wolfmen Odesláno 2. červen 2012 Sdílet Odesláno 2. červen 2012 Peugeot 1.1 Verzia 1 Ahojte tak prišiel čas na fora . Jazdím hobby relly a kategoriu A1 . Co je do 1149 cm . Kedze uz neviem co by som zlepsil dosiel som k zaveru ze potrebujem radu . Je spraveny podvozok k tomu aj rozirovacie podlozky 3cm lebo som musel dat zmenu roztece mam R14 ET 6 preto podlozky . Filter sportovy , sportove sviecky . Teraz neviem co dalej rozmislal som. 2 dvojkomorove karburatory . Vyhodit riadiacu jednotku . Kedze motor ma strekovanie teraz postupne do kazdeho valca . Dat davkovanie na kazdy zvlast ale uz nie ce riadiacu . . Alebo sportove vyfukove zvody 4-1 . alebo ostru vacku ci znizenie hlavy . Lenze aj nad karburatormi som rozmislal ze dat az ked odydu trysky . Takze potrebujem si nejak tak sozumarizovat a dat si nejaky plan s radami . Mám vlastne iridiove denso power . A rozmislal som ze zaklad je dobrý odpal paliva a cize nielen sviecky ale aj kable Magnecor KV85 . Co na to poviete . Dakujem aj za rady co vsetko budem na upravy potrebovat. Zabudol som dodat ze od seriovych zvodou uz ide iba rura A sportovy koniec . [upravil dne 2/6/12 21:33 od wolfmen] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tantor-BN Odesláno 2. červen 2012 Sdílet Odesláno 2. červen 2012 Osobne by som dal dole váhu čo to ide...jazdiš s autom aj po meste či len to rally ? dal by som laminatove všetky veci...alebo karbonove len to už je inde s cenou ... laminatova kapota na moju 306 važi 2 kila a ta čo mam asi 20 ... zadne sedačky a také veci ale to už asi maš preč..potom znižiť napravu zadnu bude to lepšie držať... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfmen Odesláno 3. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 3. červen 2012 Jazdim len relly . Nie po meste neni na papieroch takže to odvažam na vozíku . Zadné okno je prec . Aj zadne sedačky su preč . A zadná náprava je dole mám nastavitelný podvozok . Akurát tu kapotu nemám . Takže nad tým pouvažujem 20 kg je dosť . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vapno92 Odesláno 3. červen 2012 Sdílet Odesláno 3. červen 2012 Z určitých skúsenosti s iným motorom aj keď nie Peugeot:mad: Základ je čo najviac znížiť straty v plnení motora, vyleštiť sacie a výfukové kanály v hlave a kvalitne dopasovať sacie a výfukové potrubie. Tam som začal ja. Úpravou hlavy a/alebo namontovaním ostrej vačky je nutné zmeniť predzápal, čiže mať niekoho kto ti bude meniť mapy v ECU a potom to testovať.... alebo práve ten karburátor+mechanický rozdeľovač. Musel by si vymyslieť, ako namontovať rozdeľovač, pretože pokiaľ som dobre videl, ten motor 1.1 má už len výkonový modul zapaľovania v ktorom sa neotáča palec. Nerozvážlivou úpravou výfuku toho môžeš viac pokaziť ako napraviť. To že to narobí viac hluku neznamená že má väčší výkon. [upravil dne 3/6/12 08:19 od Vapno92] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfmen Odesláno 3. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 3. červen 2012 Takže preto som rozmíšlal aj nad tími kablami . Do sviečok . Pri tom vyfuku ked som odsranil katalizator a tlmic. My vykon zvysilo . V zadu mam sportovy konec . Po kabloch dám asi sportove zvody. A aj ich oblepim . Aby som nemal v motore tolko tepla . Dal som aj sanie na kapotu a pomohlo . Ten karburator nieje až taky problém ale to je skol zymna uprava kvoli poriadnemu nastaveniu . Preto chcem teraz ked je kazdy týžden zavod radsej nieco jednoduchsie . Ale kto by mal doma dva 2 komorové karburatory najlepsie sparovane . Ale pod 40 nejake 36, 37 . Zoberiem . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tantor-BN Odesláno 3. červen 2012 Sdílet Odesláno 3. červen 2012 Tých 20 kg som povedal tak cca len ... ale je to približne tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfmen Odesláno 3. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 3. červen 2012 Ja som pocul o tom ,ze ale kapota a zadne okno . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vapno92 Odesláno 3. červen 2012 Sdílet Odesláno 3. červen 2012 Zvody by pomôcť mali. Súťažné Favority mali výfuk komplet sériový až na \"parohy\". Hlavne k ostrej vačke alebo zníženej hlave nenechávaj sériovú ECU inak dopadneš takto:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
