Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Nastavení rozvodu u 406 1,8 16V


autoexpert406P

Recommended Posts

Ahoj kamarádi prosím vás o pomoc mám 406 1,8 16V 81kw rok 1995 Motor LFY prasknul mi rozvodovej řemen tudíž se mi to potkalo tak sem sundal hlavu udělal jsem jí a tedˇ to nejhorší nemužu nastavit rozvody vačky zaaretuju ale kliku nemužu protože mi nesedí díry v řemenici s blokem když je dam tk jk to má bejt tak je píst v dolní urati.tak nevim jak ji mám nastavit jinak na setráku žádná ryska ani díra na kolík prosím pomozte už jsem fakt zoufalej.moc děkuju.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 roky později...

Tak mam uplne stejny problem, az na to, ze na bloku nikde neni dira pro aretaci skrz remenici. Kdyz mam remenici sundanou tak na ozubenem kolecku co je na klice pro rozvodak je v jednom miste ryska. Otazka je kam ji mam natocit, aby to bylo v pozici vuci aretovanym vackam? Je to mezi ty dva carkove nalitky na bloku? To je totiz potom prvni a ctvrty valec v dolni uvrati a druhy a treti valec v horni uvrati. Je to tak dobre? Samozrejme je to motor 1,8 16V 81kW. Prosim poradte. Diky Honza

[upravil dne 4/10/10 od senis]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no skusim ti poradiť.:

na remenici je dirka 8mm použil som vrták cca ak si predstavíš hodiny ta medzi 10-11 hodin je v plaste dierka a za nou taka drážka kde by si mal ten vrták strčiť.(je to vidieť aj zvrchu)

na vačkách je doležité aby si mal správne podložky majú osadenie v inych polohách.

na vačky som použil 6mm vrtak zaaretoval som ich nasadil remen, osadil kladku vybral vrtáky dosponoval pretočil som motor klučom dve otocky a nastartoval. potom je doležité učenie RJ.

niečo sa dočítaš ajj tu

[upravil dne 4/10/10 od Durko]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ted je mi to trochu vice jasne, na tomto motoru pravdepodobne nekdo povoloval remenici tak ze ji pouze zablokoval tim cepem na ustaveni do vychozi pozice a ty nalitky to nevydrzely a utrhly se. Pro Comm: zadny navod zatim neprisel prosim posli jeste jednou na senis@seznam.cz

Diky moc za rady Honza

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 6 let později...
  • O 8 měsíců později...
  • O 3 roky později...

Obracím se s dotazem, mám starý typ kladky na motoru LFY rok 1996 a tam se prý musí použít nějaký měřák napnutí dělali jste to někdo bez toho má někdo nějaký postup jak správně napnout ? Je to 16V dvě vačky co jsem pochopil napíná se proti směru h ručiček ale nikde nemůžu najít jak správně to napnout bez meřaku ? Díky všem za rady 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...