Roman Posted August 26, 2002 Share Posted August 26, 2002 Čau lidi,tak už mám zase problém...P-405SRI kdo ví jak je tam řešené spínání větráků chlazení?Včera jsem chyt kolonu a sprostě jsem ho uvařil...Asi to bude čidlo,protože když vyndám relais a propojim to drátemtak větráky běží.Potřeboval bych vědět které čidlo to je a kde bych ho měl schánět (Praha),eventuálně kolik může asi stát...? Dík za radu Čau Fido Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kortez Posted August 26, 2002 Share Posted August 26, 2002 Cau, čidlo hledej přímo v chladiči, problém může být ještě v relátkách. Jestli máš dva dvourychlostní větráky tak je to dost pravděpodobné. Doporučuju odpojit od čidla konktor a propojit všechny kontakty jestli se vytráky roztočí chyba je v čitle, jestli ne tak bude chyba někde mezi čidlem a ventilátorem. Snad jsem ti pomohl. Kor.] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ondra Posted August 26, 2002 Share Posted August 26, 2002 No, jeste tam je jedna zrada-u tech dvojventilatoru je vpravo *** skoro nahore chladice skryta pojistka - dost dlouho sem ji hledal. Ta bejva dost acsto praskla - neni chranena proti vode a dost to tam koroduje a oxiduje.... *** kdyz koukas od predku auta.... [Editováno 8/26/02 Ondra] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roman Posted September 23, 2002 Author Share Posted September 23, 2002 Čau lidi,tak jsem na to konečně včera kouknul,a zjistil jsem přerušenej drát na ovládání prostředního relais.Tu pojistku jsem nenašel.A co mi není vůbec jasné,proč jdou na čidlo tři dráty a hlavně proč se ty větráky nerozběhnou,když je propojim???Má někdo nějakou povědomost...Dík Fido Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dydzej Posted September 23, 2002 Share Posted September 23, 2002 3 kontakty jsou kvuli dvoum teplotam pri kterych se maji vetraky sepnout na nizsi a pak na vyssi rychlost. Nebo taky - ale to jsem na vlasni oci nevidel - kvuli sepnuti jednoho a pak obou vetraku. Jinak na jednom kontaktu je plus (aspon myslim) a s tim je potreba spojit jeden nebo druhy zbyvajici kontakt. Takhle lze take nouzove chladit kdyz odejde tenhle snimac behem jizdy, staci vzit kus dratu a v konektoru ty kontakty propojit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roman Posted September 25, 2002 Author Share Posted September 25, 2002 To propojení drátem jsem zkoušel,ale nerozběhlo se nic.A když jsem to měřil,tak mám pocit že na to čidlo jde mínus.Alespoň to tvrdí zkoušečka.Tak nevím...Help mí,prosím... Dík Fido Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted September 25, 2002 Share Posted September 25, 2002 Když se to nerozeběhne, je v háji relé, nebo kontakt, nebo zlomený drát atd. Prověř všechno mezi tím - vede do krabičky na relé vůbec napětí? Spíná to relé, když ho propjíš drátem? Atd... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.