oddie Posted March 7, 2002 Share Posted March 7, 2002 Zdar lidi, mám tu malý problémek u dvou aut: P309 1,6i r.86 a P205 GTI r.93. U obou stejný. Auto jde v pohodě nastartovat, cca minutu běží a pak chcípne (udusí se). Přidávat plyn nepomůže. Tušíte někdo, čím to je, ještě než se v tom začnu š?ourat? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Urbanek Tomas Posted March 7, 2002 Share Posted March 7, 2002 Neco podobneho se mi stalo, kdyz se mi vymenil vzduchovy filtr, auto najdnou zacalo chcipat, ale pak se to vyresilo samo, najednou to prestalo delat. Podivej se na stav vzduch. filtru, jestli vsude tesni hadice a jestli jsou dobre nasazene. Dela Ti to jenom kdyz je to studeny nebo i potom, kdyz se zahreje? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted March 7, 2002 Author Share Posted March 7, 2002 Filtrama ani hadicema to není. Jestli to dělá po zahřátí nevím, obě ta auta jsou totiž jen proclená, takže se s nima nejezdí. Já to zatím nijak nezkoumal (a možná ani nebudu ), ale podle mě to bude nějaký čidlo - jen jsem chtěl tip, pokud se s tím už někdo setkal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepa01 Posted March 7, 2002 Share Posted March 7, 2002 Ze by vadne cislo automatickeho sytice - udajne casta bolest Peugeotu... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest petr Posted March 7, 2002 Share Posted March 7, 2002 Popisuješ dva vozy ale určitě nemají stejný typ vstřikování problem se zdá stejný ale závady můžou mít jinou příčinu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted March 8, 2002 Author Share Posted March 8, 2002 No, to vím taky, že popisuju dvě různý auta. Mě jenom zajímalo, jestli někdo neměl podobný problém a co případně bylo jeho příčinou, jestli to nebyla nějaká prkotina. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vrtulak Posted March 28, 2002 Share Posted March 28, 2002 Zdravim, mam ten samy problem na svem P605 SV 3.0. Vymenil jsem uz snad vse co slo a stale to blbne. Po nastartovani motor zacne chcipat, po chvilce se ale srovna a uz je to v poradku. Ale nekdy behem jizdy obcas ztrati trochu vykon, jak se rika prestane tahnout, ale po chvilce se to zase srovna. Vymenil jsem vsechny filtry, kabely, svicky, vycistil a zkontroloval vstriky, tlaky v hadicich od cerpadla, nic O cidlu automatickeho sytice jsem zacal premyslet vcera. Muzete mi nekdo poradit jak na to ? Diky. PS. kamarad mel jiny podobny problem na jeho P205 a to ten, ze motor nastartoval, ale vubec nereagoval na plyn a chcipal. Po dlouhem badani prisel na to, ze staci domacknout merku oleje, aby tesnila, nic vic Kdyz ji pak povytahl motor prestal opet reagovat na plyn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted March 28, 2002 Author Share Posted March 28, 2002 To je hezká závada, s tou měrkou oleje. To si to takhle přisávalo přes klikovku?! Jinak osudy těch dvou "zázraků", co jsem popisoval výše: to GTI šlo do světa, tak nevim, co tomu bylo, a tu P309 1,6i mám nakonec na rozebrání, tak tam už to zjiš?ovat nebudu - ale asi si to přisávalo přes různý ty hadice, byly dost starý... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
robert Posted March 28, 2002 Share Posted March 28, 2002 s tím chcípáním mě napadlo, že když se závada vyskytuje u různých motorů, nemůže to být zanesený palivový filtr. Nevím, jak stará auta to jsou a co do toho lejete :-), ale možná by stálo za to to zkusit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest petr Posted April 3, 2002 Share Posted April 3, 2002 U systemů vstřikování používaných u Peugeotiku není"čidlo automatického sytiče" je měřená pouze teplota vody a nasávaného vzduchu pro řídící jednotku.Čidlo vody jsem ale ještě nikdy neměnil,závada většinou bývá jinde. Zajímá mě tedy jaké zkušenosti máte vy? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted April 4, 2002 Author Share Posted April 4, 2002 >Petr: s benzíňákem mám jen tu zkušenost, co jsem popsal výše, jinak mám jen diesely - tam žádné takové závady nehrozí )). Tu P309 1,6i už rozebírám na díly, ještě jsem zkusil se v tom krátce poš?ourat, ale bez výsledku. Dost možná si to někde přisávalo, má to takový unavený hadice... těžko říct. Mechanicky je ten motor OK. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pepa01 Posted April 5, 2002 Share Posted April 5, 2002 Nemuze to byt vadna lambda sonda? Uvazuj o diagnostice motoru, to ti usetri nakupovani dilu naslepo. Ale jinak se mi zda, ze Peugeoty x05 maji obecne dost potizi s elektrikou / elektronikou. Zdravim, mam ten samy problem na svem P605 SV 3.0. Vymenil jsem uz snad vse co slo a stale to blbne. Po nastartovani motor zacne chcipat, po chvilce se ale srovna a uz je to v poradku. Ale nekdy behem jizdy obcas ztrati trochu vykon, jak se rika prestane tahnout, ale po chvilce se to zase srovna. Vymenil jsem vsechny filtry, kabely, svicky, vycistil a zkontroloval vstriky, tlaky v hadicich od cerpadla, nic O cidlu automatickeho sytice jsem zacal premyslet vcera. Muzete mi nekdo poradit jak na to ? Diky. PS. kamarad mel jiny podobny problem na jeho P205 a to ten, ze motor nastartoval, ale vubec nereagoval na plyn a chcipal. Po dlouhem badani prisel na to, ze staci domacknout merku oleje, aby tesnila, nic vic Kdyz ji pak povytahl motor prestal opet reagovat na plyn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.