Jump to content

Sharpers - Modrásek


sharpers
 Share

Recommended Posts

Tak někteří ste možná četli jak sme debatovali o výběru 406ky, minulý pátek sem jednu konečně koupil :)

Je to tedy Peugeot 406 sedan, rok výroby 2002, motor 1.8 16V 85kw, barva tmavě modrá metalíza.

Z výbavy se asi hodí jmenovat 4x airbag, digi klima, pal pc, alu kola 15\" origo , origo radio na cd, 4x el okna, el zrcatka

zbytek vybavy takova ta klasika...mlhovky, dešťová senzor, tonovana okna...

Auto má najete 102tis km, dovoz Francie, po první majitelce. Vypadá zachovale jak zvenku, tak zevnitř, tak zespodu....Lak má celkem dost malých oděrek, ale nic až přímo do kovu . Funguje vše jak má ale pár much to má, viz níže a rovnou prosím o pomoc s jejich řešením :P

po koupi sem přes známou navštívil peugot servis, kde mi potvrdili dobrý stav auta, vyzkoušeli co se dalo včetně komplet diagnostiky, nikde nic nenašli.

Momentálně je v plánu udělat rozvody + olej, to bude v servisu, sám vyměním vzduchový + kabinový filtr, vodu. nachám vyčistit a doplnit klimu. Až tohle bude vyřešený, tak podle penízků koupím nové gumy, musím ještě projít forum ktere se nato budou hodit. Teď jsou tam obutý Micheliny, rád bych u nich zůstal. Až budou i gumy vyřešene přijde na řadu zastavba LPG.

Tipuju že přišti jaro přijde par uprav, mezi kteryma teda budou tmavší okna, větší alu, snížit aspoň trochu, kola na podložky, nějaký pěkný výfuk, nejradši bych nějaky decentní duplex s dvojytými kulatými koncovkami. Mezi těmi upravami budou pokusy a snahy o opravy laku, na par mistech jsou škrabance větší , znamy je lakyrnik tak nato mrkne a doporučí nějaky vhodny postup.

Teď tedy co na autě nefunguje...Momentálně vím jen o tom, že zadní okna nejdou ovládat spínači na zadních dveří, spínače tam nejsou ani podsvělene tudiž tipuju že jsou odpojene. Ale od řidiče normal ovladat jdou takže elektrika ok.

Teď tedy pár věcí se kterymi bych potřeboval poradit. Při přejižděni nerovnosti jde z venku slyšet nějaky uvolněný plech. Vevnitř nejde slyšet vůbec nic, pouze venku, ozývá se to hodně, poslouchám to když mám otevřene okno a jedu kolem nějakeho baraku, zni to jako by o sebe bouchaly dva plechy. na rampě sem nic uvolněne nenašel...jak postupovat při hledani ?

Další tedy je když při vypnutem motoru zavřu jakekoliv dveře nebo kufr, někde pod autem v zadní části něco klepne, má to stejný zvuk jako zavření dveří, je to od zavření opožděně tak pul sekundy....je to normalni ? nebo jiny napad co to je ?

za další mi vržou přední okna. Když sou otevřene tak při přejiždění nerovnsoti se hodně klepou , když jsou zavřene tak taky pořad klepou, jak to vyřešit ? Pujde to nějak dotahnout když shodim tapec ? Na feldě to šlo, ale co tady :P

fotka mojich dvou aut....červene je byvalka, modre moje nynější laska :P

[upravil dne 27/2/11 11:58 sharpers]

[upravil dne 12/3/11 18:54 sharpers]

[upravil dne 13/10/11 10:39 od sharpers]

Link to comment
Share on other sites

To čo ti klepne pri zatváraní dverí je normálny jav,napravo vzadu v kufri je odvetrávacia mriežka a na nej je uchytená klapka z gumy a tá ti vydáva ten zvuk.Čo sa týka tých okien asi máš stlačené,alebo pokazené tlačidlo na šoférových dverách,ktoré zabranuje otvoreniu zadných okien.

Link to comment
Share on other sites

Díky mayo406 , alespoň jedna věc vyřešena :)

jinak ty okna, vim že je tam to tlačitko na blokovani, ale ať je to sepnute nebo vypnute tak zezadu nejsou okna otevirat...proto sem spiše myslel že jsou někde odpojedne ty tlačitka

Link to comment
Share on other sites

To tlacitko musi byt v polohe dole, ak to ma otvarat, stava sa ze nedrzi a potom sa daju otvorit okna iba ked ho drzis stale ... skus to, ak je to tak, chyba je v tlacitku ;)

Inak pekny voz, dobre sa staraj:super

Link to comment
Share on other sites

dneska sem chtěl vzít plnou nádrž....už svítolo hladové oko, pal pc ukazoval dojezd 20km takže sem tipoval že tam je fakt málo.....do vypnutí pistole tam naládovalo 52litrů, ručička nění uplně na plné, ale kousek pod...někde na netu sem četl že nádrž je cca 70l....je to tak ? kolik tam teda můžu dát ?

