Jump to content

piskajuce brzdy


omegascream
 Share

Recommended Posts

Odkedy mi vymenili brzdove kotuce a dosticky za nove, po zohriati zacnu najma pri nizsich rychlostiach nenormalne piskat. Ozyva sa to najma z lavej prednej vtedy, ked mierne tocim volantom dolava. V servise mi tvrdil, ze sa s tym neda nic robit, ale akosi sa mi nechce verit. Ten zvuk je uplne nenormalny napr. v 50-ke, ludia sa dokonca otacaju co to piska. Vzdy ked trosku pritlacim na brzdu, prestane to, ale akonahle povolim, zase zacnu. Neda sa s tym fakt nieco urobit?

Link to comment
Share on other sites

Guest foto1977

ahoj mě to dělalo to samé před pár lety na mém Lanceru.

Světe div se - bylo to tím, že jsem měl jednu destičku nasazenou obráceně :-)

No tehdy jsem si to měnil sám, takže to byla moje blbost.

Snad to nemáš taky tak???

Link to comment
Share on other sites

mne piskaju tiez a kaslem na to(robim to ako Talian ked sadne do auta-pusti radio na plne gule,odtrhne spetne zrkadlo a povie co je za nami nas nezaujima)xixi. ale teraz vazne,piskaju lacne brzdove oblozenia,tie drahsie nepiskaju,mam s tym skusenosti,ale pockam kym sa zoderu a potom dam kvalitnejsie,s tymito pistalkami som autko uz kupil. PS:kedysi ked oblozenie obsahovalo azbest-tak nepiskali brzdy,teraz azbest je zakazany tak su tam same kovove piliny zaliate v oblozeni a tie piskaju.

Link to comment
Share on other sites

\"kedysi ked oblozenie obsahovalo azbest-tak nepiskali brzdy,teraz azbest je zakazany tak su tam same kovove piliny zaliate v oblozeni a tie piskaju\" - hej presne toto mi povedal ten technik a vraj sa to da nejak trosku obrusit, ale ze tam po tyzdni to zacne znova. Ale druha vec je, ze ten isty technik mi pred tym tie brzdy menil a nespominal nic o lacnejsich/drazsich....keby som bol vtedy vedel dam si drahsie, len nech nepiskaju. Kazdopadne vdaka!

Link to comment
Share on other sites

Mne dela uplne to same na uplne stejnem kole. Mam nove vymeneny brzdove desticky (cca 4000km). Taky to dela az po zahrati. Cim nizsi rychlost, tim vic. V kolone jedouci cca 10km/h je piskani abnormalne hlasite. Desticky kupovane v servisu Peugeot primo na 607. Cili asi original, co tam patri. Kdybych mel alespon nadeji, ze to za parset km prestane....

Link to comment
Share on other sites

hej, nadej a radio su posledne veci co nam ostali :D No ale vazne...ja sa do servisu tak skoro nedostanem, ale ked tam pojdem toto bude prva vec ktoru budem riesit lebo ako pise shwaara, pri nizkych rychlostiach je to fakt abnormalne a ja na to nemam nervy. Keby ale nahodou niekto prisiel aspon na ake-take riesenie, sem s nim, podelit sa :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Keďže mi nepomohli v servise \"rozhýbaním valčekov a prečistením doštičiek\", vzal som iniciatívu do vlastných rúk a vymenil som komplet všetko: kotúče Jurid, platničky vpredu TRW, vzadu Textar. Nahodil som to dnes, tak najskôr po týždni dám vedieť či to pomohlo. Ale dúfam, že hej lebo tá zostava ma stála pekné prachy :bojim

Link to comment
Share on other sites

Taky mi to hrozně píská, destičky a kotouče měněný origo tak před 4000km,,,chystám se na rozborku....většinou pomůže vyndat destičky a obrousit jim hrany a z tý strany, jak na ně tlačí pístek je nastříkat nějakým mazivem (třeba měděnej sprej)...tož vyzkouším a uvidíme, jestli to pomůže.

Link to comment
Share on other sites

Zdar. Pískání brzd vzniká většinou špatnou kombinací destiček a kotoučů. Samozřejmě když má člověk měněny v origo servise, neznamená to, že je to echt. Jen nic kolem kotouču a desek nemaž proboha. Mě to píská taky. U forda co jsem měl mi to taky dělalo a pomohlo to rozebrat, jak říkal lehce sjet hranky, protože pístek tlačí hlavně na střed a kraje maj určo menší brzdný účinek, pak jsem to prostříkal sprejem na brzdy, obrousil smirkem desky po celé ploše a pomohlo to. Jen každá firma a každý kus origo, tak babo raď že? Říka se, že nejsou dobré nejlevnější sady, ale ani ty nejdražší.

Kámoš si koupil vrtané kotouče a nejdražší model desek od feroda a po 6 tis mu kopou do brzdy jak jsou křivý.

Link to comment
Share on other sites

no prvý krát menené a celkovo servisované to bolo v TN v jednom servise \"za mostami\" odvtedy všetko čo urobili som musel dať urobiť ešte raz......Každopádne všade mi povedali, že keď sa menia kotúče, mali by sa s nimi meniť aj doštičky. To mi ale na predných neurobili a tie vrieskali úplne najviac.

Čo sa týka obrúsenia a nastriekania, tak to mi potom spravili za pár korún v servise v Pezinku, ale pomohlo to tak na týždeň a potom to začalo znova.

Zatiaľ som ešte nenajazdil toľko aby som mohol povedať, že tá zostava čo som napísal to vyriešila, ale vyzerá to nádejne :)

Link to comment
Share on other sites

No ináč toto je presne vec čo som si všimol. Pôvodné predné platničky boli origo Citroen (mali znak:)) a tie mali taký ten kvázi banánový tvar, no samotná platnička (dosadacia plocha) bola na vrchu a na spodu urezaná, čiže presne ako píše shark. Tie nové TRW-čka majú dosadaciu plochu komplet v tvare doštičky bez zrezania...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...