Cardaaa Odesláno 30. listopad 2009 Odesláno 30. listopad 2009 Ahoj lidičky...už jsem vyřešil ty nejhlavnější zádrheli kromě zadní nápravy tak se pouštím do těch menších problému.. Za jízdy když pustím plyn a pak ho zase přidám tak než auto zabere tak to jakoby škubne přijde mi než se do sebe chytí ozub. kola ale nejsem mechanik tak nevím. také se to děje když jedu pomalu v koloně třeba na 2 a přidávám málo plynu tak to zase začne škubat...když ho přidám víc tak to přestane.. nevíte někdo čím to?? Citovat
Peta-k Odesláno 1. prosinec 2009 Odesláno 1. prosinec 2009 tak mam taky takovej problem ale neřešim !!!doufam ze to nejni neco zavažnýho! Citovat
Fr3sh Odesláno 1. prosinec 2009 Odesláno 1. prosinec 2009 Muze bejt zanesenej filtr, nebo sito v nadrzi, nebo klapka, svody sani, neresil bych...me to dela trosku taky... Citovat
scira Odesláno 2. prosinec 2009 Odesláno 2. prosinec 2009 taky mi to dělá, ale po výměně palivového a vzduchového filtru, svíček, vyčištění klapky, výměny zapalovací cívky a nalití čističe vstřiků do nádrže už to neřešim a považuju to za vlastnost, ne za chybu. Je fakt že nejmín je to cítit okolo 1800 otáček a míň, takže by ještě mohlo pomoct nechat zkontrolovat a vyčistit vstřiky ultrazvukem.... Citovat
Slayer Odesláno 2. prosinec 2009 Odesláno 2. prosinec 2009 ... a nebude to spíš urvaný spodní - akcelerační silentblok motoru (popřípadě načaté i ty ostatní)? Tohle samé mi též dělalo, po výměně OK Citovat
Cardaaa Odesláno 2. prosinec 2009 Autor Odesláno 2. prosinec 2009 a kde ten silentblok najdu?? neměl by jsi tam nějaký foto? Citovat
Fr3sh Odesláno 2. prosinec 2009 Odesláno 2. prosinec 2009 najdes ho primo pdo autem..vede od prevodovky..smerem dozadu pohledem proti autu. Drzi na prevodovce Citovat
Cardaaa Odesláno 2. prosinec 2009 Autor Odesláno 2. prosinec 2009 a nějakej přibližnej ceník toho silentbloku?? zítra na to mrknu... díky moc Citovat