Vergilius Odesláno 29. srpen 2011 Sdílet Odesláno 29. srpen 2011 Dobry den. Manželka má 307 1,6 benzin v automatu. Studene starty delaji autu problemy. Kdyz nastartuju v zime, po cca 2 vterinach motor zhasne. V teplejsim obdobi sice drzi, ale musi zase cekat zhruba pul minuty, nez zaradi rychlost a muze se rozjet jinak taky chcipne. Nedavno jsem tomu chtel prijit na kloub, ale marne. Dokonce jsem vysledoval, ze nesmim ani pohnout volantem, jinak se dostavi jiz zminene chcipnuti motoru. (ze by i servo na to melo vliv se mi ovsem nechce verit). Kupoval jsem novy akumulator a problem stale pretrvava. V servise pri napojene diagnostice nezjistili zadnou zavadu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rinnegato Odesláno 29. srpen 2011 Sdílet Odesláno 29. srpen 2011 To servo tomu bude dělat problému asi z toho důvodu,že i servo dělá motoru určitou zátěž.Podobně jako třeba klima kompresor. Jinak bych se asi zaměřil při hledání závady na čidlo teploty vody.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vergilius Odesláno 31. srpen 2011 Autor Sdílet Odesláno 31. srpen 2011 poruchu cidla by dle meho nazoru melo vyhodit chybu. Navic v tom nejak nevidim spojitost s tim chcipanim. Ale mrknu na to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vergilius Odesláno 31. srpen 2011 Autor Sdílet Odesláno 31. srpen 2011 Tak me ted napadlo, ze by mohl byt problem i ve skrtici klapce vzduchu, ale vymena je spis takova sazka do loterie... nova prijde na 10k. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vergilius Odesláno 7. říjen 2011 Autor Sdílet Odesláno 7. říjen 2011 Tak byl jsem v servise. Pri popsani problemu technikovi mi bylo receno jak jiz bylo zmineno zrejme spatne cidlo teploty. Ejhle oprava se nekonala. Mechanik napojil auto na diagnostiku a zadnou zavadu nenasel a ani chcipnuti po startu se nekonalo. (pokousel se nastartovat trikrat a vse v pohode). Myslim si, ze to bude tim, ze to startuje v dilne, kde teplota samozrejme moc neklesa. Prijel jsem teda s autem domu s neporizenou a vecer kolem pate hodiny auto zase odmitalo poslusnost. Chciplo hned po prvnim startu. (jako naschval). Zacinam byt zoufaly. Jeste mi poradil technik pri startovani slapat na plyn. Rovnou mi mohl rict at tankuju kerosin. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel00 Odesláno 7. říjen 2011 Sdílet Odesláno 7. říjen 2011 cidlo teploty preto, lebo ked je motor studeny, tak musi byt davkovana bohatsia zmes, nieco ako sytic. Ak ale cidlo poskytne spatny udaj o teplote motora, napriklad ze motor je teply ale v skutocnosti studeny tak to ma za nasledok davkovanie menej bohatej zmesy (sytic) a preto auto scipne, lebo neni dostatocne obohatena zmes tak ako prestudeny motor je potrebne... v dielni by sa to prejavilo keby bol motor uplne studeny, cize cez noc nechat v servise. este moze byt problem v podavacom cerpadle paliva v nadrzi. moze mat slaby tlak, ale to by asi na dia technik zbadal... to sa zvykne prejavovat ale pri skoro prazdnej nadrzi, ked sa cerpadlo viacej namaha. takze tu asi chyba nebude aj ked sa neda vylucit, len ako vravim technik to asi pozrel. takze za mna pre zaciatok na 95% cidlo teploty motora... ... Jeste mi poradil technik pri startovani slapat na plyn... ...a zmen technika... [upravil dne 8/10/11 05:14 od Marcel00] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KapriQ Odesláno 9. říjen 2011 Sdílet Odesláno 9. říjen 2011 tento problem tu trapi viac ludi ako aj mna u 1,8 16v a to slapanie na plyn neni blbost,ked ti nic ine nezostava tak musis startovat tak.Ja to tiez tak riesim,pretoze mam vymenene uz vsetko mozne vratane cidla teploty a chcipa to stale. Good Luck, Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vergilius Odesláno 17. říjen 2011 Autor Sdílet Odesláno 17. říjen 2011 Pridam jeste dalsi zjisteni. Pri tom startovani lehce klesaji otacky. Kdyz se vse ustali a chci se rozjet bez plynu, auto se zacne jakoby dusit. Ma tendenci chcipnout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vakasaka Odesláno 15. listopad 2011 Sdílet Odesláno 15. listopad 2011 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 16. listopad 2011 Sdílet Odesláno 16. listopad 2011 90% problemu resi novy software ECU + komplet dekarbonizace.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vergilius Odesláno 9. leden 2012 Autor Sdílet Odesláno 9. leden 2012 Novy software byl nahran celkem dvakrat za posledni rok, vzdy od jineho servisu. Na dekarbonizaci nemam nazor ani zkusenosti s ni. Ovsem ejhle problem zrejme vyresen. Koupil jsem nove svicky a provedl vymenu. Stare uz byly celkem dost vypalene. Z puvodnich 0,9mm byl mezi kontakty odstup vice jak 1,2mm. Zatim pazout startuje jak vinko, tak doufam, ze mu to i vydrzi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vergilius Odesláno 14. únor 2012 Autor Sdílet Odesláno 14. únor 2012 Tak jsem opet na zacatku. Radost trvala tak tyden, nez opet zacalo startovani zlobit. Nechal jsem vymenit cidlo teploty a zase to same. Zacinam se opravdu bat, ze budu muset vymenit klapku vzduchu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jelens Odesláno 16. duben 2021 Sdílet Odesláno 16. duben 2021 Zdravím,je špatná autobaterie na 99 procent vlastní zkusenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.