thomash1 Odesláno 17. červen 2012 Sdílet Odesláno 17. červen 2012 Mam tam 2.0 79Kw po ceste domu z dovolene loni se zacal motor prehrivat ale voda nesla zatim ven mel jsem udelanej vypinac na ventilatory tak jsem to dost casto korigoval .Tak jsem se odhodlal letos to vytahnout ven z auta a udelat motor kliky vybrus,nove kruhy,srovnany blok,druha hlava ktera fungovala na 2.2 bez problemu.nasdil jsem to do auta a po skusebni jizde to same teplota na tom leza na 90 a mnohdy i pres sahara spina pomala na 94 jedine na co mam ted podezdreni je vymenik na EGR ventilu co je za motorem stim jsem nic nedelal nema nekdo nejaky napad nebo zkusenost? HDI jsou na teplotu celkem stabilni okolo 80 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
crazybiker Odesláno 17. červen 2012 Sdílet Odesláno 17. červen 2012 Chladiaci system ste vyplachli? Nekedy pomoze vyplachnut zvonka aj chladic aby bol viac priechodny.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
thomash1 Odesláno 17. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 17. červen 2012 to je vse ok jenom je to nacipovane bez cipu jsem stim nikdy nejel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Czedisonek Odesláno 18. červen 2012 Sdílet Odesláno 18. červen 2012 vyměnit chladič a bude po problému. Mně to trápilo loni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.