Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

predohrev motora


mate

Recommended Posts

Zdravím všetkých.Chcel by som info.či existuje el.špirála na ohrev chlad.kvapaliny v motore,niečo také ako maly napr.Avie.Montovalo sa to do hlavy motora.Dik za všetky info.Mam motor 1,9srdt XUD9

[upravil dne 30/1/11 09:38 mate]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všetkých.Chcel by som info.či existuje el.špirála na ohrev chlad.kvapaliny v motore,niečo také ako maly napr.Avie.Montovalo sa to do hlavy motora.Dik za všetky info.

majú to aj 306 hdi, je to na schéme v červenom

post-23788-1410961503268_thumb.jpeg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je v tom i čerpadlo??, aby to pohlo z chladicí kapalinou a tím pádem ohřálo motor__??

Jakej to má přikon__?? - při velkých mrazech by to muselo dát docela hodně tepla na ohřátí motoru . Nebo to nahřívá jen palivo??

Asi to tam nemám.

Dnes při -18C stačilo HDi nežhavit a na drb to chytlo, sic cca 2s to mělo zvuk jak na 3 válce, ale pak pohoda...

Kdyby se k tomu někdo dostal, nafoť te to..pls:roker

[upravil dne 31.1.2011 16:05 rex]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je v tom i čerpadlo??, aby to pohlo z chladicí kapalinou a tím pádem ohřálo motor__??

Jakej to má přikon__?? - při velkých mrazech by to muselo dát docela hodně tepla na ohřátí motoru . Nebo to nahřívá jen palivo??

Asi to tam nemám.

Dnes při -18C stačilo HDi nežhavit a na drb to chytlo, sic cca 2s to mělo zvuk jak na 3 válce, ale pak pohoda...

Kdyby se k tomu někdo dostal, nafoť te to..pls:roker

[upravil dne 31.1.2011 16:05 rex]

Nie, čerpadlo v tom nie je. Ohrieva to vodu po štarte a odpojení žhavenia. Počítač ovláda tie dve relé a tie cez 40A poistky púšťajú el. do tých telies. Vodu pritom preháňa iba vodná pumpa. Nafotené to nemám :fnuk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo aha - já myslel, že je to i když zapojení tomu neodpovídalo externí ohřev hlavy válců, tak jak to měl muj děd na P205 1.9D. Přes časové hodiny ráno se mu spustilo cca 30min před startem topné těleso na 230VAC/500W v hlavě válců a pak měl leší start...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jo aha - já myslel, že je to i když zapojení tomu neodpovídalo externí ohřev hlavy válců, tak jak to měl muj děd na P205 1.9D. Přes časové hodiny ráno se mu spustilo cca 30min před startem topné těleso na 230VAC/500W v hlavě válců a pak měl leší s tart...
A nevieš ako to vypadalo prípadne kde to mal namontované?
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...