Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Recommended Posts

Odesláno

Predem se omlouvam za Topic, nicmene i po prohledani fora se muj problem nevyresil.

Auto: Peugeot 306 Kombi rv 2001 1.6 16v Automaticka klima

Problem: Nebezi predni Sahary

Co bylo zjisteno: Pokud se sahary pripoji na primo tak se v poradku rozbehnou, pokud se auto pripoji na diagnostiku tak pri zahrati hlasi ze pousti sahary a bezi, nicmene sahary nebezi.

Po zaslani VIN do peugeot mi byl poslan navod. Dle neho je nekde ridici jednotka na sahary ( Bitron to neni, ten jsem hledal a nikde nenasel, ani pod podbehem u kola).

Takze dotaz. Napada nekoho co muze ridit moje chlazeni a klimu? Kde se to nachazi? Popripad kde jinde zkusit hledat problem?

Pokud bude potreba klidne nafotim motorovy prostor, bo dle nekterych manualu se urcite veci nachazeji jinde nez ve skutecnosti ( napr hnede cidlo, ktere urcite nemam hnede :) ).

Dekuji

Odesláno

Nie som mechanik, neviem čo je bitron, ani kde sa má nachádzať, ale skúsim popísať moju skúsenosť so saharamy, možno ti to pomôže. P306, 1997, 1.9D, manuálna klíma a vpredu dva vetráky. Spávne fungovanie sahár je také, že sa majú obe zapnúť najprv na prvú rýchlosť, a potom obe na druhú rýchlosť. Keď sa zapne klíma, tak sa majú hneď obe zapnúť na druhú rýchlosť. To len tak na okraj aby si pochopil môj problém. A teraz k veci. Zistil som, že sa mi zapína iba jeden vetrák a to tak, že vynechá prvú rýchlosť a beží až na druhú. Toto robilo bez rozdielu, či sa chladil iba motor alebo či bola zapnutá aj klíma. Proste stále bežal iba jeden vetrák na dvojku. A tak sme sa s kamošom pustili do hľadania problému. Najprv sme rozobrali sahary a vetráky napojili na priamo a oba išli. Potom prišli na rad relátka. Tie sa nachádzajú medzi vetrákmi pod takým čiernym trojuholníkovým krytom. Sú tam tri. Dve zelené a jedno čierne. Zistil som, že jedno zelené zapína oba vetráky na jednotku rýchlosť a ďalšie zelené spolu s čiernym zapínajú oba vetráky na dvojku rýchlosť. Zelené relé m