Qcko Odesláno 13. duben 2010 Sdílet Odesláno 13. duben 2010 Taky uplny zaklad...kontrolovali ste vahu vzduchu, pripadne ste ju vycistili? Alebo ti niekto nedal do vyfuku zemiak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rainy Odesláno 13. duben 2010 Sdílet Odesláno 13. duben 2010 No, ta se čistila a dávala se tam jiná. Jen se pořádně nevědělo, jestli ta druhá váha byla ok, či ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 13. duben 2010 Sdílet Odesláno 13. duben 2010 Jak je na tom EGR ventil a jeho ovládání? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rainy Odesláno 13. duben 2010 Sdílet Odesláno 13. duben 2010 Je odpojen již 30t.km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
loque Odesláno 13. duben 2010 Sdílet Odesláno 13. duben 2010 Nieje niekde diera v sacom potrubí, niekde na ceste od turba do motora??? Alebo nejako brutal deravý intercooler [upravil dne 13.4.2010 loque] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rainy Odesláno 14. duben 2010 Sdílet Odesláno 14. duben 2010 Původně zaslal: loque Nieje niekde diera v sacom potrubí, niekde na ceste od turba do motora??? Alebo nejako brutal deravý intercooler [upravil dne 13.4.2010 loque] Ty tadice jsme se snažili opravdu pečlivě prohledávat, nicméní žádné syčení, ani foukání podle ruky tam nikde nebylo znát. Intercooler prolíná vespod mřížky něco málo oleje, ale to ani při pořádném sešlápnutí nefouká žádným mírným vánkem. Ale to je tam taktéž oněch 30.tkm a i s tim ten motor jel jako fík. To ztrácení výkonu bylo fakt pozvolné, šlo to asi 2 měsíce, kdx se to objevovalo častěji a častěji, posouvalo se to do vyšších otáček až je to takové, jaké to je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ericce Odesláno 16. duben 2010 Sdílet Odesláno 16. duben 2010 měl jsem podobnej problém ale mne pomohlo přečistit váhu vzduchu. v tvém připade bych to videl první řade na změření tlaku ve válcich. když bude toto ok tak bude závada nejspíš v nejakem senzoru nebo ventile: 1. možná přidrená regulace od turba budto ventil nebo samotné lopatky turba 2. a nebo v palivové sústave. skoušel si posluchat zda při žhavení zavrčí čerpadlo v nádrži. nedostatkem podávacího tlaku do CR čerpadla tento deficit pak dorovnáva CR čerpadlo, ale už v jistých otáčkach motoru nestiha. 3. samotné CR vstřikovací čerpadlo, ale to by nejspíš o nem vědela i diag 4. DRV ventil na CR čerpadle. o tom už diag neví. slouží na regulaci tlaku paliva v Railů a podle potreby tlak v rampe reguluje. nekvalitou paliva nebo z jiných důvodu se přidíra a pak nemáš dostatečnej tlak v railu. teoreticky by pak šel skontrolovat tlak v railů přes diag myslím tenhle DRV delal i takové potíže s výkonom ale i hlavne problém v zimě se starty. auto špatne startuje. jo a DRV je umístnení nahoře na common rail čerpadel . vede z neho pak jedna trubka přímo na rampu rail 5. ješte by bylo vhodné dát proměřit adekvátni firmě trysky. i to by mohlo být i když myslím že i to ví diag proměřit ale když už na nic jiného nepřijdeš tak i tohle by stálo za námahu ostatné mě už nic nenapadá ale když ani nic z toho tak treba se zaměřit na elektriku. doufam, že ti totot nejak pomůže. hodne štestí při skorém vyřešení závady. [upravil dne 16/4/10 Ericce] [upravil dne 16/4/10 Ericce] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.