Jump to content

klapky v sání


Saviero
 Share

Recommended Posts

Nevíte někdo princip fungování klapek v sání? Horní přepažuje hadici od turba skrze intercooler a druhá také od turba ale skrze tepelný výměník. A teď to přichází, horní klapka je otevřená a spodní zavřená. Proč tomu tak je, kdy se jednotlivé klapky otvírají , zavírají a proč? Díky

Link to comment
Share on other sites

Guest Robi607

tam to zavisí na teplote vzduchu, si to otvára podľa potreby, aby teplota vzduchu bola stále rovnaká...je to zložité, ale pri vypnutom a studenom motore je spodná zatvorená...a načo ti to vlastne je...

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Saviero

Nevíte někdo princip fungování klapek v sání? Horní přepažuje hadici od turba skrze intercooler a druhá také od turba ale skrze tepelný výměník. A teď to přichází, horní klapka je otevřená a spodní zavřená. Proč tomu tak je, kdy se jednotlivé klapky otvírají , zavírají a proč? Díky

Spodná je stále zatvorená...tá sa otvára až keď príde na rad regenerácia FAP filtra aby nasávaný vzduch nešiel cez intercooler aby sa tam neochladil ale išiel teplý priamo do sania...

Vrchná klapka sa priviera v závislosti na počítači motora, tam je toho veľa čo to ovplyvňuje...zatvorí sa, keď prebieha regenerácia. Pri normálnej prevádzke motora sa len trošku priviera aby brzdila čerstvý vzduch a aby viac išli do sania spaliny z EGR...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...