Jump to content

čidlo tlaku paliva


jarson
 Share

Recommended Posts

nejdem ho ešte meniť, bol som dnes u môjho mechanika len tak na opýtanú a povedal mi že podobný problém riešil nedávno na Citroene. Tam sa dokonca nedalo vymeniť čidlo ale celá rampa. Zajtra idem k nemu na dia a budeme múdrejší. Len som sa chcel informovať či sa dá objednať samostatne.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Táto téma ma zaujíma..., mne v niektorých prípadoch na voľnobeh kolíšu otáčky a niekedy aj zhasne motor. Najvýraznejšie sa to prejavuje napočudovanie pri dobrzďovaní. Keďže palivová sústava sa skladá z čerpadla, DRV ventilu, rampy a trysiek, chyba bude niekde tu. (Keď som niečo vynechal, prosím doplniť). Pri teplote do +2 štartuje na pár otáčok. Keď je 0 a menej je problém naštartovať. Podľa DIA tlak paliva na voľnobeh je 298 bar. Robím pokusy ako nájsť vadný element. Pri odpojení snímača na rampe, motor naskočí svižne pri tlaku asi 400 bar. Neviem z akého snímača sa definuje táto hodnota, keď snímač je odpojeny?

DRV ventil som skúšal rezervný-príznaky rovnaké. Vstrekovače maju asi 20t po repase už v neslávnom TP kladno. Zostáva mi čerpadlo a ten snímač na rampe. Ak má niekto nejaký nápad ako otestovať tlak čerpadla CP1 na aute, tak sem s ním.

Ak sa tlak v rampe reguluje DRV a snímačom na rampe tak čerpadlo je asi na konci so svojimi silami...

[upravil dne 31.1.2014 01:08 od vlado-.m]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...