kubiq Odesláno 22. únor 2013 Sdílet Odesláno 22. únor 2013 Zdravím pořídil jsem si 306 s motorem 1,6 benzín, a mám velký problém, motor startuje super, reguje na plyn při volnoběhu docela dobře, ale problém nastává když roztočím jedničku, zařadím 2 pustím spojku a přidám plyn, auto reaguje tak že začne vzdechat, kdybych nevymáčkl spojku tak se udusí uplně, po vymčknutí spojku opět mohu prošlápnou a jde do otáček, někdy se při přeřazení vzpamatuje jen si cukne ale roztočí se a jede, jindy by se nechal motor zcela zadusit? potřeboval bych poradit kde hledat chybu? díky za rady s touhle značkou teprve začínám 306 se mi zalíbila. Jsem bezradný pokud někdo ví doufám že poradí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
scar_tissue Odesláno 22. únor 2013 Sdílet Odesláno 22. únor 2013 mal som podobný problém ... pri zaradení dvojky som zašlapol plyn na podlahu a auto nemalo žiadny ťah ... skúšal som vymeniť vzduchový filter ... zo škrtiacej klapky som našiel prasknutú hadičku tú som vybral a dal novú ... našiel som i odpojený konektor ktorý som znova napojil a auto odvtedy šlape ... skontroluj či všetky hadičky a konektory sú správne pripojené ... ... myslím že máme tie isté autá mám tiež XR 1.6 benzín ... [upravil dne 22/2/13 20:18 od scar_tissue] [upravil dne 22/2/13 20:22 od scar_tissue] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
scar_tissue Odesláno 22. únor 2013 Sdílet Odesláno 22. únor 2013 v týchto miestach som mal prasknutú hadičku i vypojený konektor ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivkopivko12tka Odesláno 22. únor 2013 Sdílet Odesláno 22. únor 2013 to sú palivové hadičky, možná príčina problémov - palivo uniká/stráca tlak (nie je dobre rozprášené atď). Správa sa to tak aj po výmene? Skontroluj stav hadičiek po celej trase, od nádrže, cez čerpadlo až po motor, možno ti ešte niekde \"chčije\". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 23. únor 2013 Sdílet Odesláno 23. únor 2013 D\"vodů může být spousta. Pro začátek doporučuju takové ty obecné nesmysly - třeba jeslti je průchozí výfuk (nelítá tam rozpadlý katalyzátor - stačí poklepat), jeslti je těsné sání ( projít všechny spoje a připojení podtlakových hadic (na posilovač, odvětrání skříně... ). Těsnost přírub pak můžeš ověřit potřením spojů štětečkem namočeným v benzínu a nebo postríkáním benzínem v rozprašovači, případně startovacím sprejem. Pokud se otáčky zvýší máš místo netěsnosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubiq Odesláno 23. únor 2013 Autor Sdílet Odesláno 23. únor 2013 chlapy díky moc, až přijedu v nedeli dřív z práce, tak projdu hadičky a konektory a podívám se jestli něco někde nenajdu, pokud bude příčina úřetrvávat tak už nevím, jinak pro scar-tissue: auta stejný mít asi budem dokonce i lak mám taky výnovou 306 jakou si vložil na tom foto, pak už leda ta netěsnost nebo nevím, zamlouvá se mi spíš ta první možnost podle toho co píše scar-tissue tak mám stejný příznaky jako on . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.