pires23 Odesláno 10. září 2011 Sdílet Odesláno 10. září 2011 Zdravím \"Peugoťáci\" , Od včera som vlastníkom 607 2,2 Hdi 98kW, r.v. 2001. Kedže som nemal predchádzajúce skúsenosti s touto značkou chcel som Vás poprosiť o rady, na nete je veľa príručiek a tak, ale mňa zaujímajú Vaše skúsenosti. Hlavne čo sa týka servisu - olej, rozvody, a takýchto vecí inervaly výmeny a tak. Za každú radu budem povďačný. Stivo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 10. září 2011 Sdílet Odesláno 10. září 2011 Vitej a at slouzi. Rozvody urcite udelat hned po koupi, pro jistotu, pokude nemas v ruce fakturu od prechoziho majitele, ze uz je delal (jinak predepsany interval je tam 160 000km/10let) na olej je predepsany interval 20 000km/2roky, co prijde driv, stejne tak vzduchovy filtr. Naftovy filtr je 60 000km. Pokud to ma FAP, tak tam je interval 80 000km na vymenu a 80 000 na doliti aditiva (nebo pokud si auto nerekne samo) Pozadovane specifikace oleje: vykonnostni minimalne ACEA B3 nebo API CF/CD, viskozitni: pro vozidla s FAP vyhradne 5W40 Kazdopadne procti sekci 607, urcite tam najdes dost odpovedi. pokud ti chybi manual, naleznes ho zde http://public.servicebox.peugeot.com/ddb/index.htm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pires23 Odesláno 10. září 2011 Autor Sdílet Odesláno 10. září 2011 Ďakujem. Kde nájdem tú nádržku pre aditivum do FAP filtra? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 10. září 2011 Sdílet Odesláno 10. září 2011 pod autem na leve strane na palivove nadrzi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lihous Odesláno 10. září 2011 Sdílet Odesláno 10. září 2011 Zdravim mame tento motor v P406 a zatim jen a jen spokojenost kupoval se s cca 120tis/km ted po roce ma cca 155tis/km a krom rozvodu remenice na klice vymeny brzd.kapaliny posledniho dilu vyfuku a posledni zavada byla spatne tesmeni na vyfuk.svodu nic podstatneho. Olej Total \"plna sintetika\" a vzdy po cca 10tis/km + komplet filtry.... Pro nekoho zbytecne ale sam za sebe vim v jakem stavu olej je... Jinak klasika mnohokrat psana poznolna necham ohrat jizdou a jak je voda cca na 80°C a olej min 90°C jedu jako s benzinem..... Po jizde necham jeste chvilku bezet 1-3 i vic ..... A k motoru jen a jen chvala po zahrati tiche velice zive a pri prumerne spotrebe cca 7-8l/100km i \"usporne\" Myslim ze to byla dobra volba GRATULUJI [upravil dne 10/9/11 18:56 od Lihous] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.