Dandy123 Posted July 12, 2010 Share Posted July 12, 2010 Zdravím, stala se mi nemilá věc...Mám P306 Cabrio 96 a normálně jsem zastavil na parkovišti. A znovu jsem nastartoval, že to přeparkuju, ale už jsem jel na tři válce, auto vůbec netáhlo a šíleně hučelo. Tak jsem to zkusil ještě párkrát, ale stále dokola. Dotáhl jsem to do servisu a kabely i svíčky OK. Měli podezření na startovací modul a dokonce chlapík říkal, že měl pocit, že mi hoří motor, ale to se kouřil jenom olej. Ale modul to není a teďka mi řekl, že to bude něco v motoru. Že prý buď těsnění pod hlavou, klapka, hlava a nebo celý motor na odpis. Má najeto asi 280tisíc. Na diagnostice nic nezjistil. Co může být nejčastější příčina? Už jsem do toho auta dal tolik peněz, že se bojím dalších oprav. Prosím, poraďte. díky moc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kobr Posted July 12, 2010 Share Posted July 12, 2010 Na diagnostice nezjistili nic. To znamená, že tlak ve válcích je v normě, že rozdíly tlaků mezi válci nepřekročí normu, že tlak oleje je v pořádku, teplota chladící kapaliny je v pořádku. Zkrátka, že diagnostikovali technický stav motoru a tomu vůbec nic není. Je to tak? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dandy123 Posted July 12, 2010 Author Share Posted July 12, 2010 Podle diagnostiky říkal, že se jedná pouze o to zapalování. Že to řídí rozdělovač a ty válce. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kobr Posted July 12, 2010 Share Posted July 12, 2010 Ale podle tvých slov je to v pořádku, to celé zapalování. Když to není v zapalování, tak to musí být někde jinde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dandy123 Posted July 12, 2010 Author Share Posted July 12, 2010 To mi řekl mechanik. Že si myslel, že to bude ten modul, ta diagnostika to potvrdila a potom, když to vyměnil, tak žádná změna. Tak řekl, že je to v motoru. Že to bude vědět, jakmile to otevře co to může být. Bych to nejraději odvezl jinam, ale kam..Někam levno.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted July 12, 2010 Share Posted July 12, 2010 Levno je tady ale daleko. Chceš to zkusit? Obávám se ale, že jet 200 km na 3 válce asi odrovná katalyzátor. Zkus kontaktovat člena pp205. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dandy123 Posted July 12, 2010 Author Share Posted July 12, 2010 pp205 je z Mělníka. Mě stojí auto v Praze Dejvice. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dandy123 Posted July 13, 2010 Author Share Posted July 13, 2010 Teďka mi nabídli ten samý motor s převodovkou za 8 tisíce ze Slovenska... Dilema.. co teď? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pastorek Posted July 13, 2010 Share Posted July 13, 2010 Ja by som sa rozhodol po rozobratí motora. Nemusí to byť nič katastrofické pri čom by oprava prekročila 10 000. ( 8 motor + doprava + výmena + servis) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dandy123 Posted July 13, 2010 Author Share Posted July 13, 2010 Teďka jsem s ním mluvil, tak to nechám rozebrat, jelikož mu diagnostika neukázala žádnou chybu. A zítra mi dá vědět, co to bude. Snad to bude nějaká banalita. Doufám. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dandy123 Posted July 16, 2010 Author Share Posted July 16, 2010 Takže se jedná o zkroucený ventil, válec je bez komprese a že se to prý potkalo. Ještě se prý podívá, zda náhodou nebyly vysoký teploty a nezkroutila se hlava. A ještě prý doporučuje nechat udělat rozvody. V pondělí mi má říct cenu, kolik by to stálo. Sakra:( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dandy123 Posted July 18, 2010 Author Share Posted July 18, 2010 Co si o tom myslíte? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pastorek Posted July 18, 2010 Share Posted July 18, 2010 Ak sa stretne motor tak väčšinou je tých ventilov zohnutých viac a temer vždy je to problém rozvodov. Nechápem súvislosť s vysokou teplotou a skrútením hlavy. Každopádne by oprava mala byť lacnejšia ako spomínaný druhý motor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dandy123 Posted July 18, 2010 Author Share Posted July 18, 2010 Původně zaslal: pastorek Ak sa stretne motor tak väčšinou je tých ventilov zohnutých viac a temer vždy je to problém rozvodov. Nechápem súvislosť s vysokou teplotou a skrútením hlavy. Každopádne by oprava mala byť lacnejšia ako spomínaný druhý motor. Neb mi tekl chladič a při jízdě po dálnici občas po zastavení to vřelo, tak se dolívala studená destilka do chladiče. Což mi někdo řekl, že jak je to rozpálené, a dá se studená voda, tak se může zkroutit hlava. Možná i tím. Ale prý ta hlava ještě není jistá, že mi řekne zítra co a jak i s cenou. Tak mi nabídli motor za 5,6 tisíc i s dopravou. A má najeto necelých 100tisíc. Rozvody čerstvě dělány. Se jenom bojim, že pokud bych opravil ty ventily, udělal rozvody a těsnění hlavy, že by mohla odejít ještě něco. Ten motor nebyl nikdy udržován a nic tam nebylo měněno. Teďka mi původní majitel sdělil, že jak ho koupil ojetý, že rozvody vůbec nedělal. Takže takových 100-150tis to muselo ujet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pastorek Posted July 18, 2010 Share Posted July 18, 2010 Tak tú časť o vode si predtým nepísal. Teraz to už dáva zmysel a vhodnosť výmeny motora má väčší význam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kobr Posted July 18, 2010 Share Posted July 18, 2010 TO se studenou vodou do motoru ohřátého na 100°C(minimálně) je svatosvatá pravda a proto vyměnit celý motor. Za tu cenu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dandy123 Posted July 18, 2010 Author Share Posted July 18, 2010 ty bláho...tak to zkusím najít ten správný typ motoru...neb zatím každý mi nabízí jiný.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.