVA S PRERUŠENÍM PRÍVODU PALIVA

REOSTAT S REOSTATOM

PALUBNÝ DIAGNOSTICKÝ SYSTÉM EOBD AUTODIAGNOSTIKA \"EOBD\" S AKCELEROMETROM

ZARIADENIE NA ZNÍŽENIE EMISIÍ VO VÝFUKOVÝCH PLYNOCH BEZ ZARIADENIA PROTI ZNEČISTENIU

TECHNICKÝ EMISNÝ PREDPIS VOZIDLA TECHNICKÝ SYST PROTI ZNEČISTENIU VOZIDLA L4

FILTER PEVNÝCH ČASTÍC BEZ ČASTICOVÉHO FILTRA

ZACHYTÁVANIE BENZÍNOVÝCH VÝPAROV RIADENÝ KOLEKTOR BENZÍNOVÝCH VÝPAROV

PRIDRUŽENÁ VARIANTA VSTREKOVANIA VSTREKOVACÍ SYSTÉM SAGEM

FILTER NÁDRŽE VNÚTORNÝ FILTER NÁDRŽE

TELESO ŠKRTIACEJ KLAPKY (NASÁVANIE VZDUCHU DO MOTORA) MECH STREŠNÁ KLAPKA (NASÁVANIE VZD MOTORA)

[upravil dne 9/3/14 19:17 od JakubkoSK]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

keď ideš štartovať tak zvuk čerpadla je normalny ? vzduchový filter je vymenený? aj keď z nim to súvisieť nebude. ešte ma napadá že miesto paliva ktoré sa spotrebuje do nádrže nejde vzduch a tak vzniká podtlak a to sa dá zistiť tak že po otvorení vika to zasičí a naberie vzduch aj keď to je nepravdepodobné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...