Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Recommended Posts

Odesláno

tak tenhle motor mám já, auto mám rok, najel jsem s ním asi 12tkm, jsem student takže akorát do školy a zpátky +výlety :)

motor se rád ohřívá, alespoň u mě, je to 93 rok takže už má něco za sebou.... trochu mi bere vodu... mám podezření na těsnění pod hlavou protože jednou v létě jsem jel a měl jsem málo vody, hnal jsem ho a pak jsem chytil kolonu, teplota byla až na 110..... od té doby pára z výfuku a pod víčkem oleje ta \"sr...ka\"... každopádně v i v zimě ve městě i mimo jezdím a teplota stále lehce nad 90....

pak spotřeba, s lehkou nohou jezdím kolem 7,5-8, když se vozím normálně tak 8,5 - 9....

zato má sílu jak bejk, potřeboval by těžší převodovku protože na dálnici točí dost otáček a zbytečně, sílu má i dole....

a třetí věc co mě zaráží je hlučnost.... čekal jsem trošku kultivovanější, cvakají mí ventily, na radu technika zkusím nalít lepší řidší olej a snad se to zlepší, ale když je teplota pod nulou tak je to jak diesel..... myslím že ta 1,6 bude asi lepší možnost.... spotřeba o něco menší a asi je to lepší motor.... nevím, nejel jsem s ní

to je moje zkušenost...

a ještě jedna věc, žere mi olej.... takže vyměním ještě ztvrdlé simerinky ventilů (cena asi 1500 s prací....)

Odesláno
Původně zaslal: JohnyLBC

tak tenhle motor mám já, auto mám rok, najel jsem s ním asi 12tkm, jsem student takže akorát do školy a zpátky +výlety :)

motor se rád ohřívá, alespoň u mě, je to 93 rok takže už má něco za sebou.... trochu mi bere vodu... mám podezření na těsnění pod hlavou protože jednou v létě jsem jel a měl jsem málo vody, hnal jsem ho a pak jsem chytil kolonu, teplota byla až na 110..... od té doby pára z výfuku a pod víčkem oleje ta \"sr...ka\"... každopádně v i v zimě ve městě i mimo jezdím a teplota stále lehce nad 90....

pak spotřeba, s lehkou nohou jezdím kolem 7,5-8, když se vozím normálně tak 8,5 - 9....