Luka123 Odesláno 10. prosinec 2012 Odesláno 10. prosinec 2012 Nazdar vospolok, mam jednu prosbu tykajucu sa problemu so stratou oleja. Mam auto Peugeot 306 1,6 b. Nedavno som na podnet mechanika v autoservise vymenil tesnenie pod hlavou pre podozrenie tecenia oleja cez tesnenie pod auto. Po vymene som zistil, ze sa mi olej straca ale nie pod auto. Dal som preto vymenit guferka. Dufal som, ze to pomoze a ze aj ked sa to neostrani uplne tak aspon vyraznejsie znizi spotreba oleja. Avsak aj po vymene guferiek mi to zerie tak isto oleja a uz mam naozaj hlavu v smutku, pretoze na 500km mi to zozerie viac ako pol litra oleja. Neviete mi poradit co s takymto pripadom spravit? Da sa s tym nieco este robit? Za radi moc dakujem Lukáš Citovat
dyno Odesláno 10. prosinec 2012 Odesláno 10. prosinec 2012 jakej kour jde z vejfuku jestli namodralej tak ho spalujes zapeceny krouzky mozna voditka ventilu ve kterych se ventil vakla a nova gufera to nevytesni ... nechal bych zmerit kompresi ve valcich Citovat
P607Olda Odesláno 10. prosinec 2012 Odesláno 10. prosinec 2012 \"Da sa s tym nieco este robit?\" Dá se vyměnit motor anebo vyměnit mechanika. Výměna gufer je obvyklá a po určitém čase potřebná. V 95% případů pomůže k úplné spokojenosti (po výměně olej nežere). Takže buď máš jinou závadu, anebo to zbabral mechanik. Takže znovu: podívat se do vody, zda tam není olejová emulze, změřit tlaky, nalít do válců olej, znovu změřit tlaky. Pokud bys chtěl, přijeď sem. [upravil dne 10.12.2012 18:11 od P607Olda] Citovat
Luka123 Odesláno 10. prosinec 2012 Autor Odesláno 10. prosinec 2012 mne povedali dvaja mechanici nezavisle od seba, ze zmeranim tlakov vo valcoch nezistia nic. mne sa nezda ani ze by isiel nejaky namodraly dym z vyfuku. nie je mozne aby tiekol olej pocas jazdy zo spodu motora kadesi? Citovat