Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

2.0HDi 100kw - P0088 - vysoky tlak nafty


shark734

Recommended Posts

Zdravim pani,

uz sa mi tretikrat stalo, ze mi auto vyhodilo tuto hlasku. Vzdy sa to stane po cca 3000km, mozno nahoda. Vyhodi kontrolku motora, depolution system faulty, strati vykon atp.. Stane sa to ked pod plnym plynom v zatazi prekrocim otacky +-3600ot/min a aj to nie vzdy. Na nejakom fore som cital, ze sa to stavalo pri niektorych verziach sw v ECU. Ale nikto neprisiel na to co tu chybu sposobuje.

Ked motor tocim do tych 3400ot/min pod plynom sa mi to nestava nikdy.

Co s tym?

vdaka

yhjh.png

6uwj.png

[upravil dne 2/9/13 17:38 od shark734]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...

toto iste vyhadzuje aj mne a rovnako sa auto sprava.. potom ide ale je lenivejsie ako keby nebolo uz nachipovane.. tiez 2,0 HDI 100kw RHR

ale mne vypise nieco zo zlym tlakom v rampe, nepise ci vysoky alebo nizky.. stalo sa mi to uz tri krat.. po vymazani auto ide ako ma.. teraz sa to stalo pri 3900ot/min.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak preco by som to nepisal s kludom? tento motor by sa nemal podtacat cize pod 1800ot. ani nejdem koli zotrvaku.... ale to je jedno motor ma ist v celom rozmedzi otacok v pohode a bez chyby,, keby to malo vyhadzovat chybu pri 4000ot. tak by to asi nejako riesil uz vyrobca.. stalo sa mi to ked som predbiehal 3 kamiony naraz cize sa to da pochopit ze som nesiel na 6 rychlostnom stupni 70km/h :D

ale to je jedno.. pozrel som to v diagnostike a bolo to presne pri 3400ot./min. :papa len mi nehovor ze aj to je vela :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...

Čaute, tak dnes mi kamoš napichol auto na diagnostiku, pretože mi počas 700km 6x vyhodilo depo system fault a spadlo do núdzového režimu a našiel tieto chyby ...

1166 - neznámy chybový kód

P0088 - Palivová rozdeľovacia lišta/systémový tlak - príliš vysoká hodnota - prerušovaný

Mohol by mi odpovedať hlavne Straki007 ... je to to, čo ti vyhodilo, keď si mi robil FAP OFF + CHIP, teda chybný regulátor tlaku?

Chcem ho dať vymeniť, tak si chcem byť istý, že je to ono.

Ďakujem :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Regulator tlaku paliva, je len jeden a je ho na 2.0HDi dobre vidiet, je zboku VT cerpadla.

Ci tam mam Delphi neviem. Ako to zistim? Ked si mi robil CHIP, tak si v jednu chvilu ostal z nejakej znacky prekvapeny, ze to uz v mojom rocniku je :-) ... a robil si mi vsetko zvnutra cez PC, pod kapotu si ist nemusel.

Regulator je Delphi urcite, je na nom stitok. Delphi vstrekovanie je zle? :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Super Straki, veľmi pekne ďakujem za potvrdenie diagnozy a cisla dielu :-) Určite dám to čo má byť ... a potom ťa opäť pootravujem, pretože nový regulátor je treba patrične zaťažiť zvýšením výkonu :D od 1.2. som v Banskej Bystrici :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ak som spravne pochopil toto sa tyka regulatoru ku ktoremu sa vztahuje chybovy kod P0088, a co sa tyka P1166?

Balachar tych regulatorov je tam viac... ako som spominal je aj na rampe a aj na cerpadle, cize preto ma zaujima chybova hlaska P1166 ku ktoremu regulatoru sa vztahuje ci toto niekto vie?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...