Jump to content

Vysoký odběr ve vypnutém stavu


xpicha04
 Share

Recommended Posts

Zdravím, mám problém auto mi samovolně vybíjí baterii. Po týdením stání, někdy ja baterie úplně vybita, že palubní deska na klíček nereaguje.... Dobíjení funguje v pořádku, změřil jsem tedy klidový odběr.

Nejprve probíhá náběh cca 5sekund odběr okolo 1A, po té se hodnota ustálí na hodnotě 3mA - což je v pořádku. Po otevření dveří (jakýhkoli) vzroste odběr na 1,8 A. Tento odběr trvá i po uzavření dveří. Po rozpojení obvodu je vše v pořádku, tento odběr je závislý na otevírání dveří - klíče v zapalování nebyly, osvětlení interiéru vypnuto při zapnutí je nárust tekoucího proudu asi o 0,2A. Zkoušel jsem vytahovat pojistky během měření a při vytažení Modré pojistky 15A ze slotu F15 byl pokles na 0,6A - což není stále dostačující, Při vytažení pojistky 10A červená se slotu F14 byl odběr 0,4A - tato hodnota dle mého názoru je pořád vysoká a při vytažení pojistky ze slotu FS1 došlo k hodnotě odběru 0A myslím si že tato pojistka odpojuje kompletní pojistkovou skříň. Během těchto experimentu jsem si všiml,že v oblasti pojistkové skříně v interieru doccházi ke zvuku spínaní rele po otevření dveří a při odpojení napětí baterie relé odpadne. Přesně , o které relé se jedná nemám ponětí. Použil jsem knihu jak na to, ale dle schématu mi pozice pojistky F14 F15 nejak nesedí. Máte prosím někdo zkušenosti s tímto problémem - prosím nepiště vyměnit řídící jednotku nebo auto vyšrotovat :-) připojuji fotku pojistkové skříně kde jsem vytahoval pojistky

Jedná se o peugeot 206 1,1benzin r.v. 2003

Díky za pomoc

post-49004-14109629850534_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ahoj, vítám tě tady na fóru. Píšeš, že po otevření dveří vzroste odběr na 1,8A. To by mělo být v pořádku, ale po uzavření by během několika minut měl spadnout zase na minimum. Měla by BSI usnout. Pokud by jsi delší dobu měl zapnutý nějaký spotřebič, tak by se měl aktivovat economy mód. K tomu nedojde?

Link to comment
Share on other sites

Jenom upozorním, že ten měřák musíš zapojit napřed a vyčkat na \"uspání\" s trvale připojeným měřákem. 1.8 A nemusí být špatně - vnitřní osvětlení... ale důležité je, jak píše HonzaZ, kolik je to po několika minutách. Pokud by tam odběr byl, mívá ho na svědomí většinou dodatečně montovaný spotřebič - alarm, Nezávislé topení, neoriginální autorádio... Správná hodnota se pohybuje obvykle pod 30mA

5 min. by mělo stačít, ale zavři dveře...

[upravil dne 11/3/13 17:47 od koblih69]

Link to comment
Share on other sites

Oki takhle to promerim po dobu peti minut mozna to muze byt jen sporadicke a projevit se to jedno za cas, ale overim.... obcas mi tam blbne aj chby rear door open a dvere jsou zavrene tak jestli ten senzor to pak nemuze nechat v pohotovostnim rezimu a vybit auto....

Link to comment
Share on other sites

Ahoj tak jsme to doma jeste jednou promerili.... po dobu 1,5minuty byl zmeren odber 1,3A

po te se odber snizil na hodnotu 0,1A az do doby 2,5 minut a po teto dobe uplne klesnul na 10mA (ale mereno na 10A rozsahu). Takze dle tohoto by to melo byt v poradku a to vybyti by mohlo nastat v pripade zablbnuti senzoru dveri??? protoze obcas na panelu nad radiem se vyskytne chybove hlaseni rear left door open..... (coz jestli to auto bylo nabourano) nejsme prvnim majitelem mozna neni senzor ve spravne pozici? Nevite na jakem principu tento senzor funguje? magnetický?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...