hoppus Odesláno 22. srpen 2009 Sdílet Odesláno 22. srpen 2009 Ahoj, mám takový problém. Ztrácí se mi chladící směs a vypadá to, že jenom při jízdě. Zatim jsem nikde nezpozoroval, že by cokoli teklo (ani přes noc). Nemohl jsem zatím testnou dát pod to papír, protože dnes i večer chcalo... Čeho jsem si zatím všimnul: -často běží větrák - ikdyž auto třeba stojí po jízdě 15 min a nastartuju (teplota při nastartovaní zatim nebyla větší, než 90st) -podle mne voda necirkuluje a stojí (chladič je v místě větráku chladnej a nahoře vařící) -stalo se mi, že mi uteklo hodně vody kolem víčka (neveřim, že za to mohlo přímo to víčko - asi mi nepomůže vyměnit víčko, co?) -nepodařilo se mi doplnit vodu tak, aby z odvzdušňovacích míst nešla voda (jedno šla ale ještě to nebylo bez bublin, pak už ne) -pod autem je totální sucho, i když nastartuju a nechám ho ohřát na 90st -teď když jsem testoval - po doplnění vody a pokusu o odvzdušnění, tak při agresivnější jízdě nešla teplota vody přes 90st a teplota oleje přes cca 120, ve městě zůstala tep vody 90 a olej šel ke 110 (což se mi předchozí uplně stejnej motor chovaj stejně) -když jsem dojížděl blikla kontrolka vody a teplota šla na 95... a zase špatně Osobně mám podezření na čerpadlo (vynechává?), termostat, ucpaná hadička (spíš ne) a tajně doufám, že to neni prasklá hlava, nebo těsnění pod hlavou. Je možný, že by to bylo takhle: že by se netočila voda, ohřívala by se jenom, vracela by se pouze do horní části chladiče, větrák chladí jenom spodní a běží furt (čidlo je v horní části), motor se dostatečne neochladí a ta vařicí voda by měla takovej tlak, že by zdrhla přes víčko expanzky? Co si myslíte vy? Stalo se to někomu z vás? Co mi doporučíte? Připomínám: 2.2HDi 98kW, bez FAP, kombi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobr Odesláno 22. srpen 2009 Sdílet Odesláno 22. srpen 2009 Na víčku nádržky je těsnění? Je dobře dotáhlé víčko? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hoppus Odesláno 22. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 22. srpen 2009 Ještě doplnim, že po nastartování hadice nejsou uplně jako šutr, když otevřu víčko expanzky tak mi do tlamy neskočí hned voda, jen to trochu zadýme, ale nechrstne to pryč... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hoppus Odesláno 22. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 22. srpen 2009 Víčko jsem testoval asi 20x ... Dotáhnul jsem ho uplně a těsnění vypadá OK. Ještě mě napadlo (mám k dispozici tátovu 2.0HDi), že zkusim jiný víčko. btw: víčko neni ani trochu mastný, voda, která vytejká kdekoliv je absolutně bez koroze a neni mastná... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hoppus Odesláno 22. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 22. srpen 2009 Jak by se měla chovat hladina v expanzce se spuštěnym motorem a otevřenym víčkem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kobr Odesláno 22. srpen 2009 Sdílet Odesláno 22. srpen 2009 Naprosto klidně, snad malinké proudění Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hoppus Odesláno 22. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 22. srpen 2009 tak jsem testoval obě auta ... hadice při zapnutym motoru 70 i 90st na obouch stejny ... ale problem jinej Když otevřu odvzdušňovák při zapnutym motoru na tátovo, tak teče voda... Když u toho mýho, tak zasyčí vzduch a voda už nejde Když běží motor tak je hladina (pozoruju v expanzce) relativně klidná - při přidání plynu už docela buble... Ach jo, asi to vypadá špatně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hoppus Odesláno 22. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 22. srpen 2009 Takže teď nově předpokládám, že tam jde vzduch a někde tim tlakem ztratim vodu... pak svítí kontrolka vody, protože je jí tam málo a ten vzduch táhne vodu nahoru... Ale nejde mi do hlavy, že nevidim olej ve vodě a ani naopak (vodu v oleji). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hoppus Odesláno 22. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 22. srpen 2009 Tak to vypadá blbě. Jestli jsem dobře koukal, tak jde z expanzky trochu kouře a je cejtit malinko jako \"grilování\" - opravdu to jenom trochu připomíná. Už mě to se.. Auto jsem koupil před 4ma dnama a ted tahle skrytá závada. + jsem koukal, že auto je stočený min o 150.000... [upravil dne 23.8.2009 hoppus] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hoppus Odesláno 22. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 22. srpen 2009 Jestli je to jenom kour a neni olej ve vode a voda v oleji, tak by to melo bejt spis tesneni pod hlavou, ne? Pokud se nepletu ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
