Jump to content

Na tři válce, smrdí olej


Dandy123
 Share

Recommended Posts

Zdravím,

stala se mi nemilá věc...Mám P306 Cabrio 96 a normálně jsem zastavil na parkovišti. A znovu jsem nastartoval, že to přeparkuju, ale už jsem jel na tři válce, auto vůbec netáhlo a šíleně hučelo. Tak jsem to zkusil ještě párkrát, ale stále dokola. Dotáhl jsem to do servisu a kabely i svíčky OK. Měli podezření na startovací modul a dokonce chlapík říkal, že měl pocit, že mi hoří motor, ale to se kouřil jenom olej. Ale modul to není a teďka mi řekl, že to bude něco v motoru.

Že prý buď těsnění pod hlavou, klapka, hlava a nebo celý motor na odpis. Má najeto asi 280tisíc. Na diagnostice nic nezjistil. Co může být nejčastější příčina? Už jsem do toho auta dal tolik peněz, že se bojím dalších oprav. Prosím, poraďte. díky moc

Link to comment
Share on other sites

Na diagnostice nezjistili nic. To znamená, že tlak ve válcích je v normě, že rozdíly tlaků mezi válci nepřekročí normu, že tlak oleje je v pořádku, teplota chladící kapaliny je v pořádku. Zkrátka, že diagnostikovali technický stav motoru a tomu vůbec nic není. Je to tak?

Link to comment
Share on other sites

To mi řekl mechanik. Že si myslel, že to bude ten modul, ta diagnostika to potvrdila a potom, když to vyměnil, tak žádná změna. Tak řekl, že je to v motoru. Že to bude vědět, jakmile to otevře co to může být.

Bych to nejraději odvezl jinam, ale kam..Někam levno..

Link to comment
Share on other sites

Takže se jedná o zkroucený ventil, válec je bez komprese a že se to prý potkalo. Ještě se prý podívá, zda náhodou nebyly vysoký teploty a nezkroutila se hlava. A ještě prý doporučuje nechat udělat rozvody. V pondělí mi má říct cenu, kolik by to stálo.

Sakra:(

Link to comment
Share on other sites

Ak sa stretne motor tak väčšinou je tých ventilov zohnutých viac a temer vždy je to problém rozvodov.

Nechápem súvislosť s vysokou teplotou a skrútením hlavy.

Každopádne by oprava mala byť lacnejšia ako spomínaný druhý motor.

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: pastorek

Ak sa stretne motor tak väčšinou je tých ventilov zohnutých viac a temer vždy je to problém rozvodov.

Nechápem súvislosť s vysokou teplotou a skrútením hlavy.

Každopádne by oprava mala byť lacnejšia ako spomínaný druhý motor.

Neb mi tekl chladič a při jízdě po dálnici občas po zastavení to vřelo, tak se dolívala studená destilka do chladiče. Což mi někdo řekl, že jak je to rozpálené, a dá se studená voda, tak se může zkroutit hlava. Možná i tím. Ale prý ta hlava ještě není jistá, že mi řekne zítra co a jak i s cenou.

Tak mi nabídli motor za 5,6 tisíc i s dopravou. A má najeto necelých 100tisíc. Rozvody čerstvě dělány.

Se jenom bojim, že pokud bych opravil ty ventily, udělal rozvody a těsnění hlavy, že by mohla odejít ještě něco. Ten motor nebyl nikdy udržován a nic tam nebylo měněno. Teďka mi původní majitel sdělil, že jak ho koupil ojetý, že rozvody vůbec nedělal. Takže takových 100-150tis to muselo ujet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...