Link to comment
Share on other sites

jasně , vim že to bude jen orientační, nikdy se na takove věci nespoleham a hlavně nikdy nejezdim do prázdna....prakticky ani do rozsvícení kontrolky nejezdím :D

jinak dneska sem obědnal vzduchový filtr bo ho tu nemaj, zítra bych měl konečně dostat techničák, pak šup na rozvody + olej, pak jakmile bude čas vyměním vodu v chladiču....mezitim stihnu další servis, tj přední kotouče + destičky, vzadu destičky.

Teď řeším co se spojkou.....nevím jeslti je špatná nebo mám blbou nohu :D Myslím že spíše končí, když dám plyn na cca 3000ot a pomalu ji pouštím stejně se auto skoro udusí, nevim co to je. A dvojku bez toho aby to neškubalo a nerozvibrovalo se celé auto se mi podařilo snad jen jednou :D A když někde dojíždím třeba na semafor, jedu tak 40km/h, chcu hodit dvojku tak taky to klepe jako prase...myslim že ta spojka je out :(

ten záhadný plechový zvuk který vzniká když přejedu nějakou nerovnost, lepe řešeno až když tu nerovnost přejedu zadními koly se mi pořád nepodařilo najít...ani na rampě sme nic nenašli, chtělo by to až budu v tom servisu na rozvody a olej ( zkusím ten servis v českým těšíně) tak mu to vysvětlím, popř ukážu a možná bude vědět.

Poslední \"závada\" je že na jedničku a dvojku má auto mezi 2tis a 3tis otáčkami takový nezdravý zvuk....na ten asi taky bude muset přijit ten v servisu...snad to nebude stát majlant :( na opravy mi zbylo \"jen\" 25tis tak snad mi to vyjde :D:D

Jinak prosím o radu jake gumy nasadit....kdesi tady na foru sem četl topic o gumách na 406ku ale nemužu to najit....teď tam sou gumy zn michelin, rad bych u nich zustal...nechcu tam davat doogride, vraniky, apod :D dokonce ani barumky i přes to jak sem je na feldě chválil ....ale na tohle auto prostě patří dospělé gumy typu pirelli nebo michelin :P za kvalitu se nebojím připlatit :)

Link to comment
Share on other sites

Myslim ze si to vymenoval sam, Pirelli, Michelin ... ja osobne mam letne Pirelli P6000 (teraz uz su to P7 cinturato ci ako), kazdopadne za tie prachy vrchol luxusu:super

Ten zahadny kovovy zvuk ti mozno robia podla vsetkeho zadne stabilizacne tycky, pozrite sa na ne, pripadne pri dvihnutom zadnom kolese chyt koleso v polohe 13:50 (ako cas :D) a skus s nim zakyvat, ak sa bude trochu hybat alebo cvakat, vies na com si (inak tycky niesu vobec drahe, tu na fore sa odporucaju Meyle v HD prevedeni, ale treba ist potom na geometriu so zadkom ;))

[upravil dne 26/4/10 Qcko]

Link to comment
Share on other sites

tvoje auto sem měl za vzor při vybirani :) strašně se mi libila ta barva a kola....ja planuju nějake větší kola asi na přišti jaro, tenhle rok to budou opravy, přecejenom rozvody, řemen, pneu, stabilizatory atd něco stojí...pak tam hodim plyn a to už bude tak začatek zimy :D

dik az ten odkaz, zkusim co tam oni psali o tom plechu, pokud to jsou ty svody tak s tim asi moc nenadělám...

co se tyče spojky....hlavně bych potřeboval aby to projel někdo kdo 406ku zna a řekl by mi jeslti je ok nebo ne...at vim jestli ji mam vymenit nebo si zvykat :D

a nakonec :D mam skoro stejne auto, stejnou barvu a dokonce i pejska, akorat kratkosrsteho :D

[upravil dne 28/4/10 sharpers]

Link to comment
Share on other sites

potřebuju udělat rozvody....máte někdo zkušensoti ? v knižce \" Jak na to\" se píše že t zvládne i zručný \"nemechanik\" takže by možná nebyl problem....takže hledam někoho kdo to dělal a popř odpoví pár otázek....motor je to teda 1.8 16V 85kw (EW7)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...