deddo306Break Odesláno 22. srpen 2009 Sdílet Odesláno 22. srpen 2009 pokial to auto mas len 4 dni,tak nevahaj a volaj predajcovi,musi ti to dat dokopy,popripade spustit z ceny.Skrytá závada. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 23. srpen 2009 Sdílet Odesláno 23. srpen 2009 Podľa mňa to vyzerá na tesnenie alebo hlavu. Nakoľko to auto máš 4 dni tak by som to i ja reklamoval ako skrytú závadu a žiadal zrušenie kúpnej zmluvy. Podľa všetkého ho vrátiť asi nechceš ale je to dobrá hrozba na zníženie ceny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hoppus Odesláno 23. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 23. srpen 2009 Vratit ho nechci, ale asi to udelam. Popripade nejakou slevu... Auto vypada zvenku jako nový, uvnitr mi prijde, ze vzadu nikdo nikdy nesedel, jenom volant je odrbanej... ALE má to skrytou vadu a je stočený min. o nějakej 170 000. Ještě pujdu zkusit šrouby na hlavě a pak uvidim. [upravil dne 23.8.2009 hoppus] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlastyk Odesláno 24. srpen 2009 Sdílet Odesláno 24. srpen 2009 Myslim,že když to dobře dopadne bude to jen těsnění pod hlavou,dělalo mi to samé tlakovalo do nádržky s chladící kapalinou cca po 100km mi začala svítit kontrolka,hadice byly po ujetí pár km jak beton,měl jsem fouklý těsnění na 2 a 3 válci,pokud to bude hlava podstatně se ti to prodraží,mě ji jen srovnali tlakovou zkouškou prošla to jsem si oddech.Měl by jsi asi auto vrátit jinak je to ranec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ladoun Odesláno 24. srpen 2009 Sdílet Odesláno 24. srpen 2009 vubec se s nim nebav to je skrytá zavada at ti vrátí prachy. měl bys s tím jen problémy vím o čem to je. taky jsem to zažil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BV406 Odesláno 25. srpen 2009 Sdílet Odesláno 25. srpen 2009 aby ale prodejce neargumentoval tim, ze mu to muselo jebnout behem tech 4 dnu, co to auto ma, ze od nej odchazelo v dobrem stavu ... zalezi, co to je za typosa ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
corsair.cz Odesláno 25. srpen 2009 Sdílet Odesláno 25. srpen 2009 pokud se ti voda \"jen\" ztrácí, tak to můžou být taky jen mrazový zátky... viz: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hoppus Odesláno 25. srpen 2009 Autor Sdílet Odesláno 25. srpen 2009 Původně zaslal: corsair.cz pokud se ti voda \"jen\" ztrácí, tak to můžou být taky jen mrazový zátky... viz: Dik za odkaz. Mam pocit, ze to nesedi s tema vyfukovejma plynama. Jinak mam aspon dalsi vec, na kterou kouknout (ty zátky). Musela by to bejt kombinace dvou závad. (pokud jsem pochopil zátky, tak by se pouze ztracela voda, u me to je tlak, kterej talci vodu ven). Dnes jsem to dal zkontrolovat mechanikovi a musim rict, ze byl celkem prekvapenej. Zarazily ho hlavne meky hadice. Hadici do chladiče mám krásně měkounkou. Žádná hadice neni nafouklá. Uvidime. Co se týče vrácení, tak to bude docela problem, smlouva je dobře napsaná. Počkám si na diagnostiku a cenu. Pak uvidim. Stále si myslim, že je to těsnění Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oko1980 Odesláno 25. srpen 2009 Sdílet Odesláno 25. srpen 2009 Toto podobné robí aj mne, a to užt takmer rok. Každých 500 km dolievam skoro liter vody. V okruhu som nenasiel nikde netesnosť, Tak tiež sa bojim, či to nieje hlava alebo tesnenie. Uz som koli tomu menil aj vodnu pumpu, lebo som si myslel ze je to ona. Este som rozmyslal ci nieje dierave kurenie, ale nezda sa mi, ze by som mal vodu v interieri. Jedine ze by vytekala odtokom pre kondenzat z klimy. Ale zatial to moc neriesim, lebo radsej dolejem vodu, ako rozoberat motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Y2K Odesláno 25. srpen 2009 Sdílet Odesláno 25. srpen 2009 Hmm...a to sa ako pozna tato zavada? Nie ze by som chcel daco privolavat ale tiez momentalne riesim s chladenim blbosti tak by ma to zaujimalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.