Přejít na obsah
Sifon

Diagnostika hlásí chybu.

Recommended Posts

Pokud Ti klima jede tak bych to neřešil.......takových bludných hlášek se vždycky najde.......

Závada není trvalá ani přechodná či vzdálená......

[upravil dne 6-1-11 12:44 Přema]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

aj mne dnes dia vypísala toto:

1. počítač motoru trvalá závada - systém aditivováni, príliš velké množství aditiva

2. počítač motoru prechodná závada - signál tlaku turbomýchadla, hrubý signál snímače tlaku turbomýchadla - vysoký

Vie to niekto vysvetliť ??? :myslim

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

1. P1445 - Systém aditivování: příliš velké množství aditiva v nádrži - celkové množství do nádrže vstříknutého aditiva je větší než 80g. Podezřelá zóna: čerpadlo aditivování

2. P0234 - signál tlaku turbodmychydla : tlak oproti požadavku příliš vysoký. Podezřelé zóny: snímač tlaku přeplňování, snímač kopírování polohy turbodmychadla, problém podtlakového okruhu (přílišný podtlak), zařízení proměnné geometrie je zablokované v poloze max. přeplňování, vadné turbo. Toto je ale přechodná závada, takže nejspíš nějaký kontaktní problém na konektoru.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

HonzaZ: diky, rad som sa zas nieco priucil aj ked sa ma to vysostne netyka, ale clovek nikdy nevie... aj takato informacia pomoze nielen dotycnemu ale do buducna i dalsim... ThankYouSmiley.gif

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky
aj mne dnes dia vypísala toto:

1. počítač motoru trvalá závada - systém aditivováni, príliš velké množství aditiva

2. počítač motoru prechodná závada - signál tlaku turbomýchadla, hrubý signál snímače tlaku turbomýchadla - vysoký

Vie to niekto vysvetliť ??? :myslim

Chybu č. 1 jsem měl také + mi k tomu svítila oranžová kontrolka motoru.

Nebyl jsi náhodou v poslední době na doplnění aditiva?

My to vyřešili novým nastavením stejně jako se to dělá pri doplňování aditiv a cca rok je pokoj.. odbornící s PP2000 možná poradějí víc jak se to nastavuje, já jen koukal přes rameno servisákovi, nevím sice jestli tento postup je správný, ale každopádně mě to pomohlo.

u druhého bodu bohužel neporadím

[upravil dne 7/1/11 10:09 Brizan]

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

na doplnení som nebol ale už 2x mi zasvietila kontrolka motora svietila asi deň a potom sama zhasla preto som zháňal dia.

A všetkým ktorý sa nebáli o svoje \" nou hau\" ďakujem za vysvetlenie :papa

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Hmm tak to nevím jestli by ti ten můj způsob pomohl. Možná by ti PP už chybu nehlásil, ale zase by jsi ho oblbnul a on by si myslel že tam máš víc aditiva než je skutečnost. Nevím co by se mohlo stát kdyby si tam neměl aditivum a nevěděl si o tom. Asi by to odnesl po nějaké době FAP, protože by se nedokázal bez aditiva dobře regenerovat...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

a tak to má být,jak to tady poslední dobou pročítám,tak se to tu rozdělilo na několik táborů a podskupin - na čínu a na origo a na ty,kteří nejsou skoupí na radu,ach jo ...

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

V 95% velmi rád poradím a dobře se to ví......ale něco si nechám pro sebe......at se to někomu líbí či ne......vím že si myslel mě....

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×