Fifo10 Odesláno 4. listopad 2013 Odesláno 4. listopad 2013 Zdravím borci, Potreboval by som od vás radu. Na mojej 407 som vymenil klinový remeň. Začal vydávať šuchotavý zvuk- ale iba za studeneho motora. Neskôr začal pískať a je to niečo hrozné. Ešte predtým bola vymenená remenica, napinak a tuším aj vodiaca kladka. Bol som u mechanika on to skontroloval a diagnostikoval chybu. Vraj to bolo servo- vymenil som píska znova. Známy mi poradil aby som ho skúsil namydliť vraj keď je chyba v nejakej kladke bude pískať aj dalej ale remen pískať prestal no pri studenom motor píska vždy. Viete mi niekto poradiť kde môže byť chyba? Dik Citovat
merlin99 Odesláno 4. listopad 2013 Odesláno 4. listopad 2013 funkciu hladanie si pouzil?;-) hladaj drazkovy remen napr. Citovat
Fifo10 Odesláno 4. listopad 2013 Autor Odesláno 4. listopad 2013 takže problem je podla teba v remeni hej? Citovat
HonzaZ Odesláno 4. listopad 2013 Odesláno 4. listopad 2013 Ahoj, máš správný rozměr řemenu? Podle toho, že řemen pohání servočerpadlo, předpokládám, že máš buď 1.6 HDI nebo benzín. Typ motoru není špatné uvést. Jaký rozměr řemenu máš a jaký motor? Citovat
Fifo10 Odesláno 4. listopad 2013 Autor Odesláno 4. listopad 2013 Ahoj, Mám 1,6 HDi. Neviem ti povedať rozmer remeňa takto z hlavy. Citovat
HonzaZ Odesláno 4. listopad 2013 Odesláno 4. listopad 2013 Měl by být 1705 nebo 1710 mm dlouhý. Ovšem přesně to určit jedině podle VIN. Citovat
Fifo10 Odesláno 4. listopad 2013 Autor Odesláno 4. listopad 2013 VIN: VF36D9HZC21287724 ten remeň má 3 mesiace takže kde je podla teba problém? Citovat
HonzaZ Odesláno 4. listopad 2013 Odesláno 4. listopad 2013 Podle VIN máš mít řemen K6 LE -1705 (origo výrobce Hutchinson). Tak zkontroluj, zda máš správný rozměr. Na řemenu to bývá napsáno. Citovat
Fifo10 Odesláno 5. listopad 2013 Autor Odesláno 5. listopad 2013 Dnes idem ku mechanikovi tak to skonrolujem a dám vedieť Citovat