Přejít na obsah
jansali

olej v motoru

Recommended Posts

Čau všichni. Mám P405 1.9i a spotřeba oleje se pohybuje od výměny k výměně tak 7-8l. Asi to není normální co? Když auto stojí tak asi minimálně hodinu a pak se nastartuje, tak si to modře odfoukne. Při akceleraci si to taky trochu modře odfukuje a z motoru se při tom ozve takovej cvrkot jak dělaj starým šokovkám ventily když se jim šláplo pořádně na plyn. Poraďte co s tím dělat. Dík Honza.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

8l, to je slušný dvoutakt :)

Těsnění vodítek ventilů ti netěsní, tudy teče ten olej do válců. No a po delším stání a nastartování se spálí, to je ten modrej kouř. Chce to dát nová těsnítka.

Ten cvrkot, to nevím, má to hydroštely? Jestli jo, můžou to být ony, jestli ne, tak je třeba jen moc velkej předstih???

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Dík za radu, ta těsnítka vyměníme. Pokud to nebude nic horšího. No a jestli to má hydroštely to nevím ale asi se to pozná až se budou dělat ta těsnění.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Ještě bych chtěl vědět, jestli se u té výměny těsnění musí sundávat hlava motoru a nebo to jde bez toho? Dozvěděl jsem se že prý u některých motorů se to sundavat musí a u jiných zase ne. Podle čeho se to pozná???

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×