winco Odesláno 3. červen 2012 Sdílet Odesláno 3. červen 2012 No podla mna kked nehas elektricke vsrekovanie a elektricky rozdelovac urobis najlepsie :-) Co sa tyka uprav zacni tym lestenim kanalikov na hlave a tiez ventily...pak daj sportove zvody odporucal by som 4-2-1 ale kedze to na rally furt tocis tak kup alebo nehaj urobit 4-1 a nehaj posunut omezovac na nejakych 8000 otacok...pak nehaj odlahcit zotrvacnik, remenice a tankuj minimalne 98 oktanovy benzin....pri znizeni hlavy si nehaj zmenit mapu palivovu aby si momohol nabrat 100 oktanovy benzin v pohode a nehrozilo samovznietenie.....pak este uvazuj nad regulatorom tlaku paliva ktorym nastavis vyzsie tlaky na palivovej rampe a este daj vstreky z 1.4 maju dva vstrekovacie vyvody a vacsiu preipustnost takze sa ti mierne obohati zmes a pojde ti to do otacok jak dive....samozrejem toto vsetko bude vyzadovat chip na mieru aby ti zladili vsetky upravy tak ako treba nech sa to nehada aa vystavia ti z toho co najviac vo vysokych otackach ....... a pripadne daj aj ostru vacku ale tu tiez treba naladit no myslim ze s upravami co som popisal by si a vysplhal nna cekom slusny vykon A co sa tyka vahy samozrejme kapotu najlepsie laminatovu alebo carbonovu, tam usetris takmer 10 kg dalej vsetky zbytocne plasty v motore ako kryt baterky, kryty rozvodov aa podobne hovadiny povyhadzuj a v interiery taky co najviac toto len ide vsetko vyhadz calunenie dvery koberec a podobne...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
winco Odesláno 3. červen 2012 Sdílet Odesláno 3. červen 2012 Nahod fotku sania ako mmas udelane kedze mas dieru na kopete popodla mna na celkom blbom mieste A racing lahke kola by taky celkom dost pomohly a nezabudaj sirsie pneu a riadne brzdy s podvozkom inak v zakrute pojdes het Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfmen Odesláno 3. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 3. červen 2012 S tej 1,4 som aj rozmislal lebo teraz na 1 bodovom strekovani by to nepomohlo . Ale asi tie zvody momentalne . Budu dalsie take dvolezite . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jeny Odesláno 3. červen 2012 Sdílet Odesláno 3. červen 2012 edit: škoda něco psát [upravil dne 4/6/12 17:59 od Jeny] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfmen Odesláno 3. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 3. červen 2012 Sirie gumy uz mam 185 dám najviac . A mám tam také sliky . A elektrony meke z lahkej zliatiny . Sirsie gumy nedám už teraz sú na doraz 3 cm podložky . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfmen Odesláno 3. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 3. červen 2012 No fotka motora Kvoli saniu Idem tak laminatovu kapotu tak nebude problem to zmenit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
winco Odesláno 3. červen 2012 Sdílet Odesláno 3. červen 2012 Omezovac posunut muzes v ohode a myslim ze setrvak ked oodlehcis tak se taky nic nestane ale tak to uz nekomentujem Ato saie mamas myslim najhorsie vymyslne ako si mohol vyrvi to cele a nakup kludne novodurove (usetris a nebudu sa toko oohrievat od otora) kolena a trubky a udelej to sanie riadne od klapky tam kde ho mas ted ako antivybracnu sojku pouzi kus tej flexy hadice co tam mas teraz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom_206 Odesláno 3. červen 2012 Sdílet Odesláno 3. červen 2012 1.4 vstřik doporučuju, jak psal winco, do otáček to jde potom o dost líp Mám je taky a jsem nadmíru spokojenej To sání bych ještě alespoň trochu odstínil ... a přivedl bych k tomu víc vzduchu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
winco Odesláno 3. červen 2012 Sdílet Odesláno 3. červen 2012 Pripadne ak chchces budem mat moj motor 1.4 komplet no bez elektriky na predaj tak mozes kupit na nejake diely alebo cely ak chces Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivanh Odesláno 3. červen 2012 Sdílet Odesláno 3. červen 2012 Neviem ako prebiehaju preteky ale ak by to bola otazka povedzme hodiny, skus zrusit alternator a ist iba na baterku cim usetris vahu alternatora, remenic (cim znizis vahu hybajuces sa hmoty nieco podobne ako keby si odlahcil zotrvak) a par 100W motore. (neviem ci je to uplna haluz ale teraz ma to napadlo tak ma nebite) alebo aspon na nastartovanie by stacila aj mensia baterka (par kilo dole) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfmen Odesláno 4. červen 2012 Autor Sdílet Odesláno 4. červen 2012 To stej 1.4 by som teda kupil ak pasuje . No kamarat chodi tak ze baterku odpoji ze mu to ide lepsie . Mozem vyskusat ten alternator dat prec . Ale ci to neni blud ze to pomoze ale vyskusam . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tom_206 Odesláno 4. červen 2012 Sdílet Odesláno 4. červen 2012 ...Blud to není. Tím, že ho odpojíš snížíš zátěž motoru... Navíc nějáký to kilo dolu se ti taky hodí .... Ty vstřiky z 1.4 pasujou normálně, bez úprav. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.