shark734 Odesláno 2. září 2013 Sdílet Odesláno 2. září 2013 Zdravim pani, uz sa mi tretikrat stalo, ze mi auto vyhodilo tuto hlasku. Vzdy sa to stane po cca 3000km, mozno nahoda. Vyhodi kontrolku motora, depolution system faulty, strati vykon atp.. Stane sa to ked pod plnym plynom v zatazi prekrocim otacky +-3600ot/min a aj to nie vzdy. Na nejakom fore som cital, ze sa to stavalo pri niektorych verziach sw v ECU. Ale nikto neprisiel na to co tu chybu sposobuje. Ked motor tocim do tych 3400ot/min pod plynom sa mi to nestava nikdy. Co s tym? vdaka [upravil dne 2/9/13 17:38 od shark734] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shark734 Odesláno 3. září 2013 Autor Sdílet Odesláno 3. září 2013 to som zase zalozit temu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 3. září 2013 Sdílet Odesláno 3. září 2013 Co tak DRV..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shark734 Odesláno 4. září 2013 Autor Sdílet Odesláno 4. září 2013 vyskusam, ale nejde mi do hlavy, preco je pozadovany tlak nafty 0 bar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
banan1987 Odesláno 7. listopad 2013 Sdílet Odesláno 7. listopad 2013 toto iste vyhadzuje aj mne a rovnako sa auto sprava.. potom ide ale je lenivejsie ako keby nebolo uz nachipovane.. tiez 2,0 HDI 100kw RHR ale mne vypise nieco zo zlym tlakom v rampe, nepise ci vysoky alebo nizky.. stalo sa mi to uz tri krat.. po vymazani auto ide ako ma.. teraz sa to stalo pri 3900ot/min. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
banan1987 Odesláno 7. listopad 2013 Sdílet Odesláno 7. listopad 2013 tak uz som to nasiel v historii u mna je to chyba P1166 chybny tlak v rampe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
poldy Odesláno 7. listopad 2013 Sdílet Odesláno 7. listopad 2013 3900? nebude to prave preto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
banan1987 Odesláno 7. listopad 2013 Sdílet Odesláno 7. listopad 2013 co tym myslis? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
poldy Odesláno 10. listopad 2013 Sdílet Odesláno 10. listopad 2013 cervene pole zacina niekde pri 4500, neviem to presne, mne 3000 hlasi sedacka spolujazdca a vacsinou netocim viac ako 2800 preto ma tych 3900 zaskocilo s akym kludom si to napisal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
banan1987 Odesláno 10. listopad 2013 Sdílet Odesláno 10. listopad 2013 tak preco by som to nepisal s kludom? tento motor by sa nemal podtacat cize pod 1800ot. ani nejdem koli zotrvaku.... ale to je jedno motor ma ist v celom rozmedzi otacok v pohode a bez chyby,, keby to malo vyhadzovat chybu pri 4000ot. tak by to asi nejako riesil uz vyrobca.. stalo sa mi to ked som predbiehal 3 kamiony naraz cize sa to da pochopit ze som nesiel na 6 rychlostnom stupni 70km/h ale to je jedno.. pozrel som to v diagnostike a bolo to presne pri 3400ot./min. len mi nehovor ze aj to je vela Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomik1987 Odesláno 10. listopad 2013 Sdílet Odesláno 10. listopad 2013 :D:D tak to keď by malo auto vyhadzovať chyby pri svižnejšej jazde tak to môžete rovno tlačiť alebo nechať stáť doma a nevyhodí žiadnu chybu. a podľa mňa auto má ťahať aj v červenom poli (tým však netvrdím že sa tak má jazdiť ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Balachar Odesláno 18. leden 2014 Sdílet Odesláno 18. leden 2014 Čaute, tak dnes mi kamoš napichol auto na diagnostiku, pretože mi počas 700km 6x vyhodilo depo system fault a spadlo do núdzového režimu a našiel tieto chyby ... 1166 - neznámy chybový kód P0088 - Palivová rozdeľovacia lišta/systémový tlak - príliš vysoká hodnota - prerušovaný Mohol by mi odpovedať hlavne Straki007 ... je to to, čo ti vyhodilo, keď si mi robil FAP OFF + CHIP, teda chybný regulátor tlaku? Chcem ho dať vymeniť, tak si chcem byť istý, že je to ono. Ďakujem :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 18. leden 2014 Sdílet Odesláno 18. leden 2014 Ano regulator. Ty tam mas ale Delphi vstrikovani ze jo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Frantic Odesláno 18. leden 2014 Sdílet Odesláno 18. leden 2014 chybny regulator? coho? tento chybovy kod mi vyhadzuje uz vyse 2 rokov a nikto mi zatial na to neprisiel coho sa to tyka, kedze tych regulatorov je tam viac nez jeden a menit kazdy jeden ci uz na cerpadle alebo na rampe je pomerne nakladne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Balachar Odesláno 18. leden 2014 Sdílet Odesláno 18. leden 2014 Regulator tlaku paliva, je len jeden a je ho na 2.0HDi dobre vidiet, je zboku VT cerpadla. Ci tam mam Delphi neviem. Ako to zistim? Ked si mi robil CHIP, tak si v jednu chvilu ostal z nejakej znacky prekvapeny, ze to uz v mojom rocniku je :-) ... a robil si mi vsetko zvnutra cez PC, pod kapotu si ist nemusel. Regulator je Delphi urcite, je na nom stitok. Delphi vstrekovanie je zle? :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 18. leden 2014 Sdílet Odesláno 18. leden 2014 Jj mas delphi dcm3,4. Takze regulator mas OEM 19 33 39 a cena je 3 034,- czk. Cislo ve druhovyroby je 9109-927 Doporucuji original z duvodu prvovyroby pro PSA. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Balachar Odesláno 18. leden 2014 Sdílet Odesláno 18. leden 2014 Super Straki, veľmi pekne ďakujem za potvrdenie diagnozy a cisla dielu :-) Určite dám to čo má byť ... a potom ťa opäť pootravujem, pretože nový regulátor je treba patrične zaťažiť zvýšením výkonu od 1.2. som v Banskej Bystrici :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Frantic Odesláno 18. leden 2014 Sdílet Odesláno 18. leden 2014 ak som spravne pochopil toto sa tyka regulatoru ku ktoremu sa vztahuje chybovy kod P0088, a co sa tyka P1166? Balachar tych regulatorov je tam viac... ako som spominal je aj na rampe a aj na cerpadle, cize preto ma zaujima chybova hlaska P1166 ku ktoremu regulatoru sa vztahuje ci toto niekto vie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Balachar Odesláno 18. leden 2014 Sdílet Odesláno 18. leden 2014 Tak o tych dalsich nic neviem ... mas nejaky obrazok, na ktorom vidno kde sa nachadzaju? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Frantic Odesláno 18. leden 2014 Sdílet Odesláno 18. leden 2014 nie nemam, ale zistoval som si to uz davnejsie aj v peugeote a tam mi povedali ze pokial chcem menit musim si rozmysliet co chcem menit, lebo to neni len o jednom regulatore. Ja som si totizto myslel ze su dva na cerpadle a na rampe ale vraj su az 3. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.