Přejít na obsah
davidse

Volant pootočený doprava

Recommended Posts

jak jsem již psal dříve v zimě jsem vletěl do díry a nato mi zustal volant pootočený při rovné jízdě doprava a byl jsem už na dvou geometriích v peugeotu auto tichý a před týdnem auto chodura a i když jsem to říkal obou technikům co geometrii dělali po obou mi zůstal volant mírně doprava při rovné jízdě, nápravu mi prohlíželi jak technici z peugeotu tak i technik co jsem vyhledal a vše je ok prosím poraď te co mám dělat

[upravil dne 23/6/12 11:47 od Ferry]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Musí se pořádně udělat geometrie. Nejdříve srovnat volant a pak teprvě dělat geo. Přesadit nejde a jestli máš ještě ESP, tak by jsi mohl mít problém. Jedině jestli nemáš ještě poškozené rameno, pak by asi byl problém s geometrií.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Musí se pořádně udělat geometrie. Nejdříve srovnat volant a pak teprvě dělat geo. Přesadit nejde a jestli máš ještě ESP, tak by jsi mohl mít problém. Jedině jestli nemáš ještě poškozené rameno, pak by asi byl problém s geometrií.

to rameno není poškozené a esp mám

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Takže trvej na správném nastavení. Když jsem si naposled nechával dělat geometrii, tak se auto vracelo třikrát na zvedák, než to bylo OK. Vždy jsem to projel a znova to nastavoval, ale výsledek krásně rovně volant při přímé jízdě. Když máš nakřivo volant u ESP, tak ti může vyhazovat chyby.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Takže trvej na správném nastavení. Když jsem si naposled nechával dělat geometrii, tak se auto vracelo třikrát na zvedák, než to bylo OK. Vždy jsem to projel a znova to nastavoval, ale výsledek krásně rovně volant při přímé jízdě. Když máš nakřivo volant u ESP, tak ti může vyhazovat chyby.

to mi naštěstí nedělá esp funguje jak má

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Guest mischko11

pouzili aj vodovahu ktora sa dava na volant ? skusal si aj servis ako napr a.r.s osobne som bol s nimi spokojny nakolko maju kvalitnu technologiu

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Možná měl na mysli tohle: http://www.edb.cz/firma-300884-auto-return-service-jachymov

Nevím kde všude mají pobočky a auto bych k nim na opravu nedal.

Ještě dotaz:

Táhne Ti řízení (tedy zatáčí auto samovolě) když pustíš volant?

[upravil dne 24/6/12 12:08 od FrantaCV]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Možná měl na mysli tohle: http://www.edb.cz/firma-300884-auto-return-service-jachymov

Nevím kde všude mají pobočky a auto bych k nim na opravu nedal.

Ještě dotaz:

Táhne Ti řízení (tedy zatáčí auto samovolě) když pustíš volant?

[upravil dne 24/6/12 12:08 od FrantaCV]

pokud nenajedu na nějakou nerovnost tak ne pokud je pootočený doprava a jedu po rovině a nejsou nějaké hrboly atd tak jede rovně geometrie je ok pneu je sjeté stejně tak to stačí jenom volant dát do roviny

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Guest mischko11
Musí se pořádně udělat geometrie. Nejdříve srovnat volant a pak teprvě dělat geo. Přesadit nejde a jestli máš ještě ESP, tak by jsi mohl mít problém. Jedině jestli nemáš ještě poškozené rameno, pak by asi byl problém s geometrií.

ako si myslel ze nejdrive srovnat volant a pak robit geo ?

pytam sa lebo ked mi robili prvykrat geo tak na doklade s meranim bolo napisane ze volant nebyl pred serizenim ve vodorovne polohe vyzaduje serizeni zbihavosti a nasledne pod tym je veta uz v zelenom volant je vo vodorovnej polohe momentalne, a este otazka esp zasahuje aj vtedy ked nebilka kontrolka na palubovke ? ci

ako to je

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Miluju tyhle zkratky ABS, ASR, ESP ESR, DTC, EDS atd. atd. obzvlášť když pro jednu funkci existuje víc různých označení.

Obecný popis pro zájemce lze nalézt tady: http://audiklub.cz/techwiki/asr

Platí ale jedna zásada - Systémy ABS (systém proti zablokování kol při prudkém brzdění), ASR (systém proti prokluzu kol např. na sněhu) a ESP (systém pro zvýšení stability vozidla v extrémních situacích) jsou na sobě přímo závislé - nefunguje-li jeden, nejde žádný. V základním stavu jsou všechny aktivní. Kontrolky ASR (ESP) signalizují stav, kdy systém zatreagoval na aktuální situaci.

Je taky dobré si uvědomit, že pokud vypnu např. funkci ASR - VYPNUL JSEM VŠECHNO.

To mischko11: Dělat geometrii při vychýleném volantu může jenom debil.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
Guest mischko11

momentik ale ved pri geometrii volant davas do roviny a zaistis ho ze ? a potom dostavujes zbiehavost pomocou spojovacich tyciek ci sa mylim ?:)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

asi to tak není nezajistí volant a jenom udělají geometrii u chodury to měl ten technik za 45 minut hotové

říkal jsem to tomu technikovi od chodury že mám volant mírně doprava při rovné jízdě a on nato že ten volant opraví nevím vzal jsem si dovču abych mohl udělat tu geometrii a je to v prdýlce

[upravil dne 25/6/12 21:48 od davidse]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

jo a tento problém jsem četl že mají i u fordu tam měli taky problémy jako já ale jeden šel ke známemu na geometrii a ten ji dělal 2 hodiny a co psal majtel toho fordu tak si hrál s volantem asi 45 minut a geometrie asi za 75 minut a měl to už ok akorát zaplatil 1600 kč

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×